ŽUPANIJSKI GLASNIK 8 - 2025

Stranica 229 Broj 8 ÆUPANIJSKI GLASNIK 32. sudjeluje u provedbi postupaka strateške procjene i postupka ocjene o potrebi strateške procjene utjecaja strategije, plana programa na okoliš izdavanjem mišljenja o sadržaju strateške studije i potrebi provedbe strateške procjene utjecaja strategije, plana programa na okoliš 33. sudjeluje u provedbi postupaka procjene utjecaja zahvata na okoliš i postupka ocjene o potrebi procjene utjecaja zahvata na okoliš izdavanje mišljenja o sadržaju Studije utjecaja na okoliš i potrebi provedbe procjene utjecaja zahvata na okoliš, 34. osiguravanja stručne pomoći nadležnom ministarstvu u postupcima procjene utjecaja na okoliš glavne ocjene prihvatljivosti zahvata za ekološku mrežu Natura 2000 područje i postupcima izdavanja okolišne dozvole organiziranjem javnih rasprava navedenih postupaka, 35. osiguravanja stručne pomoći nadležnom ministarstvu utvrđivanjem ispunjavanja hrvatskih i EU standarda zaštite okoliša i prirode korisnika sredstava EU programa za izgradnju i opremanje gospodarskih građevina obavljanjem terenske kontrole i izrađivanjem izvješća u fazi prije isplate sredstava i u ex-post razdoblju, 36. sudjelovanja u radu povjerenstava u postupcima procjene utjecaja zahvata na okoliš iz nadležnosti ministarstva nadležnog za zaštitu okoliša, analiza studije utjecaja na okoliš i izrada mišljenja, primjedbi i prijedloga na studiju, 37. poslove upravljanja neizgrađenim građevinskim zemljištem i građevinama sa zemljištem nužnim za redovitu uporabu te građevine u vlasništvu Republike Hrvatske, a koje se nalaze na području Bjelovarsko-bilogorske županije te druge poslove upravljanja i raspolaganja državnom imovinom, sukladno zakonu, 38. izdavanje posebnih uvjeta za građenje i rekonstrukciju županijskih i lokalnih cesta u postupku izdavanja lokacijske dozvole i sudjelovanje u postupku izdavanja građevinske dozvole davanjem potvrde na glavni projekt te izdavanje prethodne suglasnosti na prometni elaborat za postavljanje prometne signalizacije i opreme na javnim cestama, 39. poslove upravljanja viškom iskopa koji predstavlja mineralnu sirovinu sukladno propisima kojima se uređuje postupanje s viškom iskopa, 40. druge poslove u skladu sa zakonom i podzakonskim propisima. Članak 16. Služba za unutarnju reviziju obavlja poslove vezane uz unutarnju reviziju u Županiji i njezinim proračunskim i izvanproračunskim korisnicima koji ne ispunjavaju kriterije za ustrojavanje svojih samostalnih jedinica za unutarnju reviziju ili zajedničkih jedinica za unutarnju reviziju u skladu sa zakonom i podzakonskim propisima. Zadaća Službe za unutarnju reviziju je osigurati Županiji stručno, profesionalno i neovisno obavljanje poslova iz djelokruga unutarnje revizije u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima, međunarodno priznatim standardima i najboljom praksom i to na način da provodi efikasne i djelotvorne revizije sustava, usklađenosti, uspješnosti poslovanja i financijske revizije svih programa, projekata, aktivnosti i poslovnih procesa te daje županu neovisne i objektivne informacije, savjete i stručna mišljenja s ciljem poboljšanja poslovanja Županije i poboljšanja transparentnosti istog. Služba za unutarnju reviziju obavlja poslove koji se odnose na: 1. izradu strateških i godišnjih planova unutarnje revizije temeljenih na objektivnoj procjeni rizika; 2. obavljanje pojedinačnih unutarnjih revizija u skladu s utvrđenim planovima, odnosno na zahtjev župana; 3. procjenu adekvatnosti, učinkovitosti i djelotvornosti sustava unutarnjih kontrola, u odnosu na utvrđivanje, procjenu i upravljanje rizicima; usuglašenost sa zakonima i drugim propisima; pouzdanost i sveobuhvatnost financijskih i drugih informacija; učinkovitost, djelotvornost i ekonomičnost poslovanja; zaštitu imovine i informacija; obavljanje zadaća i ostvarivanje ciljeva; 4. analizu, testiranje i ocjenu sustava unutarnjih kontrola u revidiranim procesima, 5. davanje preporuka revidiranim subjektima, županu ili zamjenicima župana u svrhu postizanja bolje učinkovitosti i djelotvornosti sustava unutarnjih kontrola u procesima koji su obuhvaćeni revizijom; 6. izradu i podnošenje županu konačnog revizijskog izvješća o svakoj obavljenoj reviziji, 7. praćenje provedbe danih preporuka; 8. izvješćivanje župana o aktivnostima provedenim u razdoblju na koje se izvješće odnosi, ocjeni sustava financijskog upravljanja i kontrola i provedbi danih preporuka; 9. izvješćivanje nadležnog ministarstva o obavljenim revizijama i aktivnostima unutarnje revizije; 10. druge poslove u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima. III. RUKOVOĐENJE UPRAVNIM TIJELIMA Članak 17. Upravnim tijelima upravljaju pročelnici koje imenuje Župan, na temelju javnog natječaja sukladno zakonu. Pročelnici Upravnih tijela u obavljanju svojih poslova imaju prava i dužnosti utvrđene zakonom i drugim propisima te Statutom Bjelovarsko-bilogorske županije. Pročelnici su odgovorni za zakonit, pravilan i pravodoban rad upravnih tijela kojim upravljaju.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=