ŽUPANIJSKI GLASNIK 10 - 2023

Stranica 166 ŽUPANIJSKI GLASNIK Broj 10 2. proučavanja i sudjelovanja u pripremi prijedloga programa financiranja javnih potreba Županije te financiranja prihvaćenih programa s aktivnostima i projektima, 3. izrade uputa proračunskim korisnicima o načinu izrade financijskih planova i elementima izrade zahtjeva za osiguranje sredstava u proračunu Županije, 4. pripreme nacrta proračuna Županije i pratećih financijskih dokumenata, izvršavanje proračunskih izdataka i rashoda, vođenje poslova naplate prihoda i evidencija prihoda i primitaka te rashoda i izdataka kao i poslove ekonomata, 5. izrade periodičnih (tromjesečni, polugodišnji i devetomjesečni) i godišnjih financijskih izvještaja proračuna te prijedloga polugodišnjeg i godišnjeg izvještaja o izvršenju proračuna, 6. izrade nacrta općih i pojedinačnih akata vezanih uz prihode, proračun i njegovo izvršavanje, kao i druge poslove vezane uz djelatnost financiranja Županije; 7. provođenja naplate prihoda Bjelovarsko-bilogorske županije; 8. praćenja i proučavanja problematike izvršavanja proračuna jedinica lokalne samouprave, pripremanja mjera unaprjeđenja njihovog financiranja te prijedloga osiguranja dopunskih sredstava iz državnog i županijskog proračuna te fondova EU, 9. izrade nacrta općih i pojedinačnih akata vezanih uz prihode, primitke, rashode i izdatke proračuna te povremena izvješća na traženje župana i Županijske skupštine i njegovo izvršavanje kao i druge poslove i zadatke vezane uz djelatnost financiranja Županije, 10. provođenja upravnog postupka i rješavanje u drugostupanjskom postupku po žalbama izjavljenim na upravne akte tijela gradova i općina, sukladno odredbama Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, 11. uspostavljanja, razvijanja i koordiniranja sustava financijskog upravljanja i kontrole, 12. obračuna i isplate plaća i drugog dohotka, 13. izrade strateških dokumenata, općih i pojedinačnih akata kojima se određuje upravljanje i raspolaganje imovinom Županije, 14. poslove upravljanja, korištenja i raspolaganja nekretninama i pokretninama koje su u vlasništvu Županije, vođenje i ažuriranje podataka vezano uz nekretnine u vlasništvu Županije kao i sklapanje ugovora te vođenje i ažuriranje registra ugovora koji se odnose na imovinsko-pravne poslove Županije, 15. vodi jedinstveni registar svih ugovora Županije; 16. suradnje s upravnim tijelima koja vode kreditne linije, prikupljanje i stručno obrađivanje podataka potrebnih za pripremanje dokumentacije u pokrenutim javnobilježničkim i sudskim postupcima za potrebe Županije i dostava ovršnih isprava na naplatu te provođenje postupka sklapanja nagodbe s dužnicima, 17. pripremanja prijedloga, praćenja i izvješćivanja o provođenju programa financiranja javnih potreba u djelatnostima iz nadležnosti odjela, 18. provođenje postupaka financiranja i ugovaranja programa i/ili projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge putem javnog natječaja ili javnog poziva, 19. druge poslove u skladu sa zakonom i podzakonskim propisima. Članak 5. Poslovi iz djelokruga rada Upravnog odjela obavljaju se u sjedištu županije. Članak 6. Radi obavljanja poslova i zadaća utvrđenih ovim pravilnikom u Upravnom odjelu, kao unutarnje ustrojstvene jedinice ustrojava se: - Pododsjek za financijsko poslovanje, - Pododsjek za obračun plaća i drugog dohotka, - Pododsjek za financiranje programa udruga. Članak 7. Pododsjek za financijsko poslovanje obavlja poslove pripreme i izrade financijskih dokumenata, analiziranja izvršenja Proračuna, izrade konsolidiranih financijskih izvještaja, koordinacije odnosno organizacije i druge stručne i administrativne poslove. Pododsjek za obračun plaća i drugog dohotka obavlja poslove obrade i unosa podataka za obračun plaća, izdavanja potvrda i uvjerenja o plaći, te izrađuje potrebita izvješća. Pododsjek za financiranje programa udruga provodi postupke financiranja i ugovaranja programa i/ili projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge putem javnog natječaja ili javnog poziva. II. UPRAVLJANJE UPRAVNIM ODJELOM Članak 8. Upravnim odjelom upravlja pročelnik kojega temeljem javnog natječaja imenuje župan, u skladu sa zakonom, ostalim propisima i općim aktima. III. UVJETI ZA PRIJAM U SLUŽBU I RASPORED Članak 9. Službenik i namještenik može biti raspoređen na radno mjesto ako ispunjava opće uvjete za prijam u službu, propisane Zakonom, te posebne uvjete za raspored na radno mjesto propisane Zakonom, Uredbom o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi i ovim Pravilnikom. Obveza probnog rada utvrđuje se u skladu sa Zakonom.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=