ŽUPANIJSKI GLASNIK 4 - 2025

Stranica 62 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 4 - Brošura Bilogorski turistički put: materijal je detaljni prikaz Bilogorskog turističkog puta s opisima OPGova, kuća za odmor, izletišta, planinarskog doma i drugih objekata na putu. Svaki od njih predstavljen je s nekoliko atraktivnih fotografija, tekstom u kojem se opisuju specifičnosti te osnovnim informacijama. - Brošura Pisanička eko-etno staza: u brošuri se opisuje staza sa svim sadržajima koji se na njoj nalaze, lovačke kuće, OPG-ova, kulturnog centra i drugih. Svi su objekti prikazani na karti te su detaljno opisani sa svojim specifičnostima. - Vodič Bjelovar-Bilogora: vodič prikazuje područje Turističke zajednice Bilogora-Bjelovar. Detaljno se opisuje destinacija sa svim njezinim jedinstvenim atrakcijama koje treba posjetiti, detaljno se prikazuju turistički proizvodi, odnosno, mogućnosti turističkih doživljaja vezanih uz prirodu, rekreaciju i kulturu. - Daruvarske toplice: riječ je o manjem materijalu koji pruža osnovne informacije o Daruvarskim toplicama, rehabilitaciji, wellness ponudi i team building programima te se opisuje okruženje i perivoj u kojem su toplice smještene. Materijal je dostupan na hrvatskom i engleskom jeziku. - TZ BBŽ – konjički turizam: brošura je namijenjena promociji konjičkog turizma i u njoj se prikazuju sve atrakcije vezane uz ovaj proizvod – konjičke staze, konjički klubovi, ponuda jahanja i dr. Za svaku od njih korisnik može kroz brošuru dobiti sve potrebne informacije. Dostupna je na hrvatskom, engleskom i talijanskom jeziku. - Brošura Promatranje ptica i foto-safari u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji: brošura je namijenjena segmentu ekoturista koji kroz ovaj promotivni materijal mogu dobiti sve detaljne informacije za promatranje ptica – organizirana ponuda za školski uzrast, obilazak staza, ponuda, trajanje programa i drugo. - Imidž brošura TZ BBŽ brošura "Otkrijte Bjelovarsko-bilogorsku županiju": brošura na zanimljiv, inovativan i 'pozivajući' način opisuje cjelokupnu turističku ponudu. Naglasak je na lijepim fotografijama i zanimljivim tekstovima. Međutim, zbog popisa turističkih događanja za 2016. godine nije više aktualna. - Brošura Županija Bjelovarsko-bilogorske "Prikrivene draži i ljepote": brošura prikazuje atrakcije po geografskom principu – svaka od destinacija je opisana sa svojim glavnim obilježjima. - Poučna staza Rimska park-šuma: brošura je namijenjena ljubiteljima prirode. Opisuje jedinstvena prirodna obilježja (geologija, termalne vode i dr.). Pisana je dvojezično (hrvatski i engleski). - Daruvarske povijesne ljepotice: riječ je o web brošuri grada Daruvara. Opisuju se kulturni lokaliteti, zelene oaze, pivovara i vinarija. Zanimljiva je poruka/ slogan Daruvar voli život. Web stranica (http.//tzbbz.hr). Informacije na stranici organizirane su u pet glavnih izbornika: 'O nama', 'Turistička ponuda', 'Smještaj', 'Događanja' 'Multimedija'. Navigacija se dodatno olakšava s mogućnošću pretraživanja portala po ključnim riječima. U izborniku 'Turistička ponuda' prikazuju se glavne atrakcije te turistički proizvodi i dodatnim se pretraživanjem mogu dobiti detaljnije informacije. Osim glavnog izbornika tijekom pretraživanja podizbornik je vidljiv i na desnoj stranici ekrana što pomaže u pretraživanju. Posebno su izdvojene manifestacije i kalendar događanja s opisima i linkovima koji upućuju na daljnja pretraživanja. U dijelu multimedije su slike, video sadržaji, karte, mobilne aplikacije i brošure. Ono što svakako treba istaknuti da su na prvom mjestu informacije namijenjene gostima, ali se među njima mogu naći i sadržaji koji su namijenjeni za 'internu' publiku – npr. u izborniku 'Događanja' nalaze se informacije o javnom natječaju za dodjelu sredstava na turistički nedovoljno razvijenom području i kontinentu 2025. godine, o javnom pozivu za podizanje kvalitete pružatelja usluga smještaja s područja BBŽ za 2024. godinu te javni poziv za dodjelu potpora regionalnim i lokalnim događanjima u 2024. godini. Uz to, izbornik 'O nama' sadrži informacije o turističkih zajednicama, općinama, sadrži važne dokumente te propise iz turizma. Riječ je o informacijama koje su također orijentirane prema internoj javnosti. Umjesto izbornika 'O nama' koji je prvi među ponuđenima valjalo bi istaknuti ključne informacije 'O destinaciji' prikazane na poticajan način i koje bi istaknule glavne atrakcije i promotivne poruke koje bi pozivale na posjet i otkrivanje destinacije. Stoga, prvo što bi valjalo u budućnosti napraviti je odijeliti sadržaje/ informacije od onih koji su namijenjeni turistima od onih koji su usmjereni za internu i poslovnu javnost te medije. Dodatno, iako stranica sadrži mnoštvo lijepih fotografija i tekstova valjalo bi na prvom mjestu istaknuti imidž fotografije s posebitostima destinacije, odnosno, glavnim atrakcijama te promotivne poruke koje bi poticale korisnike na posjećivanje. Tekstovi bi trebali biti više informativnog karaktera s glavnim informacijama, manji s mogućnošću 'otvaranja' za one koji žele više informacija. Glavni izbornik trebao bi pratiti ciklus putovanja – od prvog sanjarenja, preko prikupljanja konkretnih informacija, do informacija potrebnih tijekom boravka i, konačno, do dijeljenja informacija i iskustava nakon povratka. Web stranice su dostupne na hrvatskom, engleskom i njemačkom jeziku. Promocija na društvenim mrežama. Relevantan i privlačan sadržaj vezan uz turističke sadržaje važno je objavljivati i na društvenim mrežama. Turistička zajednica promovira se na Facebooku i na Instagramu. Facebook stranica broji 2,7 tisuća pratitelja i ima 2,3 oznake 'sviđa mi se'. Ime profila je 'Turistička zajednica Bjelovarsko-bilogorske županije'. Na stranicama

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=