Uvodna riječ
USTROJSTVO
PRORAČUN BBŽ
VODIČ ZA GRAĐANE
PET GODINA BBŽ U EU
Preuzmite .pdf
V. IZMJENE I DOPUNE PROSTORNOG PLANA BBŽ
PRUZMITE ZAHTJEV ZA
OSTVARIVANJE PRAVA NA NAKNADU ZA NOVOROĐENČAD
FOTO GALERIJA
FOTO GALERIJA BBŽ
KOMUNICIRAJTE
S VAŠIM ŽUPANOM
Komunicirajte sa županom
ANKETA
KORISNIKA USLUGA BBŽ
english
deutch

BBŽ Županijske vijesti

2018.
Prosinac
7

POČETAK GRADNJE BRZE CESTE DO BJELOVARA

Bjelovarsko-bilogorski župan i saborski zastupnici Vladimir Bilek i Željko Lacković održali su konferenciju za medije na temu početka gradnje brze ceste prema Bjelovaru.
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU

Naime, početak gradnje brze ceste prema Bjelovaru temeljen je na amandmanu saborskih zastupnika Željka Lackovića, Vladimira Bileka, Josipa Đakića i Vesne Bedeković koji su amandmanom na prijedlog Državnog proračuna za 2019. godinu, a koji je prihvaćen od predsjednika Vlade Andreja Plenkovića, osigurali 37 milijuna kuna za nastavak projekta bilogorsko-podravskog ipsilona i  početak gradnje brze ceste prema Bjelovaru. Vladi je bilo predloženo 217 amandmana, od kojih je prihvaćeno njih 3, od kojih je jedan upravo amandman vezan uz nastavak gradnje brze ceste prema Bjelovaru.

Župan Bajs na konferenciji za medije zahvalio je saborskim zastupnicima iz Đurđevca, Virovitice i Daruvara koji se bore da napokon gradnja brze ceste prema Bjelovaru i krene.

„Tema sastanka vrlo je bitna za ovaj kraj, i za Bjelovarsko-bilogorsku županiju i Virovitičko-podravsku kao i za naše susjede iz Koprivničko-križevačke županije, konkretno Đurđevac. Pred kratko vrijeme izglasan je državni proračun i moram reći da se dogodilo nešto što nije uobičajeno.  To je da su zastupnici većine dali amandman na taj proračun, da je taj amandman i prihvaćen i da su temeljem toga uvrštene nove stavke koje omogućavaju izgradnju novih objekata.  Ja stoga moram zahvaliti Vesni Bedeković, zastupnici iz Virovitice, Josipu Đakiću, zastupniku također iz Virovitice, a moram zahvaliti i Vladimiru Bileku, saborskom zastupniku iz naše županije kao i Željku Lackoviću koji je iz Đurđevca. Amandman je prihvaćen u iznosu od 37 milijuna kuna , a on zapravo glasi da se u prijedlog državnog Proračuna treba uvrstiti, u programu gradnje, nove dionice koje bi tijekom iduće godine trebale krenuti u izgradnju.  To je zapravo dionica Farkaševac-Bjelovar i rekonstrukcija ceste na podravskom ipsilonu. Uvrštenjem tog amandmana u državni proračun otvara se u cijelosti mogućnost da se u tijeku 2019.otvori natječaj za izgradnju brze ceste. Bez tog amandmana to bi bilo nemoguće. Uz dakle one koji su direktno zainteresirani, a to su saborski zastupnici koji sjede ovdje, posebno bih zahvalio i zastupnicima iz Virovitice. Naime, oni su potpisali i zastupali amandman koji se odnosi samo na dionicu koja je ovog trenutka važna samo za Bjelovar, ali jasno svi želimo da ta brza cesta ne završi u Bjelovaru nego da dođe do Virovitice i kasnije do mađarske granice.  Moram zahvaliti i predsjedniku Sabora što je to uvrstio u proračun, premijeru što je prihvatio amandman, ali moram reći da uz pohvale koje idu prema njima, prema saborskim zastupnicima, ja sam iznimno začuđen da ministar prometa Oleg Butković to nije stavio u Proračun., a niti direktor Hrvatskih cesta Josip Škorić to predložio.  Proračun je težak gotovo 2 milijarde kuna i da se nije moglo naći 30 milijuna kuna da počne gradnja ceste prema Bjelovaru, tih preostalih 17,2 kilometara, to je meni potpuno neshvatljivo.  Kada se sjetimo prijašnjih vremena, projektiranje ceste do Bjelovara trebalo je biti gotovo u rujnu ove godine do građevne dozvole. Potpisan je ugovor s IGH-om koji već treći put projektira upravo ovaj dio i nemam što drugo za reći nego da očekujem da direktor Hrvatskih cesta, koji je potpisao ugovor s IGH-om, za projektiranje brze ceste do Bjelovara, koja je već trebala imati građevnu dozvolu, a nema niti lokacijsku, da ili raskine taj ugovor s IGH-om i nađe izvođače koji to mogu napraviti ili neka to provede do kraja. On je odgovoran za provođenje ugovora koji je potpisao. Prema tome, ja osobno očekujem od gospodina Škorića da to riješi, da se prema ugovoru izda građevna dozvola. Očito je i da gospodin Butković svoje obećanje više ne može izvršiti jer rekao je da će u 2018.  biti raspisan natječaj za gradnju brze ceste.  To obećanje je očito pregaženo, ali naglasit ću nešto drugo. Da kada govorimo o tome, onda isto tako mu se otvara nova mogućnost. Da se barem u 2019.raspiše natječaj za gradnju i evo tih 37 milijuna kuna sredstava koje se izrijekom piše da se radi o brzoj cesti, sukladno Zakonu o javnoj nabavi i temeljem projekcije za 2020.gdje je predviđeno gotovo 550 milijuna kuna za gradnju te ceste. Moguće je u 2019.raspisati natječaj, izabrati izvođača i konačno da krenemo s gradnjom te brze ceste. Moram reći da mi očekujemo da brza cesta bude u četiri trake prema Bjelovaru, radi pitanja sigurnosti, kvalitete i dolaska. I kad govorimo o toj brzoj cesti ponekad se govori da je to pitanje komfora ili standarda dolaska nas koji živimo ovdje. Međutim, nije. To je samo dio ukupnosti potrebe za time. Jer bez brze ceste nema investicija u ovom dijelu Hrvatske.  Svi investitori prvo pitaju da li imate brzu prometnicu, ako mi kažemo da nemamo i da nije niti u izgradnji, oni kažu, bilo nam je drago, imate neke druge uvjete, ali to nemate.  Također, mi smo jedna od dvije županije u Hrvatskoj koja nema ni metra brze ceste. Ovoga trenutka u izradi je prijedlog idejnog rješenja nove trase Đurđevac-Bjelovar. Mi ćemo to staviti u prostorni plan Županije koji će početi s izradom u siječnju ili veljači kako bi se moglo dovesti do brzog, kvalitetnog i sigurnog spoja ne samo Đurđevca nego i cijelog tog dijela Hrvatske s našom zaobilaznicom,a  samim time i spojem s Bjelovarom i Zagrebom“, naglasio je župan Bajs i izrazio žaljenje što među potpisnicima amandmana nije bilo i našeg saborskog zastupnika Mire Totgergelija.

„Želim zahvaliti županu Bajsu na današnjem pozivu.  Ključno je da su stvoreni uvjeti da se već u 2019.godini raspiše natječaj i nabava za izvođenje radova na ovoj dionici, a s obzirom na predviđenih 549 milijuna u projekciji za 2020.godinu možemo biti sigurni da ta projekcija neće otići u 2021. pa onda i u 2022., kao što nam se dešavalo ovih godina. Nama je s područja đurđevačke Podravine izuzetno bitan kvalitetan spoj na buduću brzu cestu. U tome opet velika zahvala Bjelovarsko-bilogorskoj županiji i županu.  Najbitnije je da do Bjelovara dođe brza cesta u punom profilu, to je interes ne samo Bjelovarsko-bilogorske županije već i veliki interes gospodarstva“, naglasio je saborski zastupnik Željko Lacković.

„Hvala županu Bajsu na zalaganju za prometnu povezanost Bjelovarsko-bilogorske županije i naših susjednih županija. U prvotnom planu, do Bjelovara je brza cesta trebala doći do 2016.godine. Sada ulazimo u 2019.godinu i kada vidimo da je u planu 2020.početak radova nismo to mogli dozvoliti. Meni je drago da su Premijer i Predsjednik Sabora podržali tu priču. Prvenstveno ono što je bitno za ove tri županije je povezivanje cestom radi razvoja gospodarstva, radi povećanja sigurnosti, da nemamo tako negativnu statistiku što se tiče broja poginulih na cestama.  Kada je bila rasprava o državnom Proračunu, ja sam se replikom osvrnuo i posebno naglasio ministru prometa Olegu Butkoviću važnost povezivanja ove ceste, važnost povezivanja naše pruge, ali isto tako i problema rješavanja vijadukta Krndija na pruzi Banova Jaruga- Daruvar. Ono što je važno za brzu cestu je da bi se ovim amandmanom u 2019.konačno trebao raspisati natječaj, odnosno da radovi krenu. Očekujemo da će se gospodarstvo na taj način brže razvijati“, istaknuo je saborski zastupnik Vladimir Bilek.

  Galerija fotografija - klikni na sliku za povećanje
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
KONFERENCIJA ZA MEDIJE O GRADNJI BRZE CESTE PREMA BJELOVARU
   Povratak na sve Vijesti BBŽ-a