ŽUPANIJSKI GLASNIK 11 - 2022

Stranica 245 Broj 11 ÆUPANIJSKI GLASNIK prava, javne službe, pravosuđe, zaštita okoliša i drugo). Krajnji je cilj Kodeksa olakšati interakciju s građanima i predstavnicima zainteresirane javnosti u demokratskom procesu te potaknuti aktivnije sudjelovanje građana u javnom životu. Uz svaki nacrt dokumenta o kojem se provodi savjetovanje sa zainteresiranom javnosti objavljuju se i razlozi njegova donošenja ili izmjena kao i ciljevi koji se savjetovanjem žele postići. O svakom provedenom savjetovanju objavljuje se i Izvješće iz kojeg je vidljivo koji su prijedlozi građana usvojeni, a koji nisu usvojeni. Zakonom o pravu na pristup informacijama ("Narodne novine", broj 25/13, 85/15, 69/22) uređuje se ustavno pravo na pristup informacijama i pravo na ponovnu uporabu informacija koje posjeduju tijela javne vlasti. U skladu s time tijelo javne vlasti dužno je radi informiranja javnosti, na svojim mrežnim stranicama objaviti uz godišnji plan normativnih aktivnosti i plan savjetovanja o nacrtima općih akata. O svakom provedenom savjetovanju potrebno je objaviti Izvješće o provedenom savjetovanju iz kojeg je vidljivo jesu li dostavljeni prijedlozi građana odnosno analiza dostavljenih primjedbi ukoliko ih je bilo. Svi prijedlozi, mišljenja i primjedbe na konkretne nacrte za koje su savjetovanja otvorena mogu se uputiti tijelu javne vlasti - službeniku za informiranje/koordinatoru za savjetovanje sa zainteresiranom javnošću koji ima obvezu postupiti u skladu s aktivnostima. Savjetovanje i uključivanje javnosti u postupak donošenja propisa provodi se u svrhu prikupljanja informacija o interesima, stavovima i prijedlozima zainteresirane javnosti vezanim uz određenu javnu politiku s ciljem podizanja razine razumijevanja i prihvaćanja ciljeva politike, ali i uočavanja slabosti i negativnih učinaka javne politike koje treba na vrijeme otkloniti. Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću provodi se o nacrtima onih općih akata kojima se uređuju pitanja iz svog djelokruga, a čijim se donošenjem ili izmjenama neposredno ostvaruju potrebe građana ili uređuju druga pitanja od interesa za opću dobrobit građana i pravnih osoba na području Općine Sirač. Radi pravodobnog, potpunog i točnog informiranja javnosti o svom radu, tijela javne vlasti imaju obvezu na svojim mrežnim stranicama objavljivati popis akata koji se u tijeku godine namjeravaju donositi ili mijenjati. To je tzv. Plan normativnih aktivnosti, a koji sadrži i popis akata za koje se planira provođenje savjetovanja sa zainteresiranom javnosti. Općina Sirač provodi savjetovanja za zainteresiranom javnošću putem svoje službene web stranice. Svi dokumenti su javno objavljeni i dostupni zainteresiranoj javnosti kao i Evidencija imovine Općine Sirač. Godišnji Plan upravljanja imovinom Općine Sirač za 2023. godinu bit će također dostupan javnosti u skladu sa čl. 10. st. 1., toč. 4. Zakona o pravu na pristup informacijama ("Narodne novine", broj 25/13, 85/15, 69/22), dok će se u skladu s člankom 11. istoimenog Zakona biti provedeno savjetovanje sa zainteresiranom javnošću. 100. Na temelju članka 17. Zakona o ublažavanju i uklanjaju posljedica prirodnih nepogoda ("Narodne novine", broj 16/19) i članka 32. Statuta Općine Sirač ("Županijski glasnik", broj 19/09, 06/10, 03/13, 01/18, 03/21), Općinsko vijeće Općine Sirač na 20. sjednici održanoj dana 30. studenog 2022. godine, donosi sljedeću ODLUKU o donošenju Plana djelovanja u području prirodnih nepogoda Općine Sirač za 2023. godinu Članak 1. Općinsko vijeće Općine Sirač donosi Plan djelovanja u području prirodnih nepogoda Općine Sirač za 2023. godinu. Članak 2. Plan djelovanja u području prirodnih nepogoda Općine Sirač za 2023. godinu sastavni je dio ove Odluke. Članak 3. Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave, a objavit će se u "Županijskom glasniku". KLASA: 920-01/22-01/1 URBROJ: 2103-17-01-22-5 Sirač, 30.11.2022. Predsjednik Općinskog vijeća: Branimir Miler, oec., v. r. 101. OPĆINA SIRAČ Plan djelovanja u području prirodnih nepogoda za 2023. godinu SADRŽAJ: 1. UVOD................................................................................. 4 2. POJMOVI.......................................................................... 4 3. PRIRODNE NEPOGODE. .............................................. 5 4. NADLEŽNA TIJELA I OPIS POSLOVA...................... 6 4.1. VLADA REPUBLIKE HRVATSKE..................... 6 4.2. NADLEŽNA MINISTARSTVA............................. 6

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=