ŽUPANIJSKI GLASNIK 12 - 2021

Stranica 145 Broj 12 ÆUPANIJSKI GLASNIK 161. Na temelju članka 21. stavka 5. Zakona o sustavu civilne zaštite ("Narodne novine", broj 82/15, 118/18, 31/20, 20/21) te članka 51a. Statuta Općine Sirač ("Županijski glasnik", broj 19/09, 06/10, 03/13, 01/18, 03/21), Općinski načelnik Općine Sirač donosi, POSLOVNIK O RADU STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE OPĆINE SIRAČ I. OPĆE ODREDBE Članak 1. Ovim Poslovnikom utvrđuje se način rada Stožera civilne zaštite Općine Sirač (dalje u tekstu: Stožer), pripremanje, sazivanje i rad na sjednicama Stožera, donošenje odluka iz njegovog djelokruga rada, prava i dužnosti članova Stožera te druga pitanja od značaja za rad Stožera. Članak 2. Stožer obavlja poslove koji proizlaze iz Zakona o sustavu civilne zaštite ("Narodne novine", broj 82/15, 118/18, 31/20, 20/21), Pravilnika o sastavu stožera, načinu rada te uvjetima za imenovanje načelnika, zamjenika načelnika i članova Stožera civilne zaštite ("Narodne novine", broj 126/19, 17/20) i drugih zakona, propisa i općih akata kojima su uređena pitanja civilne zaštite. Članak 3. U obavljanju poslova iz svojeg djelokruga Stožer surađuje s Ravnateljstvom civilne zaštite – Područnim uredom Varaždin – Službom civilne zaštite Bjelovar, zdravstvenim, komunalnim, građevinskim, humanitarnim i drugim ustanovama i trgovačkim društvima te pravnim osobama koje se civilnom zaštitom bave kao redovnom djelatnošću ili su na drugi način od značaja za sustav civilne zaštite. Članak 4. Tijekom planiranja i provođenja aktivnosti operativnih snaga i ukupnih ljudskih i materijalnih resursa Općine Sirač, Stožer surađuje i koordinira sa Stožerima civilne zaštite ugroženih općina i gradova Bjelovarskobilogorske županije. II. PRIPREMANJE, SAZIVANJE I NAČIN RADA SJEDNICA STOŽERA Članak 5. (1) Stožer obavlja poslove iz svoje nadležnosti na sjednicama. Sjednica se može održati i mogu se donositi valjane odluke ako je prisutna većina od ukupnog broja članova Stožera. Prvu konstituirajuću sjednicu Stožera saziva načelnik Općine Sirač. (2) U slučaju spriječenosti dolaska na sjednicu, član Stožera dužan je obavijestiti načelnika Stožera najkasnije 24 sata prije održavanja sjednice. Sjednica se može održati i mogu se donositi valjane odluke, ako je prisutna većina od ukupnog broja članova Stožera. (3) U pravilu, prilagođavajući način rada stvarno nastalim okolnostima, stožeri mogu raditi u punom ili užem sastavu, na sjednicama ili kontinuirano dok je proglašeno stanje velike nesreće i katastrofe, na stalnoj lokaciji ili na izdvojenom mjestu uključujući i rad u terenskim uvjetima. Članak 6. (1) Sjednice Stožera saziva, predlaže dnevni red i vodi sjednice načelnik Stožera, odnosno, u slučaju njegove spriječenosti, zamjenik načelnika. (2) Redovne sjednice Stožera održavaju se sukladno utvrđenoj dinamici u Programu rada Stožera. Članak 7. (1) Stručni materijali i druga dokumentacija za Stožer pripremaju se u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Sirač, operativnim tijelima u sustavu civilne zaštite osnovanima na razini Općine i drugim tijelima kojima je zaštita i spašavanje redovna djelatnost. (2) Zamjenik načelnika Stožera ili član Stožera kojeg ovlasti načelnik, osim o tehničkoj pripremi sjednica, brine o stručnoj obradi materijala za sjednice i izradi odluka i zaključaka te pomaže načelniku u vođenju sjednica. Članak 8. (1) Redovne sjednice Stožera sazivaju se dostav-ljanjem pisanog poziva s dnevnim redom i materijalima koji se dostavljaju najkasnije tri dana prije održavanja sjednice. (2) U hitnim slučajevima sjednice Stožera sazivaju se telefonom, faks porukom, elektronskom poštom. Pozivanje Stožera izvršit će se na način predviđen Shemom mobilizacije Stožera civilne zaštite Općine Sirač, na temelju članka 4. stavka 4. Pravilnika o mobilizaciji, uvjetima i načinu rada operativnih snaga sustava civilne zaštite ("Narodne novine", broj 69/16). Članak 9. (1) Dnevni red sjednice utvrđuje se na početku sjednice. (2) Prijedlog dnevnog reda može se mijenjati odnosno dopuniti na prijedlog načelnika ili pojedinog člana Stožera.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=