ŽUPANIJSKI GLASNIK 2 - 2022

Stranica 31 Broj 2 ÆUPANIJSKI GLASNIK SKLAPANJE UGOVORA O ZAKUPU POSLOVNOG PROSTORA Članak 30. Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklopit će Općinski načelnik s najpovoljnijim ponuditeljem u roku od 30 dana od donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja, kojim će se urediti međusobna prava i obveze zakupodavca i zakupnika, sukladno Zakonu o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora i ovoj Odluci. Članak 31. Ugovor o zakupu poslovnog prostora treba sadržavati: 1. ime i prezime ili naziv, adresu prebivališta ili sjedišta te osobni identifikacijski broj (OIB) ugovornih strana 2. podatke za identifikaciju poslovnog prostora koji se mogu nedvojbeno utvrditi (broj zemljišnoknjižne čestice i zemljišnoknjižnog uloška u koji je poslovni prostor upisan, površina poslovnog prostora, etaža na kojoj se poslovni prostor nalazi, pozicija na etaži, tlocrtni opis poslovnog prostora, kao i svi drugi potrebni podaci za nedvojbenu identifikaciju poslovnog prostora) 3. djelatnost koja će se obavljati u poslovnom prostoru 4. odredbe o korištenju zajedničkih uređaja i prostorija 5. rok predaje poslovnog prostora zakupniku 6. vrijeme na koje se ugovor sklapa 7. iznos mjesečne zakupnine i rok plaćanja 8. pretpostavke i način izmjene zakupnine 9. odredbu o prestanku ugovora 10. mjesto i vrijeme sklapanja ugovora 11. prema potrebi i ostale odredbe. Članak 32. Ugovor o zakupu poslovnog prostora sastavlja se u pisanom obliku i mora biti potvrđen po javnom bilježniku. Članak 33. Zakupodavac je dužan predati zakupniku poslovni prostor u roku utvrđenom ugovorom o zakupu poslovnog prostora i u stanju utvrđenom ugovorom. Ako ugovorom nije utvrđeno u kakvom stanju zakupodavac predaje zakupniku poslovni prostor smatra se da je prostor predan u stanju prikladnom za obavljanje djelatnosti predviđene ugovorom. Prilikom primopredaje poslovnog prostora ugovorne strane sastavljaju zapisnik u koji se unose podaci o stanju poslovnog prostora. Članak 34. Zakupnik je dužan poslovni prostor koristiti samo u svrhu i na način određen ugovorom o zakupu poslovnog prostora. Članak 35. Zakupnik ne smije bez prethodne pisane suglasnosti zakupodavca činiti preinake poslovnog prostora kojim se mijenja konstrukcija, raspored, površina, namjena ili vanjski izgled poslovnog prostora. Zakupnik snosi troškove tekućeg održavanja poslovnog prostora, ako nije drukčije ugovoreno. Pod tekućim održavanjem smatra se čišćenje, soboslikarski radovi, sitniji popravci na instalacijama i slično. Zakupnik je dužan o svom trošku izvršiti popravke oštećenja poslovnog prostora koje je sam prouzročio ili su ih prouzročile osobe koje se koriste poslovnim prostorom zakupnika. Zakupnik na odgovara za pogoršanje stanja poslovnog prostora, uređaja i opreme koje je nastalo zbog redovitog korištenja. Članak 36. Zakupnik nema pravo dati poslovni prostor ili dio poslovnog prostora u podzakup niti sklapati pravne poslove s trećim osobama kojima se utječe na korištenje poslovnog prostora, osim ako nije drukčije ugovoreno. Zakupnik koji je poslovni prostor ili dio poslovnog prostora dao u podzakup, odnosno koji je sklapao pravne poslove s trećim osobama kojim se utječe na korištenje poslovnog prostora, suprotno odredbama ugovora o zakupu, ugovor se raskida po sili zakona. Članak 37. Nakon prestanka zakupa zakupnik je dužan predati zakupodavcu poslovni prostor u stanju u kojem ga je primio, ako nije drukčije ugovoreno o čemu će ugovorne strane sastaviti zapisnik. Zakupnik ima pravo odnijeti uređaje koje je ugradio u poslovni prostor, ako se time ne oštećuje poslovni prostor i ako mu to ulaganje zakupodavac nije priznao kroz smanjenje zakupnine. Članak 38. Zakupodavac može od zakupnika kao sredstvo osiguranja ispunjenja obveza iz ugovora o zakupu poslovnog prostora zatražit bankovnu garanciju, zadužnicu ili neko drugo sredstvo osiguranja obveze, sukladno zakonskim odredbama. Članak 39. Ukoliko zakupnik namjerava na poslovnom prostoru poduzeti radnje koje prelaze okvire redovnog održavanja,

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=