ŽUPANIJSKI GLASNIK 4 - 2025

Stranica 140 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 4 proaktivnost destinacije kako bi podigao imidž destinacije. Priprema i samoprocjena destinacija uključivala bi sljedeće korake: - Odabir sheme certificiranja i stručnjaka za provedbu postupka certificiranja - Prijava ili registracija kod tijela akreditiranog za certificiranje - Dostava adekvatne dokumentacije sukladno zahtjevima certifikata - Procjena stupnja održivosti sukladno dostavljenoj dokumentaciji od strane evaluatora - Odluka o kvaliteti odnosno dodjela certifikata - Produženje valjanosti certifikata; re-certifikacija Posebni značaj za destinaciju DA/ NE Doprinos ostvarenju - Značajni doprinos /umjereni doprinos/ manji doprinos pokazatelju: pokazatelja održivosti Okolišni i društveni pokazatelji - Ne postoji doprinos Nositelj TZ Bjelovarsko-bilogorske županije Lokacija provedbe Cijela Županija Planirani rokovi početka i završetka provedbe projekta III.2026. – XII.2026. Provedbeni koraci • Odabir sheme certificiranja i stručnjaka za provedbu postupka certificiranja – III. 2026. i okvirni rokovi • Prijava ili registracija kod tijela akreditiranog za certificiranje – VI. 2026. • Dostava dokumentacije sukladno zahtjevima certifikata – X. 2026 • Procjena stupnja održivosti sukladno dostavljenoj dokumentaciji od strane evaluatora V. 2027. • Odluka o kvaliteti odnosno dodjela certifikata – 2027. • Produženje valjanosti certifikata; re-certifikacija – 2029. Procijenjena vrijednost 15.000 eura Okvirni izvori financiranja TZ Bjelovarsko-bilogorske županije Status izrade potrebne studijske/ projektne dokument. Ne postoji dokumentacija/ idejni projekt/ Izvedbeni projekt/ Troškovnik/ drugo: odobreno financiranje 8.4. Cilj 4. Stvaranje prepoznatljivosti Mjera 4.1. Jačanje vidljivosti destinacije 50. Projekt – Kreiranje autohtonih suvenira Županije 51. Projekt – Unaprjeđenje turističke signalizacije - Turistički vodič na otvorenom: Signalizacija za bolju orijentaciju Mjera 4.2. Brendiranje Županije kao jedinstvene destinacije Definirano operativnim i master planom razvoja Naziv projekta Projekt 50. Kreiranje autohtonih suvenira Županije Cilj projekta Stvaranje prepoznatljivosti destinacije. Opis projekta U cilju jačanja imidža i vidljivosti destinacije na tržištu, uz neke druge učinke, i u svrhu obogaćivanja ukupnog doživljaja i pružanja opipljivog sjećanja, destinacije potiču kreiranje autohtonih suvenira, uz naznaku porijekla lokalnih proizvoda sa uključenim imenom destinacije ili atrakcije destinacije. Suveniri su dostupni turistima na raznim lokacijama u cilju promocije destinacije. Posebni značaj za destinaciju DA/NE Doprinos ostvarenju - Značajni doprinos /umjereni doprinos/ manji doprinos pokazatelju:

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=