ŽUPANIJSKI GLASNIK 3 - 2024

Stranica 128 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 3 ovog Plana), a u skladu s odredbama, smjernicama i kriterijima posebnih propisa i ovog Plana - trasa i pojedini elementi plinovoda od bušotinskog prostora bušotine Bačkovica-1 u EPU Bačkovica do spoja na postojeći sabirno-transportni sustav (u cijelosti planiran ovim Planom) moraju se utvrdi unutar koridora načelno prikazanog na kartogra- skom prikazu 2.b odnosno prilogu 2.b.1, a u skladu s odredbama, smjernicama i kriterijima posebnih propisa i ovog Plana, 11.2.2. Zahvati u prostoru županijskog značaja Članak 143.i Uvjeti provedbe i lokacijski uvjeti za neposrednu provedbu ovog Plana utvrđuju se za slijedeće zahvate u prostoru županijskog značaja: - dio 110 kV dalekovoda TS Mlinovac - TS Virje, - 110 kV dalekovoda TS Mlinovac - TS Kronospan, - TS 110/10(20) Kronospan, - SE Sredice Gornje 1 - SE Sredice Gornje 2 - SE Sredice Gornje 3 - SE Jabučeta - SE Lipovac Majur 1, - SE Lipovac Majur 2, - SE Donji Daruvar, - SE Donji Daruvar 1, - ugostiteljsko - turistički centar Kukavica, - biciklistička rute područnog (regionalnog) značaja u koridoru nekadašnje pruge Bjelovar-Garešnica. Članak 143.j (1) Neposrednom provedbom ovog Plana mogu se izdavati akti za građenje dijela 110 kV dalekovoda TS Mlinovac - TS Virje, od TS Mlinovac do spoja na dio trase koji se nije mijenjao i to: - dionica od TS Mlinovac do točke prijelaza na nadzemno vođenje ukupne dužine cca 1,5 km podzemno, - dionica od točke prijelaza na nadzemno vođenje do spoja na dio trase koji se nije mijenjao, dužine cca 3,6 km nadzemno, i 110 kV dalekovoda TS Mlinovac - TS Kronospan, cijelom trasom podzemno. (2) Trasa i pojedini elementi dalekovoda moraju se utvrdi unutar načelnih koridora prikazanih na kartograskom prikazu 2.b odnosno koridora prikazanih na prilozima 2.b.2 i 2.b.3, a u skladu s odredbama, smjernicama i kriterijima posebnih propisa i ovog Plana. (3) Minimalne udaljenosti trase i pojedinih elemenata dalekovoda od postojećih građevina utvrđuju se temeljem odredbi, smjernica i kriterijima posebnih propisa i posebnih uvjeta nadležnih javnopravnih tijela. Članak 143.k Neposrednom provedbom ovog Plana, na lokaciji prikazanoj na kartograskom prikazu 2.b odnosno na prilozima 2.b.2 i 2.b.3 unutar postojećeg industrijskog kruga tvrtke Kronospan d.o.o. mogu se izdavati akti za ormiranje građevne čestice, građenje elektroenergetskih građevina i postrojenja i izvođenje zahvata u prostoru koji se ne smatraju građenjem: - TS 110/10(20) kV sa pripadajućim građevinama i potrebnom opremom, - drugih inrastrukturnih, pomoćnih i pratećih građevina. Članak 143.l (1) Unutar na gračkom prilogu prikazanih granica izdvojenog građevinskog područja ugostiteljsko - turističkog centra Kukavica iz članka 143.i ovih Odredbi neposrednom provedbom ovog Plana mogu se izdavati akti za ormiranje građevne čestice, građenje građevina i izvođenje zahvata u prostoru koji se ne smatraju građenjem: - osnovnih građevina (ugostiteljsko - turističkih i sportsko - rekreacijskih građevina, javnih i društvenih, …) sa podrumom i najviše tri nadzemne etaže plus suteren - pomoćnih građevina (uredskih i sanitarnih prostora, spremišta, garaža, natkrivenih parkirališta,…) sa podrumom i najviše dvije nadzemne etaže plus suteren (izuzev vidikovaca i sličnih građevina) - pratećih građevina i elemenata uređenja građevne čestice (kolnih i pješačkih prilaza, parkirališta, manipulativnih površina, interne inrastrukture, bunara, cisterni za vodu, septičkih jama, igrališta, ograda, potpornih zidova,…) - sve osnovne i pomoćne građevine moraju od jedne međe prema susjednim česticama (ceste), biti udaljene najmanje 5,0 m, a od ostalih međa najmanje 3,0 m, - do svake osnovne građevine mora biti osiguran neposredni pristup širine najmanje 3,0 m, - koecijent izgrađenosti ne može biti veći od 0,6, a koecijent iskoristivosti od .1,2, - najmanje 30% negradivog dijela mora se ozeleniti. Članak 143.m (1) Neposrednom provedbom ovog Plana mogu se izdavati akti za građenje biciklističke rute područnog (regionalnog) značaja u koridoru nekadašnje pruge Bjelovar-Garešnica. Pojedine dionice mogu se riješiti kao biciklističke prometnice (biciklističke ceste, biciklistički putevi, biciklističke staze, biciklističke trake i biciklističko-pješačke staze i/ili kao ceste za mješoviti promet, a ovisno o lokalnim uvjetima.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=