Stranica 230 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 8 Članak 18. Pročelnici za svoj rad i rad svojih tijela odgovaraju Županu. IV. SLUŽBENICI I NAMJEŠTENICI U UPRAVNIM TIJELIMA Članak 19. Poslove u upravnim tijelima obavljaju službenici i namještenici. Službenici obavljaju poslove iz samoupravnog djelokruga Županije i poslove državne uprave povjerene Županiji te opće, administrativne, financijsko-planske, materijalno-financijske, računovodstveno-informatičke i druge stručne poslove. Namještenici obavljaju pomoćno-tehničke i ostale poslove potrebne radi pravodobnog i nesmetanog obavljanja poslova iz djelokruga Upravnih tijela Županije. Prava, obveze i odgovornosti službenika i namještenika u upravnim tijelima uređuju se zakonom i na temelju zakona donesenim propisima. Članak 20. Službenici i namještenici povjerene poslove moraju obavljati savjesno, pridržavajući se Ustava, zakona, drugih propisa i općih akata kao i pravila struke, te su dužni postupati po uputama župana i nadređenih službenika, a sukladno zakonu. Službenici i namještenici za svoj rad odgovaraju pročelniku upravnog tijela. V. UNUTARNJI USTROJ UPRAVNIH TIJELA Članak 21. Unutarnje ustrojstvo upravnih tijela Županije uređuje se Pravilnikom o unutarnjem redu upravnih tijela Bjelovarsko-bilogorske županije (u daljnjem tekstu: Pravilnik). Pravilnikom koji se donosi za svako upravno tijelo zasebno utvrdit će se unutarnje ustrojstvo, nazivi i opisi poslova radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, broj izvršitelja te druga pitanja od značaja za rad upravnog tijela, u skladu sa Statutom i drugim općim aktima Županije. Pravilnik donosi župan, na prijedlog pročelnika upravnih tijela. Članak 22. Rad upravnih tijela usmjerava i nadzire župan. VI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE Članak 23. Danom stupanja na snagu ove Odluke Služba za unutarnju reviziju nastavlja raditi s djelokrugom utvrđenim ovom Odlukom. Članak 24. Dosadašnja upravna tijela ustrojena temeljem Odluke o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Bjelovarskobilogorske županije ("Županijski glasnik", broj 5/21, 3/24), i to: Služba ureda župana, Upravni odjel za pravne i zajedničke poslove, Upravni odjel za financije, Upravni odjel za zdravstvo, demografiju i mlade, Upravni odjel za društvene djelatnosti i obrazovanje, Upravni odjel za gospodarski razvoj i komunalne djelatnosti, Upravni odjel za poljoprivredu, Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju, zaštitu okoliša i zaštitu prirode, Upravni odjel za poslove državne uprave ukidaju se, odnosno prestaju s radom, a novoustrojena upravna tijela i to: Upravni odjel za poslove župana, Upravni odjel za opću upravu i pravne poslove, Upravni odjel za financije i proračun, Upravni odjel za zdravstvo, socijalnu skrb, demografiju i hrvatske branitelje, Upravni odjel za obrazovanje, kulturu i udruge, Upravni odjel za gospodarstvo i poljoprivredu, Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo, zaštitu okoliša i državnu imovinu počinju s radom danom stupanja na snagu ove Odluke. Članak 25. Danom stupanja na snagu ove Odluke novoustrojeni Upravni odjel za poslove župana preuzima poslove koje su do sada obavljali drugi odjeli, i to: • Služba ureda župana u dijelu koji se odnosi na poslove protokola i odnosa s javnošću za potrebe župana, zamjenike župana i Županijske skupštine, poslove suradnje s državnim tijelima, jedinicama lokalne samouprave, ustanovama i drugim subjektima za potrebe župana i zamjenika župana i predsjednika Županijske skupštine, poslove promidžbe Županije, poslove međuregionalnog, prekograničnog i međunarodnog povezivanja i suradnje, poslove pripremanja i kandidiranja projekata, te obavljanje stručnih poslova vezanih uz programe Europske unije, kao i drugih projekta od županijskog interesa, poslove u vezi s pravima nacionalnih manjina, poslove ostvarivanja prava na pristup informacijama. • Upravni odjel za pravne i zajedničke poslove u dijelu koji se odnosi na obavljanje poslova javne nabave. Preuzimanjem poslova iz stavka 1. ovoga članka Upravni odjel za poslove župana preuzima i službenike zatečene na preuzetim poslovima te prava, obveze, opremu i dokumentaciju. Članak 26. Danom stupanja na snagu ove Odluke novoustrojeni Upravni odjel za opću upravu i pravne poslove preuzima poslove koje su do sada obavljali drugi odjeli, i to: • Upravni odjel za pravne i zajedničke poslove u dijelu koji se odnosi na pravne i zajedničke poslove, orga-
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=