ŽUPANIJSKI GLASNIK 4 - 2025

Stranica 135 Broj 4 ÆUPANIJSKI GLASNIK Posebni značaj za destinaciju DA/ NE Doprinos ostvarenju - Značajni doprinos /umjereni doprinos/ manji doprinos pokazatelju: pokazatelja održivosti - Ne postoji doprinos Nositelj Općina Veliki Grđevac Lokacija provedbe Općina Veliki Grđevac Planirani rokovi početka i završetka provedbe projekta II.2025. – VII.2025. Provedbeni koraci i okvirni rokovi Kontinuirano Procijenjena vrijednost 20.000 eura Okvirni izvori financiranja Sredstva općine Veliko Grđevac; Sredstva HTZ-a; Sredstva Ministarstva Kulture i Medija Status izrade potrebne studijske/ projektne dokument. Ne postoji dokumentacija /idejni projekt/ Izvedbeni projekt/ Troškovnik/ drugo: odobreno financiranje 8.3. Cilj 3. Unapređenje sustava destinacijskog menadžmenta i ljudskih resursa Mjera 3.1. Programi osnaživanja dionika Aktivnost 3.1.1. Jačanje znanja i kompetencije dionika na području Županije 43. Projekt - edukacija organizatora manifestacija, poboljšanje logistike, upravljanje posjetiteljima i uvođenje suvremenih standarda event managementa Aktivnost 3.1.2. Razvoj i ponuda agencijskih programa 44. Projekt – Sufinanciranje DMC agencija u kreiranju vikend programa na području Županije Aktivnost 3.1.3. Podizanje razine svijesti o potencijalima turizma u lokalnoj zajednici 45. Projekt – Edukativne radionice za lokalnu zajednicu o odabranim elementima materijalne i nematerijalne baštine 46. Projekt – Radionice muzejskih ustanova o mogućnostima posudbe/ donacije predmeta i njihove valorizacije Mjera 3.2. Sustavno praćenje kvalitete destinacijskog turizma Aktivnost 3.2.1. - Praćenje pokazatelja održivog razvoja turizma, certificiranje i eko označavanje 47. Projekt – Uspostava kontinuiranog praćenja zadovoljstva lokalne zajednice turizmom 48. Projekt – Uspostava praćenja broja jednodnevnih posjetitelja i njihovih temeljnih obilježja 49. Projekt – Priprema i samoprocjena destinacija za aplikaciju na odabrani međunarodni certifikat održivosti turizma (npr. Green Globe) Mjera 3.1. Programi osnaživanja dionika Aktivnost 3.1.1. Jačanje znanja i kompetencije dionika na području Županije Naziv projekta Projekt 43. Edukacija organizatora manifestacija, poboljšanje logistike, upravljanje posjetiteljima i uvođenje suvremenih standarda event managementa Cilj projekta Jačanje prepoznatljivosti i imidža destinacije jačanjem znanja i kompetencija organizatora manifestacija. Opis projekta Manifestacije imaju ključnu ulogu u jačanju atraktivnosti destinacije, gospodarskog rasta i kulturnog identiteta destinacije te urbanog razvoja destinacije. Ulaganje u njihovu kvalitetu kroz ulaganje u educiranje organizatora manifestacija određuje se kao nužnost. Edukacije kroz predavanja stručnjaka i razmjenu iskustava u panelima poželjno bi se trebale sastojati od uvida u: - upravljanje događajima (koncept, planiranje, provođenje i evaluacija) - osnovne vještine poput komunikacijskih, organizacijskih, logističkih, timskih i drugih potrebnih vještina - prikaza i analize primjera uspješnih praksi - moderne alate i tehnike učinkovite logistike (optimizacija prostora, upravljanje dobavljačima, postavljanje

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=