ŽUPANIJSKI GLASNIK 7 - 2023

Stranica 172 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 7 Skupina 42 – materijalni rashodi su planirani u iznosu od 390.100 kn, rebalansom povećani na iznos od 345.950 kn, a ostvarena u iznosu od 338.574 kn – 97,8%. Podskupina: 421 – naknade troškova zaposlenima (naknade za prijevoz na posao, stručno usavršavanje zaposlenih, dnevnice) je planirana sa iznosom 21.000 kn, rebalansom povećana na 23.300 kn, a izvršena sa 21.488 kn - 92,2% (nisu isplaćeni svi putni nalozi) Podskupina 422 – naknade troškova članovima u predstavničkim i izvršnim tijelima je planirana u iznosu od 65.300 kn, rebalansom povećana na 72.500 kn, a izvršena u iznosu od 65.764 kn – 90,7%. Ostvarenje je manje u stavci naknada za sjednice budući da ne znamo koliko će biti potrebno održati sjednica kao ni broj sudjelovatelja. U ovoj podskupini su bili planirani troškovi naknada za sjednice svih tijela, naknade zamjeniku županijskog vatrogasnog zapovjednika te operateru za Vatronet. Rebalansom smo mijenjali iznose na način da smo povećali naknadu za zamjenike županijskog zapovjednika (izmjenom Statuta županijski zapovjednik je imenovao dva zamjenika), a naknadu za operatera Vatroneta smo stavili u podskupinu 424. U ovu podskupinu smo proknjižili trošak seminara (seminar za voditelje vatrogasne mladeži) koji je bio planiran u podskupini 424 Podskupina 424 – naknade ostalim osobama izvan radnog odnosa je planirana u iznosu od 8.000 kn, rebalansom povećana na 51.000 kn, ostvarenje 100%. Ova podskupina obuhvaća mjesečnu naknadu instruktoru za Vatronet (10.750 kn), predavačima a osposobljavanja za časnike (20.241 kn), predavačima za usavršavanje – specijalnost vezist (11.825 kn), predavačima pripremne radionice za polaganje ispita za posebne ovlasti i odgovornosti (1.259 kn), kontrolorima na natjecanjima (678 kn), instruktoru za UVI (3.063 kn), učesnicima seminara voditelja vatrogasne mladeži (2.459 kn) i naknadi dopisnici za snimanje (746 kn). Podskupina 425 – rashodi za usluge, planirana je u iznosu od 87. 700 kn, rebalansom smanjenja na iznos 77.300 kn, a ostvarena u iznosu od 77.732 kn - 100,5%. Ova podskupina obuhvaća odjeljke 4251 – usluge telefona, pošte i prijevoza, odjeljak 4252 – usluge tekućeg i investicijskog održavanja, odjeljak 4253 – usluge promidžbe i informiranja, odjeljak 4254 – komunalne usluge, odjeljak 4255 – zakupnine i najamnine, odjeljak 4258 – računalne usluge i odjeljak 4259 – ostale usluge. Odjeljak 4251- usluge telefona pošte i prijevoza je planiran u iznosu od 9.300 kn, rebalansom smanjen na 6.400 kn - 99%. Ovaj odjeljak sadrži rashode telefona, mobitela, interneta, poštanske usluge i usluge prijevoza koje nisu realizirane jer smo za prijevoz na hodočašće i na državno natjecanje sredstva doznačili vatrogasnim zajednicama) Odjeljak 4252 – je planiran u iznosu od 12.000 kn, rebalansom povećan na 16.700 kn – ostvarenje 102,3%. Ovaj odjeljak obuhvaća rashode tekućeg i investicijskog održavanja građevinskih objekata (koje smo rebalansom izmijenili), usluge tekućeg i investicijskog održavanja postrojenja i uredske opreme koje smo rebalansom povećali na iznos od 8.000 (servis repetitora) te usluge tekućeg i investicijskog održavanja prijevoznih sredstava koje su također rebalansom povećane na iznos 8.700 kn(neplanirani kvar na Fordu Rengeru). odjeljak 4253 – usluge promidžbe i informiranja je planiran u iznosu od 6.000 kn, rebalansom povećan na iznos od 9.000 kn, a ostvaren u iznosu od 10.960 kn – 121,7%. Ovaj odjeljak sadrži troškove mjesečne RTV pristojbe (960 kn) i promidžbenog materijala (kalendari, kemijske olovke, planeri, šalice sa logom) koji je planiran u iznosu od 8.000 kn, a ostvaren sa 10.000 kn. Odjeljak 4254 – komunalne usluge je planiran u iznosu od 1.400 kn, a ostvaren u iznosu od 158 kn – 11,2% (odnosi se na opskrbu vodom i odvoz smeća - iznos koji refundiramo JVP Bjelovar temeljem sklopljenog ugovora, primili smo samo račun za smeće) Odjeljak 4255 – zakupnine i najamnine planiran je u iznosu od 25.000 kn, a ostvaren u iznosu od 24.650 kn – 98,6%. Ovaj odjeljak sadrži troškove korištenja poslovnog prostora VZG Bjelovara ( 500 kn mjesečno) i trošak zakupa za repetitor na Petrovom vrhu (1.250 kn mjesečno), Odjeljak 4256 - zdravstvene usluge (obvezni i sistematski pregledi za zaposlenike temeljem Pravilnika o radu) je planiran u iznosu od 3.000 kn, rebalansom povećan na 4.000 kn, ostvarenje 98,6%. Odjeljak 4258 – računalne usluge je planiran u iznosu od 11.000 kn, rebalansom smanjen na iznosu od 8.800 kn – ostvarenje 98,8 %. Ovaj odjeljak sadrži troškove održavanja računalnih programa (625 kn mjesečno), mjesečnu naknada Fini za korištenje e-računa, (12,50kn), a ostale računalne usluge nisu ostvarene. Odjeljak 4259 – ostale usluge je planiran u iznosu od 20.000 kn, I. rebalansom smanjen na 6.000 kn, ostvarenje 98,0%. Ovaj odjeljak sadrži troškove pri registraciji vozila, grafičke i tiskarske usluge te usluge cateringa. II. rebalansom smo usluge cateringa (15.000 kn) izmijenili na 0,00 kn jer ih nismo koristili, već su korištene ugostiteljske usluge u za to predviđenim objektima, a povećali smo stavku grafičkih i tiskarskih usluga plan 1.000 kn povećanje na 4.500 kn (izrada diploma i košuljica za polaznike osposobljavanja). Podskupina 426 – rashodi za materijal i energiju je planirana u iznosu od 47.100 kn, rebalansom povećana na 53.600 kn, a ostvarena u iznosu od 54.650 kn – 101,9%. Odjeljak 4261 – uredski materijal i ostali materijalni rashodi je planiran u iznosu 13.500 kn, rebalansom smanjen

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=