ŽUPANIJSKI GLASNIK 8 - 2025

Stranica 222 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 8 ma šumsko-gospodarskog područja na području Županije, 50. registraciju dobavljača božićnih drvaca, 51. obavljanje i drugih povjerenih poslova iz navedenih područja, sukladno zakonu i podzakonskim propisima, 52. izrade strateških dokumenata, općih i pojedinačnih akata kojima se određuje upravljanje i raspolaganje imovinom Županije, 53. poslove upravljanja, korištenja i raspolaganja nekretninama i pokretninama koje su u vlasništvu Županije, vođenje i ažuriranje podataka vezano uz nekretnine u vlasništvu Županije kao i sklapanje ugovora te vođenje i ažuriranje registra ugovora koji se odnose na imovinsko-pravne poslove Županije, 54. vođenje postupka utvrđivanja naknade za promjenu namjene poljoprivrednog zemljišta te vođenje odgovarajućih evidencija, 55. druge poslove u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima. Upravni odjel za opću upravu i pravne poslove obavlja povjerene poslove državne uprave koji se odnose na: 1. obavljanje i drugih povjerenih poslova iz navedenih područja, sukladno zakonu i podzakonskim propisima. U sastavu Upravnog odjela za opću upravu i pravne poslove nalaze se matični uredi: 1. Matični ured Bjelovar; 2. Matični ured Daruvar; 3. Matični ured Garešnica; 4. Matični ured Grubišno Polje; 5. Matični ured Čazma; 6. Matični ured Rovišće; 7. Matični ured Veliko Trojstvo; 8. Matični ured Nova Rača; 9. Matični ured Đulovac; 10. Matični ured Veliki Grđevac; 11. Matični ured Ivanska. Članak 11. Upravni odjel za financije i proračun obavlja poslove planiranja, praćenja i izvršavanja financijskih dokumenata Županije, poslove prisilne naplate potraživanja Županije. Upravni odjel za financije i proračun obavlja sljedeće poslove: 1. praćenja i proučavanja problematike javnih financija s naglaskom na financiranje javnih potreba te pripremanja analitičkih i drugih stručnih materijala o pitanjima vezanim uz javne financije, 2. proučavanja i sudjelovanja u pripremi prijedloga programa financiranja javnih potreba Županije te financiranja prihvaćenih programa s aktivnostima i projektima, 3. izrade uputa proračunskim korisnicima o načinu izrade financijskih planova i elementima izrade zahtjeva za osiguranje sredstava u proračunu Županije, 4. pripreme nacrta proračuna Županije i pratećih financijskih dokumenata, izvršavanje proračunskih izdataka i rashoda, vođenje poslova naplate prihoda i evidencija prihoda i primitaka te rashoda i izdataka kao i poslove ekonomata, 5. izrade periodičnih (tromjesečni, polugodišnji i devetomjesečni) i godišnjih financijskih izvještaja proračuna te prijedloga polugodišnjeg i godišnjeg izvještaja o izvršenju proračuna, 6. izrade nacrta općih i pojedinačnih akata vezanih uz prihode, proračun i njegovo izvršavanje, kao i druge poslove vezane uz djelatnost financiranja Županije; 7. provođenja naplate prihoda Bjelovarsko-bilogorske županije; 8. praćenja i proučavanja problematike izvršavanja proračuna jedinica lokalne samouprave, pripremanja mjera unaprjeđenja njihovog financiranja te prijedloga osiguranja dopunskih sredstava iz državnog i županijskog proračuna te fondova EU, 9. izrade nacrta općih i pojedinačnih akata vezanih uz prihode, primitke, rashode i izdatke proračuna te povremena izvješća na traženje župana i Županijske skupštine i njegovo izvršavanje kao i druge poslove i zadatke vezane uz djelatnost financiranja Županije, 10. provođenja upravnog postupka i rješavanje u drugostupanjskom postupku po žalbama izjavljenim na upravne akte tijela gradova i općina, sukladno odredbama Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, 11. uspostavljanja, razvijanja i koordiniranja sustava financijskog upravljanja i kontrole, 12. obračuna i isplate plaća i drugog dohotka, 13. vodi jedinstveni registar svih ugovora Županije; 14. suradnje s upravnim tijelima koja vode kreditne linije, prikupljanje i stručno obrađivanje podataka potrebnih za pripremanje dokumentacije u pokrenutim javnobilježničkim i sudskim postupcima za potrebe Županije i dostava ovršnih isprava na naplatu te provođenje postupka sklapanja nagodbe s dužnicima, 15. pripremanja prijedloga, praćenja i izvješćivanja o provođenju programa financiranja javnih potreba u djelatnostima iz nadležnosti odjela, 16. druge poslove u skladu sa zakonom i podzakonskim propisima. Članak 12. Upravni odjel za zdravstvo, socijalnu skrb, demografiju i hrvatske branitelje obavlja poslove iz područja zdravstva, demografije i socijalne skrbi te pitanja koja se odnose na mlade.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=