Uvodna riječ
USTROJSTVO
PRORAČUN BBŽ
VODIČ ZA GRAĐANE
PET GODINA BBŽ U EU
Preuzmite .pdf
V. IZMJENE I DOPUNE PROSTORNOG PLANA BBŽ
PRUZMITE ZAHTJEV ZA
OSTVARIVANJE PRAVA NA NAKNADU ZA NOVOROĐENČAD
FOTO GALERIJA
FOTO GALERIJA BBŽ
KOMUNICIRAJTE
S VAŠIM ŽUPANOM
Komunicirajte sa županom
ANKETA
KORISNIKA USLUGA BBŽ
english
deutch

BBŽ Županijske vijesti

2017.
Studeni
21

PREDAVANJE O PROBLEMATICI U TELEFONIJI I INTERNETSKOM POSLOVANJU

Udruga za zaštitu potrošača BBŽ, uz pokroviteljstvo Bjelovarsko-bilogorske županije, organizirala je predavanje, odnosno savjetovanje potrošača o problematici u telefoniji i internetskom poslovanju.

Predavanje je organizirano u suradnji s Agencijom za telekomunikaciju HAKOM čiji su predavači govorili o problematici usluga elektroničkih komunikacija s kojom se građani danas često susreću.

„Najveći problem je nepoznavanje prava, kako i što građani trebaju napraviti. Ne znaju kome se obratiti, što napraviti i mi smo odlučili pozvati HAKOM, koja je jedina mjerodavna agencija koja može dati odgovore.“, izjavio je Slavko Tremski, predsjednik Udruge zaštite potrošača Bjelovarsko-bilogorske županije. 

„Građani najviše prigovaraju da im operatori nisu dali jasne informacije koliko će koštati usluga i što oni dobivanju s njom. Mi upozoravamo da moraju čitate ugovore, posebno odredbe uvjeta korištenja tarifa, jer operatori su ipak trgovci koji nude najbolji dio usluge i često ne spominju ona sitna slova.“, rekla je Marina Ljubić Karanović iz HAKOM-a.

Također, iz HAKOM-a su pojasnili kako se građani imaju pravo žaliti na račun, ukoliko smatraju da su oštećeni. Žalba se prvo podnosi operateru, a ako s odgovorom operatera nisu zadovoljni, mogu se žaliti HAKOM-u. Postupak u tom slučaju traje od 2 do 6 mjeseci, ali građani za to vrijeme nisu dužni platiti sporni dio računa.

„Veoma problematični ugovori su ugovori preko telefona. Jednom kada osoba pristane telefonski, obveza operatora je da na adresu potrošača dostavi detaljnu obavijest u kojemu moraju pisati svi uvjeti korištenja te usluge, a potrošač ima pravo na raskid tog ugovora u roku od 14 dana. Također, operator mora dokazati da je poslao tu obavijest, inače ako nema dokaza, odluku donosimo u korist potrošača.“, pojasnila je Marina Ljubić Karanović, te dodala da se pravo na raskid ugovora u roku od 14 dana odnosi i na ugovore koji se sklapaju van prodajnog mjesta.

  Galerija fotografija - klikni na sliku za povećanje
   Povratak na sve Vijesti BBŽ-a