ŽUPANIJSKI GLASNIK 10 - 2023

Stranica 127 Broj 10 ŽUPANIJSKI GLASNIK praćenje izvršavanja koncesijskih ugovora i izradu propisanih izvješća, 24. provođenja programa sustavnog gospodarenja energijom na razini Županije, 25. vođenja registra objekata Županije u informatičkom sustavu gospodarenja energijom i koordiniranje s drugim upravnim tijelima te vođenja poslova tima energetske efikasnosti na svim investicijama koje se izvode na nekretninama kojima je vlasnik Županija, odnosno nekretninama javnih ustanova kojima je Županija osnivač, 26. izrađivanja projektnih zadataka i sudjelovanje u provedbi nabave usluga za izradu strateških dokumenata propisanih zakonom iz područja energetike i rudarstva, 27. koji se odnose na promet i prometnu infrastrukturu, 28. koordiniranja poslova oko ravnomjerne izgradnje i održavanja županijskih i lokalnih cesta na području Županije u suradnji sa Županijskom upravom za ceste, 29. praćenja stanja i predlaganje mjera za ostvarivanje efikasnije prometne povezanosti jedinica lokalne samouprave na području Županije, 30. predlaganja uvjeta obavljanja, provođenje postupka i izdavanje dozvole za županijski linijski odnosno županijski posebni linijski javni cestovni prijevoz putnika kao i vođenje propisanih upisnika i obavljanje ostalih poslova u području prometa, a koji su iz nadležnosti Županije, 31. rješavanja u prvom stupnju o pravima i obvezama građana i pravnih osoba u upravnom postupku iz područja cestovnog prometa te sudjelovanje u radu povjerenstva za tehnički pregled, 32. stručnih i administrativnih poslova vezanih za pojedina radna tijela Županijske skupštine i župana, 33. prikupljanja prijedloga projektnih ideja jedinica lokalne samouprave, udruga i ostalih interesnih grupa te izrađivanja projektnih prijedloga od općeg interesa za više dionika sa područja Županije, kandidiranja istih za sredstva za izradu projektnotehničke dokumentacije nadležnim ministarstvima te izrađivanja zahtjeva za korištenje sredstava tehničke pomoći u svrhu kandidiranja istih, 34. druge poslove u skladu sa zakonom i podzakonskim propisima. II. UPRAVLJANJE UPRAVNIM ODJELOM Članak 5. Upravnim odjelom upravlja pročelnik kojega temeljem javnog natječaja imenuje župan, u skladu sa zakonom, ostalim propisima i općim aktima. Pročelnik raspoređuje službenike i namještenike na radna mjesta izvan sjedišta sukladno potrebama posla. III. UVJETI ZA PRIJAM U SLUŽBU I RASPORED Članak 6. Službenik i namještenik može biti raspoređen na radno mjesto ako ispunjava opće uvjete za prijam u službu, propisane Zakonom, te posebne uvjete za raspored na radno mjesto propisane Zakonom, Uredbom o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi i ovim Pravilnikom. Obveza probnog rada utvrđuje se u skladu sa Zakonom. Članak 7. Raspored službenika i namještenika upravnih tijela, sukladno odredbama ovog Pravilnika, izvršit će pročelnik upravnog odjela, odnosno službenik privremeno ovlašten posebnom ovlašću župana za obavljanje poslova pročelnika. Službenici i namještenici upravnog odjela kojima su radna mjesta ukinuta temeljem ovog Pravilnika, rasporedit će se u skladu sa odredbama članka 105. stavka 2. i 3. Zakona. IV. RADNA MJESTA Članak 8. U Upravnom odjelu utvrđuju se sljedeća radna mjesta: 1. PROČELNIK broj izvršitelja: 1 Osnovni podaci o radnom mjestu KATEGORIJA POTKATEGORIJA RAZINA KLASIFIKACIJSKI RANG I. Glavni rukovoditelj - 1. Opis poslova radnog mjesta OPIS POSLOVA I ZADATAKA Približan postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla Rukovodi Upravnim odjelom u skladu sa zakonom i propisima, te zastupa i predstavlja Odjel u svim poslovima, organizira i koordinira rad Upravnog odjela, sudjeluje u organiziranom vođenju i stručnom radu na izradi i praćenju 40%

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=