ŽUPANIJSKI GLASNIK 3 - 2024

Stranica 138 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 3 jela, svoje primjedbe, prijedloge i mišljenja dostavljaju mjerodavnom radnom tijelu koje ih razmatra zajedno s prijedlogom odluke. 6. Rasprava o prijedlogu odluke na sjednici Članak 61. Rasprava o prijedlogu odluke na sjednici obuhvaća izlaganje predlagatelja, raspravu o prijedlogu i podnesenim amandmanima, odlučivanje o amandmanima te donošenje odluke. Predlagatelj ukratko izlaže prijedlog odluke. Predstavnici odgovarajućih radnih tijela, prema potrebi, podnose usmena izvješća o rezultatima prethodne ili javne rasprave ako su one provedene. Članak 62. U tijeku rasprave predlagatelj ima pravo tražiti riječ radi davanja objašnjenja, iznošenja mišljenja i izjašnjavanja o prijedlozima i podnesenim amandmanima. U tijeku rasprave uz članove Županijske skupštine pravo traženja riječi ima i župan. 7. Amandmani Članak 63. Prijedlog za izmjenu ili dopunu prijedloga odluke podnosi se u obliku amandmana, uz obrazloženje. Amandman može podnijeti klub članova Županijske skupštine i na sjednici u tijeku rasprave o prijedlogu odluke. I taj se amandman podnosi pisano uz obrazloženje. Predlagatelj odluke i župan mogu podnositi amandmane sve do zaključivanja rasprave. To pravo ima i član Županijske skupštine ako mu je prijedlog odluke dostavljen u vremenu kraćem od tri dana. Članak 64. Amandman se pisano upućuje predsjedniku Županijske skupštine. Podnesene amandmane predsjednik Županijske skupštine upućuje predlagatelju odluke i županu, ako ono nije predlagatelj i mjerodavnom radnom tijelu. Članak 65. O amandmanima se izjašnjava predlagatelj i župan, ako nije predlagatelj. Izjašnjavanje o amandmanima je u pravilu usmeno. O amandmanima se glasuje prema redoslijedu članaka prijedloga odluke na koje se odnose. Amandman koji je podnesen u skladu s ovim Poslovnikom, a prihvatio ga je, odnosno podnio predlagatelj odluke, postaje sastavni dio prijedloga odluke. Amandman prihvaćen na sjednici Županijske skupštine postaje sastavni dio prijedloga akata o kome se odlučuje. 8. Odlučivanje Članak 66. Odluke se donose većinom glasova nazočnih članova Županijske skupštine. Statut, Poslovnik, Proračun i druge odluke određene zakonom, Statutom i ovim Poslovnikom donose se većinom glasova svih članova Županijske skupštine. 9. Donošenje akata po hitnom postupku Članak 67. Iznimno, akti se mogu donijeti po hitnom postupku ako je to nužno radi sprečavanja ili uklanjanja štete, odnosno ako bi nedonošenje takvih akata u određenom roku imalo štetne posljedice ili ako to zahtijevaju drugi opravdani razlozi. U hitnom se postupku rokovi iz ovog Poslovnika za pojedine radnje mogu skratiti, odnosno pojedine se radnje redovitog postupka mogu izostaviti. Donošenje akata po hitnom postupku mogu predložiti predsjednik Županijske skupštine, radno tijelo Županijske skupštine i župan. Predlagatelj je dužan obrazložiti hitnost postupka. Članak 68. O donošenju akata po hitnom postupku odlučuje se na sjednici Županijske skupštine. U hitnom se postupku amandmani mogu podnositi do zaključivanja rasprave. 10. Vjerodostojno tumačenje akata Članak 69. Ovlašteni predlagatelji mogu tražiti davanje vjerodostojnog tumačenja akata. Inicijativu za davanje vjerodostojnog tumačenja akata mogu dati građani i pravne osobe. Prijedlog za davanje vjerodostojnog tumačenja podnosi se predsjedniku Županijske skupštine, a mora sadržavati naziv odluke, naznaku odredbe za koju se traži tumačenje i razloge za to. Predsjednik Županijske skupštine upućuje prijedlog za davanje vjerodostojnog tumačenja Odboru za statut i poslovnik radi ocjene njegove osnovanosti. Ako ocijeni da je prijedlog osnovan, Odbor za statut i poslovnik utvrđuje prijedlog teksta vjerodostojnog tumačenja odluke i sa svojim izvješćem podnosi ga Županijskoj skupštini. 11. Donošenje drugih akata

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=