Stranica 88 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 17 Članak 19. Općinski načelnik odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje Proračuna. Preuzimanje obveza na teret Proračuna po ugovorima koji zahtijevaju plaćanje u slijedećim godinama odobrava Općinski načelnik. Jedinstveni upravni odjel Općine Sirač prati izvršavanje Proračuna i o tome izvještava Općinskog načelnika. U okviru svog djelokruga i ovlasti, Općinski načelnik i pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela odgovorni su za provedbu Odluke o izvršavanju proračuna, za potpunu i pravodobnu naplatu prihoda i primitaka iz svoje nadležnosti i za izvršavanje rashoda i izdataka sukladno namjenama i svotama utvrđenim u Posebnom dijelu Proračuna u okviru pripadajućeg razdjela. Članak 20. Postupak nabave roba i usluga i ustupanje radova obavlja se u skladu sa Zakonom o javnoj nabavi i Pravilnikom o provedbi postupaka jednostavne nabave. Članak 21. Ako se tijekom izvršavanja Proračuna utvrdi sa su proračunska sredstva nepravilno korištena, korisniku će se umanjiti sredstva u visini nenamjenskog korištenja sredstava, ili će se privremeno obustaviti isplata sredstva na stavkama s kojih su sredstva bila nenamjenski utrošena, ili će se zahtijevati povrat proračunskih sredstava. Odluku o umanjenju, obustavi ili povratu proračunskih sredstava iz stavka 1. ovog članka, donijet će Općinski načelnik. IX. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE Članak 22. Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave, a objavit će se u "Županijskom glasniku" i na internet stranici Općine Sirač. KLASA: 400-01/24-01/7 URBROJ: 2103-17-01-24-10 Sirač, 20. prosinca 2024. Predsjednik Općinskog vijeća: Branimir Miler, oec., v. r. 91. Temeljem članka 67., 68. i 69. stavak 1. Zakona o komunalnom gospodarstvu ("Narodne novine", 68/18, 110/18 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 32/20) i članka 32. Statuta Općine Sirač ("Županijski glasnik", broj 19/09, 06/10, 03/13, 01/18, 03/21), a na prijedlog Općinskog načelnika, Općinsko vijeće Općine Sirač na svojoj 41. sjednici, održanoj dana 20.12.2024. godine, donijelo je PROGRAM građenja komunalne infrastrukture za 2025. godinu Članak 1. Ovim Programom uređuje se opis poslova s procjenom troškova za gradnju pojedinih objekata i uređaja komunalne infrastrukture, nabavu opreme, te iskaz financijskih sredstava potrebnih za ostvarivanje Programa s naznakom izvora financiranja po djelatnostima. Članak 2. Program građenja komunalne infrastrukture obuhvaća: 1. građevine komunalne infrastrukture koje će se graditi radi uređenja neuređenih dijelova građevinskog područja, 2. građevine komunalne infrastrukture koje će se graditi u uređenim dijelovima građevinskog područja, 3. građevine komunalne infrastrukture koje će se graditi izvan građevinskog područja, 4. postojeće građevine komunalne infrastrukture koje će se rekonstruirati i način rekonstrukcije, 5. građevine komunalne infrastrukture koje će se uklanjati. 1. POSTOJEĆE GRAĐEVINE KOMUNALNE INFRASTRUKTURE KOJE ĆE SE REKONSTRUIRATI I NAČIN REKONSTRUKCIJE 1.1. Društveni (kulturni) domovi 1.1.1. Tekuće i investicijsko uređenje Hrvatskog doma Tekuće i investicijsko uređenje Iznos Izvori Hrvatskog doma (R606) (€) financiranja Ukupna vrijednost investicije 2.500,00 Opći prihodi i primici Planirana sredstva u 2025. 2.500,00 Opći prihodi i primici Troškovi građevinskih radova 2.500,00 Opći prihodi i primici Ukoliko bude potrebe za uređenjem hodnika u Hrvatskom domu osigurana su sredstva u iznosu od 2.500,00 eura. 1.1.2. Tekuće i investicijsko uređenje (bivša) škola Pakrani Tekuće i investicijsko uređenje Iznos Izvori bivša škola Pakrani (R742) (€) financiranja Ukupna vrijednost investicije 2.000,00 Komunalna naknada Planirana sredstva u 2025. 2.000,00 Komunalna naknada Troškovi građevinskih radova 2.000,00 Komunalna naknada
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=