Stranica 131 Broj 4 ÆUPANIJSKI GLASNIK Mjera 2.1. Podrška stvaranju lokalnih lanaca vrijednosti uz poboljšanje postojećih i razvoj autentičnih, zelenih i inovativnih turističkih proizvoda Aktivnost 2.1.1. Razvoj agro-bio turizma i ekoturizma utemeljenog na vrijednostima ekosustava 37. Projekt – Definiranje mreže didaktičkih farmi i pokaznih vrtova i njihova tematizacija s obzirom na dominantni poljoprivredni proizvod Aktivnost 2.1.2. Vrednovanje industrijske baštine 38. Projekt – Uspostava itinerera prepoznatljivih prehrambenih proizvoda BBŽ Mjera 2.2. Razvoj novih cjelovitih turističkih doživljaja visoke vrijednosti Aktivnost 2.2.1. – Razvoj proizvoda edukacijskog i kreativnog turizma 39. Projekt – Izrada izvedbenog projekta za Lovrakov svijet Aktivnost 2.2.2. – Unaprjeđenje kvalitete i autohtonosti gastronomske ponude Županije 40. Projekt – Definiranje standarda kvalitete za županijsku gastro oznaku namijenjenu restoranima, trgovinama i drugim punktovima Mjera 2.3. Unaprjeđenje kvalitete i dosega manifestacija Aktivnost 2.3.1 Povezivanje manifestacija s turističkim paketima srodnih proizvoda 41. Projekt – Povezivanje šest glavnih manifestacija Županije u cjeloviti turistički doživljaj Aktivnost 2.3.2. Povezivanje s domaćim i inozemnim festivalima i događanjima te sudjelovanje u međunarodnim kulturnim i sportskim mrežama 42. Projekt – Povezivanje Lovrakovih dana i promocija na srodnim festivalima (npr. Cardiff Kid’s Lit Festival, Šibenski festival i slično) Mjera 2.1. Podrška stvaranju lokalnih lanaca vrijednosti uz poboljšanje postojećih i razvoj autentičnih, zelenih i inovativnih turističkih proizvoda Aktivnost 2.1.2. Vrednovanje industrijske baštine Naziv projekta Projekt 38. Uspostava itinerera prepoznatljivih prehrambenih proizvoda BBŽ Cilj projekta Promocija prepoznatljivih prehrambenih proizvoda industrijske baštine koji kroz stvaranje lokalnih lanaca vrijednosti pridonose prepoznatljivosti destinacije i zaposlenosti lokalnog stanovništva. Opis projekta Trendovi na turističkom tržištu pokazuju sve veći interes za upoznavanjem destinacije kroz kupnju i konzumaciju proizvoda eno-gastronomije i autohtonih prehrambenih proizvoda. Priče o zdravoj i domaćoj hrani, mogućnost posjete i upoznavanja s poviješću, posebnostima i proizvodnim procesima, degustacije i kupnje mogu pridonijeti stvaranju imidža destinacije. Nadalje, ovi proizvodi mogu biti korišteni kao pokloni domaćina turistima, primjerice u smještajnom objektu, ali i kao svojevrsni suveniri koje turisti odnose sa sobom. Osim što se ponudom ovih proizvoda obogaćuje turistička ponuda i doživljaj turista, njihovom konzumacijom i 'sviđanjem' otvara se prostor za izvoz istih na tržišta s kojih dolaze turisti. U kontekstu identificiranja i uspostave itinerera prehrambenih proizvoda, trebalo bi pristupiti sadržajnom profiliranju baštinskih prehrambenih proizvoda destinacije. Dodatno na području Županije postoje etablirane tvrtke prehrambene industrije poput Dukata (Sirela), Koestlin, Zdenka, daruvarska pivovara i drugi, koji mogu predstavljati vezivno tkivo malih proizvođača. Posebni značaj za destinaciju DA/ NE Doprinos ostvarenju - Značajni doprinos /umjereni doprinos/ manji doprinos pokazatelju: pokazatelja održivosti Zadovoljstvo cjelokupnim boravkom u destinaciji - Ne postoji doprinos Nositelj Turistička zajednica Bjelovarsko-bilogorske županije u partnerstvu s proizvođačima prehrambenih proizvoda Lokacija provedbe Cijela Županija Planirani rokovi početka i završetka provedbe projekta VI. 2025. – III. 2029. Provedbeni koraci • Identificiranje prehrambenih proizvođača i proizvoda industrijske baštine – VI. 2025. i rokovi • Ispitivanje interesa prehrambenih proizvođača za uključivanjem u turističku ponudu – X. 2025. • Umrežavanje prehrambenih proizvođača za smještajnim objektima, suvenirnicama kroz radionice ili sastanke – II. 2026.
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=