ŽUPANIJSKI GLASNIK 17 - 2024

Stranica 123 Broj 17 ÆUPANIJSKI GLASNIK IV. PRIJAM U SLUŽBU I RASPORED NA RADNO MJESTO Članak 9. Službenik može biti primljen i raspoređen na upražnjeno radno mjesto u Jedinstveni upravni odjel ako ispunjava opće uvjete za prijam u službu propisane Zakonom, te posebne uvjete za raspored na radno mjesto propisane Zakonom, Uredbom o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi i ovim Pravilnikom. Poseban uvjet za raspored na određeno radno mjesto službenika je položen državni ispit, certifikata u području javne nabave, stručni ispit za rad u pismohrani i položen vozački ispit B kategorije. Osoba bez posebnih uvjeta za raspored na pojedino radno mjesto može biti primljena odnosno raspoređena pod pretpostavkama propisanima Zakonom vezanim za položen državni ispit. Stupanj samostalnosti koji uključuje redovan nadzor nadređenog službenika te njegove upute za rješavanje relativno složenih stručnih problema. Stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, te pravilnu primjenu propisanih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika. Stupanj stručnih komunikacija koji uključuje komunikaciju unutar nižih unutarnjih ustrojstvenih jedinica. Samostalnost u radu Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama Opis razine mjerila za klasifikaciju radnih mjesta Napomena: Sukladno članku 22. stavku 2. Uredbe o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodne novine", broj 74/10, 125/14) iznimno na radno mjesto višeg administrativnog referenta može biti raspoređen, bez obveze obavljanja vježbeničke prakse, službenik koji tijekom službe stekne naziv sveučilišni prvostupnik struke ili stručni prvostupnik struke ako ima najmanje pet godina radnog iskustva u upravnim tijelima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave. Opis poslova radnog mjesta Približan postotak vremena potreban za obavljanje posla Obavlja administrativno tehničke poslove za potrebe općinskog vijeća, općinskog načelnika, obavlja stručne poslove pripreme i održavanja sjednice općinskog vijeća, sudjeluje u pripremi materijala za prijedlog dnevnog reda općinskog vijeća, vodi zapisnike općinskog vijeća, općinskog načelnika, te zapisnike sa radnih sastanaka, obavlja administrativno tehničke poslove u svezi prijema stranaka, službenih posjeta, telefonskih poziva, službenog mail-a općine, pomaže strankama prilikom podnošenja podnesaka, obavlja poslove pisarnice-uredskog poslovanja, prijam akata, vodi propisane očevidnike o aktima i uredskom poslovanju, skenira akte, obavlja prijam i otpremu pošte, obavlja poslove arhive, koordinira nabavu i raspolaganje uredskog materijala, obavlja poslove vezane uz dodjelu općinskih priznanja, obavlja poslove vezane za zaštitu i spašavanje, pomaže u tehničkom dijelu programa izbora, otvara i popunjava narudžbenice, te ih prilaže ulaznim računima i vodi njihovu evidenciju, otvara i popunjava putne naloge, te vodi njihovu evidenciju, obavlja poslove prezentacije i promocije turističke ponude Općine organizacijom značajnih priredbi i manifestacija, sudjeluje u poslovima izrade i predaje Izjave o fiskalnoj odgovornosti. Obavlja i ostale poslove utvrđene zakonom i drugim propisima, aktom Načelnika i Općinskog vijeća, te po neposrednom nalogu rukovoditelja. 90% 10% Obaveza probnog rada utvrđuje se u skladu sa Zakonom. Članak 10. Postupak prijama u službu odnosno raspoređivanja na radno mjesto provodi se u skladu s zakonom, drugim propisima i općim aktima. Ako potrebe Jedinstvenog upravnog odjela zahtijevaju, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela može službenike za trajanje radnog odnosa rasporediti na drugo radno mjesto u Jedinstveni upravni odjela sukladno Zakonu. V. PRAVA, OBVEZE I ODGOVORNOSTI SLUŽBENIKA Članak 11. Službenici imaju prava i obveze propisane Zakonom, drugim propisima, Statutom Općine Sirač i ovim Pravilnikom.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=