• BBŽ - BJELOVARSKO BILOGORSKA Županija
Uvodna riječ

BBŽ Županijske vijesti

2020.
Kolovoz
10

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA KAO PRVA U HRVATSKOJ PODUZELA KONKRETNE MJERE POMOĆI TURISTIČKOM SEKTORU I OSIGURALA POLA MILIJUNA KUNA ZA OGLAŠAVANJE I PROMOCIJU TURISTIČKE I UGOSTITELJSKE PONUDE ŽUPANIJE

Turistički sektor jedan je od najpogođenijih krizom uzrokovanom pandemijom koronavirusa. Kako bi pomogla turističkim subjektima na svom području Bjelovarsko-bilogorska županija, kao prva u Hrvatskoj, poduzela je određene mjere
Predstavljanje Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske

Hrvatska turistička zajednica do sada je kroz udruženo oglašavanje osiguravala sredstva za promociju i oglašavanje tako da su Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma u 2019. za Turističku zajednicu BBŽ osigurali 463 000 kuna.

Za 2020. Hrvatska turistička zajednica za županijsku Turističku zajednicu udruženim oglašavanjem osigurala je 35 000 kuna.

S obzirom da u ovom trenutku kada je turizmu, a osobito turizmu na kontinentu potrebna pomoć,  kako bi nadoknadila sredstva koja nedostaju, TZ BBŽ otvorila je natječaj vrijedan pola milijuna kuna, a najveći dio sredstava osigurat će proračun Bjelovarsko-bilogorske županije.

Naime, Turistička zajednica Bjelovarsko-bilogorske županije raspisala je Javni poziv za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske, a navedeni Javni poziv namijenjen je za oglašavanje turističke i ugostiteljske ponude s područja Bjelovarsko-bilogorske županije, a koji doprinose sljedećim ciljevima:

-povećanju broja dolazaka i noćenja domaćih turista
-promociji lokalnih proizvoda i usluga
-povećanju ugostiteljskog i drugog turističkog prometa
- jačanju snage brenda turizma u destinaciji
-stvaranju prepoznatljivog imidža turizma Bjelovarsko-bilogorske županije
-podizanju svijesti o važnosti turizma za gospodarski oporavak

Cilj Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske je poticanje domaćih i  stranih turista da odmor provedu na kontinentu, odnosno u našoj županiji koja nudi mnoštvo turističkog sadržaja, aktivni odmor, zdravstveni turizam, bogatu eno-gastro ponudu, kulturni turizam.

Sredstva osigurana u Javnom pozivu u iznosu od pola milijuna kuna namijenjena su za oglašavanje hotela, kampova, ostalih ugostiteljskih objekata za smještaj, restorana i turističkih agencija u lokalnim, regionalnim, nacionalnim te inozemnim medijima.

Kontinentalni turizam u velikoj se mjeri zasniva na izravnoj povezanosti OPG-ova s turističkim sektorom. Inače, u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji više od 50 OPG-ova bavi se pružanjem turističkih usluga, a ukupno ih djeluje više od 500 koji se bave proizvodnjom meda, pekmeza i džemova, voća i povrća, sireva, rakija, voćnih likera i drugih proizvoda koji jačaju turističku ponudu.

Razvoj OPG-ova usmjerenih na turizam u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji krenuo je od skromna 2 OPG-a 2010. godine do današnjih 50. U proteklom desetljeću je upravo zahvaljujući OPG-ovima broj dolazaka turista porastao za 171%, a broj noćenja za 354%.

Jedan od pokretača turizma u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji sasvim su sigurno jednodnevne manifestacije poput Božićne priče obitelji Salaj, Terezijane, Vinodara, Bjelovarskog sajma, koje su zajedno generirale preko pola milijuna dolazaka domaćih i stranih gostiju. 

Otkazivanje održavanja manifestacija teško je pogodilo turizam kontinentalnog dijela Hrvatske pa tako i Bjelovarsko-bilogorske županije.

„U vrijeme korona krize hrvatsko gospodarstvo trpi veliki pritisak, no smatram da će najveće posljedice ipak imati turizam, posebice kontinentalni. Do sada smo imali potporu od Republike Hrvatske, kroz Hrvatsku turističku zajednicu i Ministarstvo turizma. Tijekom 2019. godine dobili smo 463 tisuće kuna za razne programe koji se provode u svrhu potpore turizmu. Tijekom 2020. dobili smo tek 35 tisuća kuna. Kada ne možemo računati na potporu države, odlučili smo putem Javnog poziva dati sredstva iz županijskog proračuna. Iznaći ćemo sredstva za pomoć turističkom sektoru“, naglasio je župan, ujedno i predsjednik Turističke zajednice BBŽ, Damir Bajs.

Javni poziv za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske predstavljen je na Izletištu i vinotočju Vinia.

„Još uvijek nastojimo što bolje raditi tijekom korona krize. Sve ovo je jedan veliki izazov. Prilagođavamo se gostima, epidemiološkim mjerama i drugačije posloženom poslovanju. Prva tri mjeseca su nas dosta „blokirala“ jer smo bili zatvoreni. U odnosu na rezultate od prošle godine, bilježimo pad za oko 50 posto, što je zaista puno. Boravak u našem kampu pao je za čak 95 posto. Eno – gastro i kulturno – povijesna ponuda naši su najjači aduti koji turistima savršeno odgovaraju. Mi sada moramo energiju uložiti u to da ljude koji su odlučili posjetiti Hrvatsku privučemo na naš prostor, odnosno da nas tijekom kolovoza i rujna posjete pri povratku sa ljetovanja, godišnjeg odmora i slično. Mi smo do sada oko 60 do 70 posto vlastitih sredstava ulagali u promociju našeg izletišta i vinotočja, a i jako dobro znamo što naši gosti traže. To su domaća hrana i piće, domaći proizvodi, kulturno – povijesne lokacije. Na bjelovarsko – bilogorskom području imamo jako puno kvalitetnih proizvođača domaće hrane i pića. Stranci koji nas posjećuju to su jako dobro prepoznali i prihvatili. Svake godine smo imali određenu podršku od Turističke zajednice BBŽ i sve to pomagalo je da se dovede određeni broj turista. Pomoć države koja sada izostaje će usporiti broj noćenja na kontinentu, ali Županija će nam uvelike pomoći svojim sredstvima“, naglasio je vlasnik Izletišta i vinotočja „Vinia“ Saša Šapić.

  Galerija fotografija - klikni na sliku za povećanje
Predstavljanje Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske
Predstavljanje Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske
Predstavljanje Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske
Predstavljanje Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske
Predstavljanje Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske
Predstavljanje Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske
Predstavljanje Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske
Predstavljanje Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske
Predstavljanje Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske
Predstavljanje Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske
Predstavljanje Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske
Predstavljanje Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske
Predstavljanje Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske
Predstavljanje Javnog poziva za promociju turističke ponude srca zelene Hrvatske
   Povratak na sve Vijesti BBŽ-a