ŽUPANIJSKI GLASNIK 11 - 2022

Stranica 13 Broj 11 ÆUPANIJSKI GLASNIK 4. potvrda visokog učilišta o statusu redovnog studenta na visokom učilištu, 5. ovjereni prijepis ocjena prethodnih godina studija, 6. potvrda o ostvarenom broju ECTS bodova prethodnih godina studija propisanih studijskim programom, 7. za studente prve godine studija, preslik svjedodžbi svih razreda srednje škole, završnog ispita i državne mature, 8. izjava studenta da nije korisnik neke druge stipendije, odnosno izjavu da će odustati od korištenja druge stipendije, ako ostvari pravo na stipendiju Bjelovarskobilogorske županije (na obrascu Upravnog odjela) Uz opću dokumentaciju zahtjevu se treba priložiti još sljedeća dokumentacija: 1. dokaze o postignutim pojedinačnim uspjesima na državnim i međunarodnim natjecanjima u znanju – sve iz sustava nadležnih Agencija Ministarstva znanosti i obrazovanja, prethodnih godina školovanja, 2. dokaz o nagradama (rektorova, dekanova) i objavi stručnih radova, 3. dokaz o volontiranju – potvrda o volontiranju izdana sukladno zakonu iz koje je vidljiv podatak o vremenu (satima volontiranja), posljednje 3 godine, 4. dokaz o paralelnom pohađanju dva fakulteta u prethodnoj akademskoj godini, 5. dokaz o paralelnoj završenoj srednjoj školi izdan od ustanove koja ima za to verificirane programe nadležnog Ministarstva (studenti koji upisuju prvu godinu studija) 6. dokaz o posebnim okolnostima podnositelja zahtjeva. Članak 14. Zahtjevu za dodjelu studentske stipendije u B kategoriji prilaže se: 1. preslik domovnice ili osobne iskaznice, 2. uvjerenje o prebivalištu PU Bjelovarsko-bilogorske županije ne starije od 6 mjeseci, 3. potvrda visokog učilišta o statusu redovnog studenta na visokom učilištu, 4. ovjereni prijepis ocjena prethodnih godina studija, 5. potvrda o ostvarenom broju ECTS bodova prethodnih godina studija propisanih studijskim programom, 6. za studente prve godine studija, preslik svjedodžbi svih razreda srednje škole, 7. izjava studenta da nije korisnik neke druge stipendije odnosno izjavu da će odustati od korištenja druge stipendije, ako ostvari pravo na stipendiju Bjelovarskobilogorske županije (na obrascu Upravnog odjela) Uz opću dokumentaciju zahtjevu treba priložiti još posebnu dokumentaciju: 1. izjavu o članovima kućanstva (na obrascu Upravnog odjela), 2. potvrde o visini dohotka i primitaka Porezne uprave svih članova kućanstva (uključujući i podnositelja zahtjeva). Razdoblje za koje se potvrde iskazuju bit će definirano u tekstu Natječaja za dodjelu stipendija (prema uputama iz obrasca Upravnog odjela), i za članove kućanstva koji ne ostvaruju prihod potrebna je potvrda Porezne uprave o visini dohotka i primitaka 3. dokaz o volontiranju – potvrda o volontiranju izdana sukladno zakonu iz koje je vidljiv podatak o vremenu (satima volontiranja), posljednje tri godine, 4. dokaz o paralelnom pohađanju dva fakulteta u prethodnoj akademskoj godini, 5. dokaz o paralelnoj završenoj srednjoj školi izdan od ustanove koja ima za to verificirane programe nadležnog Ministarstva (studenti koji upisuju prvu godinu studija) 6. ostala dokumentacija kojom se dokazuju otežavajuće okolnosti položaja kućanstva prema kriterijima iz ove Odluke. Članak 15. Zahtjevu za dodjelu studentske stipendije za deficitarna zanimanja u C kategoriji prilaže se: 1. preslik domovnice ili osobne iskaznice, 2. uvjerenje o prebivalištu PU Bjelovarsko-bilogorske županije ne starije od 6 mjeseci, 3. potvrda visokog učilišta o statusu redovnog studenta na visokom učilištu, 4. ovjereni prijepis ocjena prethodnih godina studija, 5. za studente prve godine studija, preslik svjedodžbi svih razreda srednje škole, 6. potvrda o ostvarenom broju ECTS bodova prethodnih godina studija propisanih studijskim programom, 7. dokaz da je prvi puta redovno upisana akademska godina za koju se dodjeljuje stipendija, iz kojeg je osim navedenog vidljiv smjer, studijska grupa i godina studija/semestar upisa, 8. izjava studenta da nije korisnik neke druge stipendije, odnosno izjavu da će odustati od korištenja druge stipendije, ako ostvari pravo na stipendiju Bjelovarskobilogorske županije (na obrascu Upravnog odjela) Članak 16. Rok za podnošenje zahtjeva za studentsku stipendiju je 15 dana od dana objave Natječaja, a u postupak obrade uzimaju se samo potpuno dokumentirani zahtjevi. Članak 17. Zahtjeve za dodjelu stipendija razmatra Povjerenstvo za stipendije (u daljnjem tekstu Povjerenstvo) koje imenuje Župan, a sastoji se od predsjednika i četiri člana. Predsjednik i članovi Povjerenstva se imenuju na razdoblje od četiri godine i mogu biti razriješeni i prije isteka tog vremena. Povjerenstvo za svoj rad odgovara Županu. Administrativne i druge poslove za potrebe Povjerenstva obavlja Upravni odjel. Članak 18. Povjerenstvo radi na sjednicama. Sjednica se može

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=