Uvodna riječ
USTROJSTVO
PRORAČUN BBŽ
VODIČ ZA GRAĐANE
PET GODINA BBŽ U EU
Preuzmite .pdf
JAVNA RASPRAVA O STRATEŠKOJ STUDIJI UTJECAJA NA OKOLIŠ PROSTORNOG PLANA BBŽ I O PRIJEDLOGU IV. IZMJENA I DOPUNA PROSTORNOG PLANA BBŽ
PRUZMITE ZAHTJEV ZA
OSTVARIVANJE PRAVA NA NAKNADU ZA NOVOROĐENČAD
FOTO GALERIJA
FOTO GALERIJA BBŽ
KOMUNICIRAJTE
S VAŠIM ŽUPANOM
Komunicirajte sa županom
ANKETA
KORISNIKA USLUGA BBŽ
english
deutch

BBŽ Županijske vijesti

2018.
Veljača
12

OBILJEŽAVANJE DANA JEDINSTVENOG BROJA 112

Župan Damir Bajs sa suradnicima posjetio je Područni ured za zaštitu i spašavanje Bjelovar u prigodi obilježavanja Dana jedinstvenog europskog broja za hitne službe 112.

Međunarodni dan jedinstvenog broja 112, Područni ured za zaštitu i spašavanje Bjelovar, obilježio je između ostalog na način da su ugostili učenike 2b razreda II Osnovne škole Bjelovar. Tako su učenici imali priliku naučiti što znači sustav zaštite i spašavanja, upoznati se s djelovanjem svih hitnih službe, ali i kako se ponašati u slučaju katastrofe ili nesreće. U područnom uredu okupili su se i čelnici lokalne i regionalne samouprave te svih žurnih službi kojima je pročelnik Radoš prezentirao rad i djelovanje ureda.

Jedinstveni europski broj za hitne službe 112 u Republici Hrvatskoj uveden je 11. veljače 2005. i time je uspostavljen jedinstveni sustav kojemu je osnovna zadaća prijem svih hitnih poziva na 112, na koji građani mogu dojaviti ugrožavanje ljudskih života, imovine ili okoliša. Broj 112 je dostupan u svim članicama Europske unije, a pozivi su besplatni i dostupni od 0 do 24 sata, 7 dana u tjednu.

Županijski centar 112 Bjelovar u 2017. godini zaprimio je ukupno 31.308 telefonskih poziva, od čega je 80,9% poziva bilo namjenskih, 18,8% nenamjenskih, a zlonamjernih je bilo tek 0,3%. U prosjeku je ostvareno 2.609 poziva mjesečno, odnosno 86 dnevno.

„Najviše poziva bilo je vezano uz medicinsku pomoći, za intervencijom na terenu i savjetodavnom medicinskom pomoći. Ovisno o sadržaju dojave, poziv se upućuje nadležnoj službi i to je tek nekoliko sekundi kako bi otišao svim potrebnim službama. Imamo i zlonamjernih poziva, ali njih je bilo tek 94. Njih možemo blokirati i zatražiti da se ti korisnici isključe iz mreže. Ipak, takvih poziva je iz godine u godinu sve manje i to zahvaljujući edukaciji koju provodimo i promociji broja 112.“, pojasnio je Marijan Radoš, pročelnik Područnog ureda.

„Mi možemo biti ponosni na ljude koji ovdje rade, jer rade stručan i odgovoran posao. Ključno je to da sama Državna uprava objedinjuje niz službi, koja zatim daje konačnu uslugu građanima. Riječ je o usluzi u slučaju potrebe i zato moramo zahvaliti policiji, vatrogastvu, HGSS-u, ali i zdravstvenim ustanovama jer su dostupni našim građanima. Povjerenje u naše službe je najvažnije i ono postoji, što vidimo po broju poziva. Mi imamo službe koje dobro rade i koje su pripremljene na sve što treba. Također, naše vatrogastvo svake godine ima razmještaj po Jadranu kako bi gasili požare, na što možemo biti ponosni.“, izjavio je župan Bajs te dodao kako Županija pomaže vatrogascima, ali izdvaja i 400.000 kuna za program zbrinjavanja akutnog infarkta miokarda, koji omogućava pravovremenu intervenciju za sve bolesnike tog stanja.

  Galerija fotografija - klikni na sliku za povećanje
   Povratak na sve Vijesti BBŽ-a