Uvodna riječ
USTROJSTVO
PRORAČUN BBŽ
VODIČ ZA GRAĐANE
PET GODINA BBŽ U EU
Preuzmite .pdf
V. IZMJENE I DOPUNE PROSTORNOG PLANA BBŽ
PRUZMITE ZAHTJEV ZA
OSTVARIVANJE PRAVA NA NAKNADU ZA NOVOROĐENČAD
FOTO GALERIJA
FOTO GALERIJA BBŽ
KOMUNICIRAJTE
S VAŠIM ŽUPANOM
Komunicirajte sa županom
ANKETA
KORISNIKA USLUGA BBŽ
english
deutch

BBŽ Županijske vijesti

2014.
Ožujak
19

SUDIONICI OKRUGLOG STOLA U BJELOVARSKO-BILOGORSKOJ ŽUPANIJI POTVRDILI: BRENDIRANJE DESTINACIJA JE KLJUČ RAZVOJA

Potkrijepio je to brojnim primjerima profesor Božo Skoko s Fakulteta političkih znanosti, koji se znanstveno bavi temama identiteta, imidža i brendiranja, ali i ostali sudionici Okruglog stola održanog u Bjelovaru u organizaciji Podružnice Središnje Hrvatske Hrvatske udruge za odnose s javnošću i Bjelovarsko-bilogorske županije. Cilj je bio upoznati se s nužnošću brendiranja destinacija u današnjem globaliziranom svijetu, te istaknuti ulogu komunikacijskih stručnjaka i profesije odnosa s javnošću koji uz pomoć marketinskinškim i ostalih stručnjaka pripremaju, kreiraju, provede i upravljaju procesima brendiranja

Bjelovarsko-bilogorski župan Damir Bajs, prvi je hrvatski ministar turizma koji je otvaranjem poticajnih mjera pokrenuo razvoj kontentalnog turizma Hrvatske i za čijeg je je manadata svoran brend „Hrvatska autohtona kuhinja“ istaknuo je da se brendiranje povećava konkurentnost i mogućnosti svakoga kraja. „Potrebno je kada govorimo o turizmu radi privlačenja što većeg broj aturista, ali i radi privlačenja investitora, jer važno njima poručujemo da ovdje imaju podršku. Trebamo se brendirati kao kraj koji je prijateljski naklonjen investitorima.“ – zaključio je župan Bajs.
Župan Varaždinske županije Predrag Štromar predstavio je brend te Županije. Proces brendiranja Varaždinska je županija započela prije nekoliko godina. Napravljena su prva dva stupnja tog procesa, prošle je godine predstavljen brend, i pred njima, kako je naglasio župan Štromar, još puno posla. Rezultati dobiveni provedenim analizama dali su im smjernice u razvojnoj strategiji na kojima će dalje raditi. “ Mi smo brendirani kroz povijest i naši marljivi ljudi su dokazali da se u Varaždinskoj županiji može dobro živjeti. Prikupljeno je toliko materijala za monografiju, da smo zaključili da možemo krenuti u brendiranje. Izdali smo dvije knjige, o povijesti i sadašnjosti, a sljedeća će govoriti  o tome što želimo u budućnosti.“ – rekao je župan Štromar.
Dr.sc. Ivo Kunst s Instituta za turizam, voditelj tima koja je izradila Turistički masterplan Bjelovarsko-bilogorske županije, akcijske planove i autorje atrakcijsko - resursne osnove  turističkog razvoja, kritički se osvrnuo na dosadašnju provedbu zacrtanog, iskazao očekivanje da će se pod vodstvom župana Damira Bajsa stvari drugačije odvijati i da u puno većoj mjeri treba prijavljivati na natječaje europskih fondova.
Istraživanje mlade znanstvenice Izidore Marković s Instituta za turizam,  o tradicijskim vrijednostima gradova Bjelovara i Čakovca, iznijeto na okruglom stolu, između ostalog  pokazalo je da bjelovarčani još imaju puno posla na izgradnji identiteta, za razliku od čakovčana.
Brendiranje je upravo izgradnja konkurentnog identiteta, nalaženje komparativnih prednosti u odnosu na konkurenciju po kojoj neki grad, neka županija ili regija mogu biti prepoznatljivi.  Kako je istaknuo profesor Skoko, u globalnom se svijetu gradovi doslovno, međusobno bore za turiste i strane investicije i oni koji uspiju nametnuti najpoželjniju sliku o sebi imaju veliku prednost.
Kad je u pitanju Bjelovarsko-bilogorska županija, profesor Skoko je rekao da ta Županija ima dovoljno prednosti i dovoljno prepoznatljivosti, od sira, tradicije, obrta, pa do načina života. No, na razini Hrvatske to još nije dovoljno prepoznatljivo percipirana slika, zaključio je.
Na Okruglom stolu prisustvovali su predstavnici turističkih zajednica, gradova i općina, gospodarske i obrtničke komore te civilnog društva.        

  Galerija fotografija - klikni na sliku za povećanje
   Povratak na sve Vijesti BBŽ-a