ŽUPANIJSKI GLASNIK 2 - 2022

Stranica 32 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 2 dužan je ishoditi prethodnu pisanu suglasnost Općinskog načelnika. Zakupnik koji ulaže vlastita sredstva u poslovni prostor, uredit će sa zakupodavcem međusobne odnose posebnim ugovorom o ulaganjima. Ugovorom će ugovorne strane posebice urediti: - radove koji će se izvoditi - rok izvršenja radova - nadzor nad radovima - uračunavanje zakupnine kod priznavanja ulaganja - pravo zakupnika na povrat sredstava koja nisu otplaćena kroz uračunavanje zakupnine - uvjete pod kojima zakupnik nema pravo na povrat uloženih, a neotplaćenih sredstava kroz zakupninu - po potrebi ostale odredbe. Odredbe ovog članka primjenjuju se i u slučaju ako Općina Sirač daje u zakup poslovni prostor na kojem je potrebno poduzeti radnje kako bi se isti doveo u stanje prikladno za obavljanje djelatnosti koju je moguće obavljati u tom poslovnom prostoru. Članak 40. Nadzor nad radovima na poslovnom prostoru iz članka 39. ove Odluke obavlja zakupodavac putem ovlaštenih osoba. Ovlaštena osoba zakupodavca koja je vršila nadzor dužna je sastaviti izvješće o izvršenim radovima. Članak 41. Odluku o priznavanju ulaganja iz članka 39. ove Odluke donosi Općinski načelnik, temeljem dostavljenih troškovnika. Članak 42. Ugovor o zakupu poslovnog prostora prestaje na način propisan Zakonom o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora, ovom Odlukom i ugovorom o zakupu. KUPOPRODAJA POSLOVNOG PROSTORA Članak 43. Poslovni prostor u vlasništvu Općine Sirač može se prodati sadašnjem zakupniku koji ima sklopljen ugovor o zakupu poslovnog prostora s Općinom Sirač, koji uredno ispunjava sve obveze iz ugovora o zakupu i druge financijske obveze prema Općina Sirač, pod uvjetima i u postupku propisanim Zakonom o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora, ovom Odlukom te ostalim odlukama Općine Sirač. Poslovni prostor ne može se prodati fizičkoj ili pravnoj osobi koja ima dospjelu nepodmirenu obvezu prema državnom proračunu, Općini Sirač, zaposlenicima i dobavljačima, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza i da se osoba pridržava rokova plaćanja. Članak 44. Popis poslovnih prostora koji su predmet kupoprodaje, na prijedlog Općinskog načelnika utvrđuje Općinsko vijeće Općine Sirač. Popis poslovnih prostora koji su predmet kupoprodaje objavljuje Jedinstveni upravni odjel na oglasnoj ploči Općine Sirač, na web stranicama Općine Sirač, a po potrebi i u drugim sredstvima javnog priopćavanja, a tekst natječaja utvrđuje Općinski načelnik u skladu sa ovom Odlukom i odredbama koje se odnose na zakup. Na popis poslovnih prostora iz stavka 2. ovog članka Općina Sirač neće uvrstiti poslovne prostore koje Općinsko vijeće utvrdi da nisu za prodaju temeljem odluke u kojoj mora biti obrazložena važnosti tih prostora za zajednicu, čija je vrijednost zakupnine za 15 godina jednaka procijenjenoj vrijednosti nekretnine ili veća od procijenjene vrijednosti nekretnine. Članak 45. Popis poslovnih prostora iz članka 44. sadrži: 1. podatak o poslovnim prostorima (adresa, katastarska čestica, površina prostora, zakupnik i ostalo potrebno za identifikaciju poslovnog prostora) 2. rok za podnošenje zahtjeva za kupnju poslovnog prostora 3. tržišnu cijenu poslovnog prostora 4. po potrebi i ostale podatke. Članak 46. Zahtjev za kupnju poslovnog prostora sadašnji zakupnici podnose u roku od 90 dana od javne objave popisa poslovnih prostora koji su predmet kupoprodaje, Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Sirač. Kao dokaz uz zahtjev za kupnju poslovnog prostora prilažu se sljedeće isprave: - osnovni podaci o dosadašnjem zakupniku (ime i prezime, odnosno naziv zakupnika, prebivalište odnosno sjedište zakupnika, OIB zakupnika) - dokaz o zakupu poslovnog prostora za koji se podnosi zahtjev - potvrdu kojom se dokazuje da zakupnik nema dospjelih nepodmirenih obveza prema Općini Sirač ne stariju od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva - potvrdu Ministarstva financija-Porezne uprave o stanju poreznog duga ne starija od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva - izjava zakupnika s ovjerenim potpisom kod javnog bilježnika da je podmirio sve obveze prema dobavljačima - dokaz Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Financijske agencije o podmirenim obvezama - dokaz ulaganja u poslovni prostor i visini ulaganja, učinjenih sukladno članku 39. ove Odluke - po potrebi ostale podatke.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=