ŽUPANIJSKI GLASNIK 10 - 2023

Stranica 215 Broj 10 ŽUPANIJSKI GLASNIK novnu školu te određivanje osnovne škole u kojoj učenik kojem je izrečena pedagoška mjera preseljenja u drugu školu nastavlja školovanje, donošenje odluka o broju razrednih odjela u osnovnim školama, poduzimanje odgovarajućih mjera temeljem odredbi zakona kojim se uređuje odgoj i obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi u vezi sa zanemarivanjem obveza roditelja prema djeci, vođenje evidencije o učiteljima, nastavnicima, stručnim suradnicima i ostalim radnicima osnovnih i srednjih škola za čijim je radom prestala potreba, o prijavi potreba školskih ustanova za radnicima zaposlenim na neodređeno vrijeme i nepuno radno vrijeme te izdavanje odgovarajućih obavijesti školskim ustanovama, nadzor nad radom knjižnica, raspuštanje školskog odbora školskih ustanova i imenovanje povjerenstva za upravljanje školom u slučajevima propisanim posebnim zakonom, utvrđivanje minimalno tehničkih uvjeta prostora u kojem se izvode programi obrazovanja odraslih, utvrđivanje postojanja uvjeta za osnivanje kazališta te prijava kazališta u upis u očevidnik kazališta, vođenje evidencije i dokumentacije te sastavljanje izvješća o ostvarivanju prava u sustavu socijalne skrbi kao i drugih prava iz socijalne skrbi utvrđenih općim aktima jedinica lokalne samouprave i Županije, obavljanje i drugih povjerenih poslova iz navedenih područja, sukladno zakonu i podzakonskim propisima. Odsjek za gospodarstvo obavlja upravne poslove prvog stupnja i druge stručne poslove, a to su: vođenje evidencije kolektivnih ugovora i njihovih promjena, registracija ugovora o radu pomoraca i radnika na pomorskim ribarskim plovilima, vođenje registra udruga u koji se upisuju sindikati, udruge poslodavaca, udruge sindikata i poslodavaca više razine koji djeluju samo u Bjelovarskobilogorskoj županiji, rješavanje o statusnim pravima izbjeglica, prognanika i povratnika, stambeno zbrinjavanje na potpomognutim područjima, upis novog obrta i promjena u obrtni registar, izdavanje obrtnica, vođenje obrtnog registra i drugih propisanih evidencija te izdavanje potvrda, izdavanje odobrenja za obavljanje domaće radinosti i za obavljanje sporednog zanimanja, utvrđivanje da li pravne osobe udovoljavaju uvjetima za pojedine vrste djelatnosti, utvrđivanje propisanih minimalnih uvjeta u ugostiteljskim objektima i u kojima se pružaju ugostiteljske usluge na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu, te njihovo razvrstavanje i kategorizacija, razvrstavanje i kategorizacija objekata u kojima se pružaju ugostiteljske usluge u domaćinstvu, izdavanje EU potvrde za fizičke osobe obrtnike, izdavanje rješenja o odobrenju za pružanje usluga turističkog vodiča i EU potvrde za turističke vodiče, utvrđivanje minimalnih uvjeta za vrstu plovnih objekata, utvrđivanje ispunjavanja minimalno-tehničkih uvjet za prodajne objekte, za obavljanje djelatnosti trgovine, izdavanje i oduzimanja dozvola za obavljanje poslova javnog komisionara Hrvatskoj gospodarskoj komori za pojedinu javnu komisionu prodavaonicu, izdavanje licencije za obavljanje djelatnosti unutarnjeg javnog cestovnog prijevoza za obavljanje autotaksi prijevoza, kolodvorskih usluga, agencijske djelatnosti u cestovnom prometu te centru za iznajmljivanje vozila s vozačem te izdavanje rješenja o prijavi prijevoza za vlastite potrebe te izdavanje izvoda, donošenje rješenja koja se odnose na izdavanje znakova pristupačnosti na ime osoba s invaliditetom, izdavanje rješenja o ispunjavanju uvjeta za obavljanje pogrebničke djelatnosti i obavljanje i drugih poslova iz navedenih područja, sukladno zakonu i podzakonskim propisima. Odsjek za poslove državne uprave Čazma obavlja sve poslove iz nadležnosti Upravnog odjela za područje Grada Čazme, Općine Ivanska i Općine Štefanje. Odsjek za poslove državne uprave Daruvar obavlja sve poslove iz nadležnosti Upravnog odjela za područje Grada Daruvara, Općine Dežanovac, Općine Đulovac, Općine Končanica i Općine Sirač. Pododsjek za poslove državne uprave Garešnica obavlja sve poslove iz nadležnosti Upravnog odjela za područje Grada Garešnice, Općine Berek, Općine Hercegovac i Općine Velika Trnovitica. Pododsjek za poslove državne uprave Grubišno Polje obavlja sve poslove iz nadležnosti Upravnog odjela za područje Grada Grubišnog Polja i Općine Veliki Grđevac. II. UPRAVLJANJE UPRAVNIM ODJELOM Članak 7. Upravnim odjelom upravlja pročelnik kojega temeljem javnog natječaja imenuje župan, u skladu sa zakonom, ostalim propisima i općim aktima. Pročelnik raspoređuje službenike i namještenike na radna mjesta izvan sjedišta sukladno potrebama posla. III. UVJETI ZA PRIJAM U SLUŽBU I RASPORED Članak 8. Službenik i namještenik može biti raspoređen na radno mjesto ako ispunjava opće uvjete za prijam u službu, propisane Zakonom, te posebne uvjete za raspored na radno mjesto propisane Zakonom, Uredbom o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi i ovim Pravilnikom. Obveza probnog rada utvrđuje se u skladu sa Zakonom. Članak 9. Raspored službenika i namještenika upravnih tijela, sukladno odredbama ovog Pravilnika, izvršit će pročelnici upravnih tijela, odnosno službenici privremeno ovlašteni posebnom ovlašću župana za obavljanje poslova pročelnika. Službenici i namještenici upravnih tijela kojima su radna mjesta ukinuta temeljem ovog Pravilnika, rasporedit će se u skladu sa odredbama članka 105. stavaka 2. i 3. Zakona. IV. RADNA MJESTA Članak 10. U Upravnom odjelu utvrđuju se sljedeća radna mjesta:

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=