ŽUPANIJSKI GLASNIK 3 - 2025

Stranica 13 Broj 3 ŽUPANIJSKI GLASNIK Članak 4. Prijedlog za nabavu robe, radova i/ili usluga iz ovog Pravilnika mogu dati svi djelatnici Naručitelja koji su nositelji pojedinih poslova i aktivnosti. Prije pokretanja postupka stvaranja ugovornih obveza sukladno ovom Pravilniku, od Općinskog načelnika ili osobe koju on za to ovlasti, zatražit će se kontrola i mišljenje je li pribavljanje predložene ugovorne obveze u skladu s važećim fnancijskim planom za tekuću godinu. Ako se radi o predmetu nabave za koji, sukladno Zakonu o javnoj nabavi, postoji obveza unošenja podataka u plan nabave, obveza je utvrditi je li predmetna nabava predviđena planom nabave za tekuću godinu. U slučaju da predložena ugovorna obveza nije u skladu s inancijskim planom i/ili planom nabave, a predložena ugovorna obveza se namjerava stvoriti, prije sklapanja ugovora izvršit će se rebalans fnancijskog plana i/ili izmijeniti plan nabave. Članak 5. Pripremu i provedbu postupka jednostavne nabave provode predstavnici Naručitelja koje imenuje odgovorna osoba Naručitelja pojedinačnim aktom, te određuje njihove obveze i ovlasti u postupku jednostavne nabave. Obveze i ovlasti osobe ovlaštene za provođenje postupka jednostavne nabave su: - priprema postupka jednostavne nabave: dogovor oko uvjeta vezanih uz predmet nabave, potrebnog sadržaja dokumentacije/poziva na dostavu ponude, tehničkih specifkacija, ponudbenih troškovnika i ostalih dokumenata vezanih uz predmetnu nabavu. - provedba postupka jednostavne nabave: slanje i/ili objava poziva na dostavu ponuda na službenoj stranici Naručitelja/EOJN-u RH, otvaranje pristiglih ponuda, sastavljanje Zapisnika o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda, rangiranje ponuda sukladno kriteriju za odabir, prijedlog za odabir najpovoljnije ponude sukladno uvjetima propisanim u pozivu na dostavu ponude ili prijedlog za poništenje postupka. U pripremi i provedbi postupka jednostavne nabave moraju sudjelovati najmanje 3 (tri) ovlaštena predstavnika naručitelja. V. PROVEDBA POSTUPKA JEDNOSTAVNE NABAVEČIJA JE PROCIJENJENA VRIJEDNOST MANJA OD 10.000,00 EURA Članak 6. Nabava radova, roba i usluga procijenjene vrijednosti manje od 10.000,00 eura, provodi se prihvaćanjem ponude gospodarskog subjekta, izdavanjem narudžbenice ili zaključivanjem ugovora temeljem jedne ponude s odabranim gospodarskim subjektom po vlastitom izboru, a može se provoditi i slanjem poziva na dostavu ponude na adrese najmanje jednog ili više gospodarskih subjekata po vlastitom izboru, objavom poziva na službenoj stranici Naručitelja ili EOJN-u RH, ovisno o složenosti predmeta nabave. Narudžbenica obavezno sadrži podatke o: naručitelju, vrsti roba/radova/usluga koje se nabavljaju uz detaljnu specifkaciju jedinica mjere, količina, jediničnih cijena te ukupnih cijena, roku i mjestu isporuke robe/izvođenja radova/poružanja usluga, načinu i roku plaćanja, gospodarskom subjektu-dobavljaču. VI. PROVEDBA POSTUPKA JEDNOSTAVNE NABAVEČIJA JE PROCIJENJENA VRIJEDNOST JEDNAKA ILI VEĆA OD 10.000,00 EURA Članak 7. Nabavu roba, radova i usluga procijenjene vrijednosti jednake ili veće od 10.000,00 eura a manje od 26.540,00 eura za robu i usluge odnosno 66.360,00 eura za radove, naručitelj provodi slanjem poziva za dostavu ponuda na adrese minimalno 3 (tri) gospodarska subjekta i/ ili objavom na službenim stranicama i/ili objavom u elektroničkom oglasniku javne nabave RH i/ili kombinacijom slanja poziva na adrese gospodarskih subjekata i objavom. Za odabir ponude je dovoljna jedna (1) pristigla ponuda koja udovoljava svim traženim uvjetima naručitelja. Članak 8. Iznimno, ovisno o prirodi predmeta nabave i razini tržišnog natjecanja, poziv na dostavu ponuda može se uputiti najmanje 1 (jednom) gospodarskom subjektu, u slučajevima: - kad to zahtijevaju tehnički ili umjetnički razlozi, kod zaštite isključivih prava i na temelju isključivih prava na temelju posebnih Zakona i dr. propisa, - kod hotelskih i restoranskih usluga, odvjetničkih usluga, javnobilježničkih usluga, zdravstvenih usluga, socijalnih usluga, usluga obrazovanja, konzultantskih usluga, konzervatorskih usluga, usluga vještaka, - kada je to potrebno zbog obavljanja usluga ili radova na dovršenju započetih, a povezanih unkcionalnih ili prostornih cjelina, - kao i u slučaju provedbe nabave koja zahtijeva žurnost izazvana događajima koje javni naručitelj nije mogao predvidjeti (saniranje štete od vremenskih nepogoda, viša sila, i drugi slučajevi iznimne žurnosti). VII. PROVEDBA POSTUPKA JEDNOSTAVNE NABAVE

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=