ŽUPANIJSKI GLASNIK 4 - 2025

Stranica 79 Broj 4 ÆUPANIJSKI GLASNIK • Organizirane radionice za ljubitelje hrane i pića na temu specifičnosti gastronomije (gastronomski specijaliteti, obilasci vinarija, natjecanja) • Organizirani obilasci za ljubitelje kulturne baštine i povijesti s naglaskom na specifičnosti kulture života i rada POSLOVNI TURIZAM Poslovni turizam u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji velikim se dijelom odnosi na sajmove, koji ovdje imaju dugu tradiciju, te team building programi koji imaju potencijal vezan uz velike mogućnosti rekreacije, ponude wellnessa, blizine kao i generalno zanimljive i sadržajne destinacijske ponude. Faktori uspjeha Dostupnost destinacije Dobro razvijena ponuda izleta Zanimljivi prostori za skupove i sastanke (npr. prostori u centrima kulture, muzejima, lijepe dvorane i dr.) Kvalitetna i dobro razvijena ponuda specijaliziranih turističkih agencija Raznoliki i kvalitetni sadržaji kulture, gastronomije, zabave i rekreacije Glavne atrakcije • Gospodarski sajmovi s dugom tradicijom održavanja (Međunarodni bjelovarski sajam; Sajam OPG-ova i eko proizvođača; Proljetni međunarodni bjelovarski sajam i dr., Ekosajam u Čazmi) • Kulturni i multimedijski centar Bjelovar • Daruvarske toplice (team building programi) • Dvorane u smještajnim kapacitetima Ciljni segmenti Poslovni segment – domaće i međunarodne tvrtke Mali poduzetnici Obrazovne institucije Udruge Dizajn iskustva • Dobro organizirana promocija (odnosi s javnošću) koji prate konferencije i skupove i grade imidž Bjelovarko-bilogorske županije kao destinacije s mnoštvom sajmova/ poslovnih prilika i zanimljivim destinacijskim sadržajima za poslovna druženja • Razvijena suradnja sa specijaliziranim agencijama POSEBNI PROIZVODI Kod posebnih proizvoda misli se na sportske pripreme i memorijalni turizam, proizvodima koji su usmjereni na posebne nišne segmente gostiju. Faktori uspjeha Kvalitetna prezentacija i interpretacija kroz storytelling prilagođen gostima koji dolaze zbog memorijalnog turizma (posebna pažnja na dob gostiju i način prezentacije) Zanimljiva interpretacija u prostoru (info ploče) i kroz suvremene medije (portali) Kvalitetna i raznolika sportska infrastruktura Specijalizirane agencije za sportski segment gostiju (pripreme) Prilagođena smještajna ponuda i ostali sadržaji u destinaciji (gastronomija, rekreativni sadržaji u prirodi) Ciljana promocija usmjerena na sportske klubove i saveze Glavne atrakcije Memorijalni turizam • Spomen područje Barutana • Spomen obilježje u šumi Lug • Spomenik u Podgariću • Spomenici NOR-a • Spomen dom Domovinskog rata u Čazmi Sportske pripreme • Daruvarske toplice • Terme Bjelovar • Biciklističke i pješačke staze u destinaciji • Športsko-rekreacijski centar Veliki Grđevac Ciljni segmenti Memorijalni turizam • Obrazovne institucije • Umirovljenici (starija dob) Sportske pripreme • Sportski klubovi i savezi • Profesionalna sportska udruženja Dizajn iskustva • Formirani paketi za memorijalni turizam povezani s povijesnom i kulturnom baštinom • Razvijena ponuda za sportske pripreme sa zdravom i lokalno proizvedenom hranom • Razvijeni paketi za škole sportova • Dobra suradnja sa specijaliziranim agencijama 5. POKAZATELJI ODRŽIVOSTI 5.1. Obavezni pokazatelji održivosti 5.1.1. Zakonska obveza izrade pokazatelja i objave njihovih rezultata Pravilnikom o pokazateljima za praćenje razvoja i održivosti turizma (NN 112/24) definirana je izrada obveznih i specifičnih pokazatelja, nužnih za izradu Plana upravljanja destinacijom. Izračun vrijednosti obveznih i odabranih specifičnih pokazatelja te njihova vizualizacija objavljuje se u pravilu u svibnju tekuće

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=