ŽUPANIJSKI GLASNIK 4 - 2025

Stranica 136 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 4 tehnologije, osiguranje nesmetanog prijevoza za sudionike i dr.) - moderne alate i tehnike upravljanja masama – sudionicima (prodaja ulaznica, registracije, ažuriranja u stvarnom vremenu, CRM sustavi i alati za interakciju na društvenim mrežama, prijenosi uživo, interaktivne aplikacije poput RFID narukvica, virtualnih alata i sl., praćenje zadovoljstva i utvrđivanje trendova) - upravljanje krizama (simulacije scenarija, preporuke, prilagodba neočekivanim situacijama) - uvida u ekološki prihvatljive prakse, kao što je smanjenje otpada, korištenje digitalnih materijala i sl. Edukaciji mogu nazočiti, osim direktno zainteresiranih organizatora manifestacija, i sve zainteresirane strane koje posredno sudjeluju i pridonose provođenju, promociji i uspješnosti manifestacija. Posebni značaj za destinaciju DA/ NE Doprinos ostvarenju - Značajni doprinos /umjereni doprinos/ manji doprinos pokazatelju: pokazatelja održivosti Zadovoljstvo cjelokupnim boravkom u destinaciji Broj noćenja na stotinu stalnih stanovnika u vrhu turističke sezone - Ne postoji doprinos Nositelj Turistička zajednice Bjelovarsko-bilogorske županije Lokacija provedbe Cijela Županija Planirani rokovi početka i završetka provedbe projekta V. 2025. – VIII. 2026. Provedbeni koraci i rokovi • Organizacija i održavanje edukacije za organizatore manifestacija – V. 2026. Procijenjena vrijednost 10.000,00 eura Okvirni izvori financiranja Sredstva Turističke zajednice Bjelovarsko-bilogorske županije Status izrade potrebne studijske/ projektne dokument. Ne postoji dokumentacija/ Idejni projekt/ Izvedbeni projekt/ Troškovnik/ drugo: Aktivnost 3.1.2. Razvoj i ponuda agencijskih programa Naziv projekta Projekt 44. Sufinanciranje DMC agencija u realizaciji kreiranih vikend programa na području Županije Cilj projekta Unaprjeđenje sustava destinacijskog menadžmenta kroz poticanje kreiranja i prodaje složenijih turističkih vikend paketa. Opis projekta Projekt razvoja i ponude agencijskih programa trebao bi biti u svrhu poboljšanja cjelokupnog turističkog iskustva kroz održivu i atraktivnu ponudu te poticanja lokalnog gospodarskog rasta. Bjelovarsko-bilogorska županija ima velik potencijal za etabliranje kao poželjna vikend destinacija, primarno za turiste iz Zagreba i drugih bližih urbanih područja u Hrvatskoj te iz Slovenije i drugih susjednih zemalja. Povećanje interesa ovisit će o ponudi tematski zaokruženih vikend programa, kojih trenutno nema ili ih nema dostatno. Da bi se mogle kreirati, potrebno je identificirati turističke atrakcije i doživljaje spremne za tržište i uvezati ih s ponudom smještaja, hrane i pića i drugih usluga. Preduvjet je postojanje interesa agencija za kreiranje složenih proizvoda, formiranje paketa usluga i lansiranje takvih proizvoda na ciljna tržišta sklona dolasku u ovu destinaciju. Osim što se umrežavanjem dionika kroz ponudu paketa utječe na lokalni gospodarski razvoj i ublažavanje sezonskih fluktuacija, njima se pozitivno utječe na privlačnost destinacije. Sufinanciranje je moguće distribuirati prema broju kreiranih/ prodanih turističkih paketa ili prema broju turističkih noćenja na području Županije. DMC agencije se mogu financijski podržati i u implementaciji korisnički prilagođenih internetskih platformi ili aplikacija za rezerviranje paketa, kao i integracija naprednih alata poput umjetne inteligencije ili 'chatbota' za poboljšanje korisničke usluge i iskustva, zatim za prikupljanje podataka i alate za analizu, omogućujući im da bolje razumiju preferencije turista i optimiziraju ponudu paketa. Nadalje, moguće im je pružiti podršku u osiguranju mobilnosti turista tijekom boravka u destinaciji kroz razvoj ili proširenje opcija lokalnog prijevoza, uključujući usluge prijevoza, iznajmljivanje bicikala ili zajednički prijevoz. Posebni značaj za destinaciju DA/ NE

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=