Uvodna riječ
USTROJSTVO
PRORAČUN BBŽ
VODIČ ZA GRAĐANE
PET GODINA BBŽ U EU
Preuzmite .pdf
JAVNA RASPRAVA O STRATEŠKOJ STUDIJI UTJECAJA NA OKOLIŠ PROSTORNOG PLANA BBŽ I O PRIJEDLOGU IV. IZMJENA I DOPUNA PROSTORNOG PLANA BBŽ
PRUZMITE ZAHTJEV ZA
OSTVARIVANJE PRAVA NA NAKNADU ZA NOVOROĐENČAD
FOTO GALERIJA
FOTO GALERIJA BBŽ
KOMUNICIRAJTE
S VAŠIM ŽUPANOM
Komunicirajte sa županom
ANKETA
KORISNIKA USLUGA BBŽ
english
deutch

BBŽ Županijske vijesti

2018.
Lipanj
11

POČETNA KONFERENCIJA   PROJEKTA IZRADE MASTERPLANA PROMETNOG SUSTAVA BBŽ VRIJEDNOG   GOTOVO 7 MILIJUNA KUNA

Bjelovarsko-bilogorska županija nastavlja pozitivan niz povlačenja europskog novca, a jedan od projekata je i izrada Masterplana prometnog sustava Bjelovarsko-bilogorske županije za koji je održana početna Konferencija. Za spomenuti projekt potpisan je Ugovor o dodijeli sredstava između Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU (SAFU) te Bjelovarsko-bilogorske županije.

Riječ je o projektu vrijednom 6.803.383,80 kuna, od čega je Bjelovarsko-bilogorskoj županiji odobren maksimalan iznos bespovratnih sredstva od 85%, točnije 5.782.876, 23 kune. Masterplan treba utvrditi sve strateške prometne pravce na području naše županije, ali i kompletnu prometnu povezanost u smislu unapređenja prometnog sustava naše županije.

Temeljni cilj Masterplana je postizanje učinkovitog i održivog prometnog sustava, sukladno potrebama gospodarstva i stanovnika na prostoru županije. Studija mora pokazati i ustanoviti postojeće i buduće potrebe koje utječu na prometnu potražnju, a vezano uz razvoj poslovne infrastrukture. Masterplan će obuhvatiti i sve što je vezano uz prometnice naše županije, turizma, poljoprivrede, ali ipak naglasak je na gospodarstvu.
Bjelovarsko-bilogorskoj županiji posebno je bitno da polako izlazi iz prometne izoliranosti, a to je započelo izgradnjom pruge Sveti Ivan Žabno - Gradec, a treba se nastaviti gradnjom brze ceste na potezu od Farkaševca do Bjelovara.
Ključno je sada da se s nastavkom gradnje brze ceste prema Bjelovaru krene, za što postoje sve pretpostavke, ali i da se utvrde izlazna čvorišta s brze ceste s posebnim naglaskom na Općinu Rovišće kako bi se u potpunosti iskoristio potencijal spomenute brze ceste.
Za sada Bjelovar ima samo jedno čvorište i to je po stavu Županije premalo, stoga se treba razmotriti  mogućnost izgradnje čvorišta u općini Rovišće. Ukoliko bi  drugo čvorište bilo napravljeno, to bi omogućilo brži protok prometa prema Zagrebu, ali i spoj prema jednom dijelu Podravine, posebno đurđevačkom kraju, što bi u konačnici nama i Đurđevčanima omogućimo brzi prilaz i mogućnost razvoja gospodarskih zona.
Inače, rok za izradu Masterplana prometnog sustava Bjelovarsko-bilogorske županije je dvije godine, a nakon što se dovrši od će se uklopiti u Masterplan Republike Hrvatske koji je pak podloga za povlačenje europskih sredstava za daljnja ulaganja u cestovnu infrastrukturu kako naše županije, tako i Republike Hrvatske.
„Mi smo se prijavili na poziv Ministarstva mora, prometa i infrastrukture i dobili smo financiranje Masterplana u iznosu od 85%. Cilj Masterplana je definiranje prioritetnih pravaca naše županije koje smo artikulirali projektnim zadatkom,  što smo smatrali da je bitno za našu županiju. Temeljem tog projektnog zadatka, izradom Masterplana našao bi se optimalan model za stvaranje okvira tog Masterplana koji je uvjet za povlačenje sredstava iz fondova Europske unije“, rekao je Mladen Marušić, županijski pročelnik za graditeljstvo, promet i prostorno uređenje.

„ Ovaj projekt treba dati temeljne odgovore na pitanja prometnog sustava za potrebe kako  građanstva  tako i gospodarstva. Taj projekt koji smo započeli treba napraviti u suradnji s Gospodarskom i Obrtničkom komorom, u suglasju s našim Općinama i Gradovima, ali i sa susjednim Županijama. Vi znate da smo mi još uvijek prometno izolirani od ostatka Hrvatske. To znači da nemamo direktne poveznice s metropolom. Očekujemo da pruga Sveti Ivan Žabno-Gradec bi trebala uskoro biti završena i priključena na ukupni željeznički sistem Republike Hrvatske. Pitanje je to i brze ceste koja se mora nastaviti od Farkaševca do Bjelovara. U Masterplanu se govori i o drugim važnim pravcima. Tu je dio koji povezuje Hrvatsku s Mađarskom i Bosnom i Hercegovinom,a koji dijelom prolazi kroz istočni dio naše županije“, istaknuo je župan Bajs.

 

  Galerija fotografija - klikni na sliku za povećanje
   Povratak na sve Vijesti BBŽ-a