Stranica 284 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 8 imenovanju načelnika, zamjenika načelnika i članova Stožera (KLASA: 810-01/21-01/1, URBROJ: 2111/0402-21-17, od 06.07.2021. god.). Članak 10. Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u "Županijskom glasniku". KLASA: 240-01/25-01/1 URBROJ: 2103-17-02-25-12 Sirač, 12. lipnja 2025. godine Načelnik: Igor Supan, mag. oec., v. r. 68. Na temelju članka 21. stavka 5. Zakona o sustavu civilne zaštiti ("Narodne novine", broj 82/15, 118/18, 31/20, 20/21, 114/22) i članka 51a. Statuta Općine Sirač ("Županijski glasnik", broj 19/09, 06/10, 03/13, 01/18, 03/21), Općinski načelnik Općine Sirač donosi POSLOVNIK O RADU STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE OPĆINE SIRAČ I. OPĆE ODREDBE Članak 1. Ovim Poslovnikom utvrđuje se način rada Stožera civilne zaštite Općine Sirač (dalje u tekstu: Stožer), pripremanje, sazivanje i rad na sjednicama Stožera, donošenje odluka iz njegovog djelokruga rada, prava i dužnosti članova Stožera te druga pitanja od značaja za rad Stožera. Članak 2. Stožer obavlja poslove koji proizlaze iz Zakona o sustavu civilne zaštite ("Narodne novine", broj 82/15, 118/18, 31/20, 20/21, 114/22), Pravilnika o sastavu stožera, načinu rada te uvjetima za imenovanje načelnika, zamjenika načelnika i članova Stožera civilne zaštite ("Narodne novine", broj 126/19, 17/20) i drugim zakonima, propisima i općim aktima kojima su uređena pitanja civilne zaštite. Članak 3. U obavljanju poslova iz svojeg djelokruga Stožer surađuje s Ravnateljstvom civilne zaštite – Područnim uredom Varaždin – Službom civilne zaštite Bjelovar, zdravstvenim, komunalnim, građevinskim, humanitarnim i drugim ustanovama i trgovačkim društvima te pravnim osobama koje se civilnom zaštitom bave kao redovnom djelatnošću ili su na drugi način od značaja za sustav civilne zaštite. Članak 4. Tijekom planiranja i provođenja aktivnosti operativnih snaga i ukupnih ljudskih i materijalnih resursa Općine Sirač, Stožer surađuje i koordinira sa Stožerima civilne zaštite ugroženih općina i gradova Bjelovarsko - bilogorske županije. II. PRIPREMANJE, SAZIVANJE I NAČIN RADA SJEDNICA STOŽERA Članak 5. (1) Stožer obavlja poslove iz svoje nadležnosti na sjednicama. Sjednica se može održati i mogu se donositi valjane odluke, ako je prisutna većina od ukupnog broja članova Stožera. Prvu konstituirajuću sjednicu Stožera saziva načelnik Općine Sirač. (2) U slučaju spriječenosti dolaska na sjednicu, član Stožera dužan je obavijestiti načelnika Stožera najkasnije 24 sata prije održavanja sjednice. Sjednica se može održati i mogu se donositi valjane odluke, ako je prisutna većina od ukupnog broja članova Stožera. (3) U pravilu, prilagođavajući način rada stvarno nastalim okolnostima, stožeri mogu raditi u punom ili užem sastavu, na sjednicama ili kontinuirano dok je proglašeno stanje velike nesreće i katastrofe, na stalnoj lokaciji ili na izdvojenom mjestu uključujući i rad u terenskim uvjetima. Članak 6. (1) Sjednice Stožera saziva, predlaže dnevni red i vodi sjednice načelnik Stožera, odnosno, u slučaju njegove spriječenosti, zamjenik načelnika. (2) Redovne sjednice Stožera održavaju se sukladno utvrđenoj dinamici u Programu rada Stožera. Članak 7. (1) Stručni materijali i druga dokumentacija za Stožer pripremaju se u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Sirač, operativnim tijelima u sustavu civilne zaštite osnovanima na razini Općine i drugim tijelima kojima je zaštita i spašavanje redovna djelatnost. (2) Zamjenik načelnika Stožera ili član Stožera kojeg ovlasti načelnik, osim o tehničkoj pripremi sjednica, brine o stručnoj obradi materijala za sjednice i izradi odluka i zaključaka te pomaže načelniku u vođenju sjednica. Članak 8. (1) Redovne sjednice Stožera sazivaju se dostavljanjem pisanog poziva s dnevnim redom i materijalima koji se dostavljaju najkasnije tri dana prije održavanja sjednice. (2) U hitnim slučajevima sjednice Stožera sazivaju se telefonom, faks porukom, elektronskom poštom. Pozivanje Stožera izvršiti će se na način predviđen Shemom
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=