ŽUPANIJSKI GLASNIK 9 - 2025

Stranica 53 Broj 9 ŽUPANIJSKI GLASNIK 1. pripremanja i organiziranja sjednica Županijske skupštine i njezinih radnih tijela te pripremanje materijala, odnosno osiguravanje drugih uvjeta za održavanje sjednica, 2. davanja pravnih i drugih stručnih mišljenja u vezi s radom župana, Županijske skupštine i njihovih radnih tijela, 3. pružanja stručne pomoći županu i zamjenicima župana te predsjedniku i članovima Županijske skupštine kao i članovima njihovih radnih tijela, 4. pripremanja plana rada Županijske skupštine i praćenje njihovih izvršenja putem izrade izvješća, elaborata i drugih informativno analitičkih materijala, 5. provođenja postupka koordinacije kod savjetovanja sa zainteresiranom javnošću u postupcima donošenja općih i drugih akata Županije, 6. vođenja brige o primjeni Statuta Županije i Poslovnika Županijske skupštine, 7. pripremanja konačnih tekstova akata za objavljivanje te uređivanje, organiziranje i objavljivanje "Županijskog glasnika Bjelovarsko-bilogorske županije", 8. praćenja programa rada Hrvatskog sabora, proučavanje prijedloga zakona, odluka i drugih akata o kojima odlučuje Hrvatski sabor, a kad je to u interesu Županije, davanje mišljenja te stručna obrada materijala radi pripreme zastupnika s područja Županije za sudjelovanje u radu Hrvatskog sabora i njegovih radnih tijela, 9. praćenja programa rada gradskih i općinskih vijeća, usklađivanje stajališta gradova i općina o pitanjima o kojima odlučuju tijela vlasti u Republici Hrvatskoj, odnosno usklađivanje pitanja od zajedničkog interesa o kojima odlučuju tijela gradova i općina u sastavu Županije, 10. ostvarivanja kontakata i suradnje s odgovarajućim izvršnim, predstavničkim i upravnim tijelima u gradovima i općinama Županije radi prikupljanja podataka i pripreme odgovarajućih materijala za župana, Županijsku skupštinu i njihova radna tijela, ako ovom Odlukom ili drugim propisom to nije stavljeno u nadležnost nekog drugog upravnog tijela, 11. obavljanja stručnih, pravnih i administrativnih poslova za Službenički sud Bjelovarsko-bilogorske županije, 12. drugih odgovarajućih stručnih i administrativnih poslova vezanih uz rad Županijske skupštine i njihovih radnih tijela, a po potrebi i za rad župana te zamjenika župana, 13. od značaja za ostvarivanje prava i dužnosti župana i zamjenika župana, utvrđenih zakonom i drugim propisima, 14. izrade akata i ugovora za potrebe župana, 15. utvrđivanja prava, obveza i odgovornosti službenika i namještenika te obavljanja poslova vezanih uz obnašanje dužnosti župana i zamjenika župana te statusna prava službenika i namještenika, 16. obavljanja ostalih kadrovskih poslova i vođenja odgovarajućih evidencija kao i poduzimanja mjera za stručno usavršavanje službenika i namještenika, u skladu sa zakonom, 17. administrativne poslove za potrebe izbora i referenduma, 18. rješavanje o žalbi protiv rješenja koje donosi nadležno izborno povjerenstvo po prigovoru zbog nepravilnosti u postupku kandidiranja i izbora članova vijeća mjesnih odbora, 19. rješavanja u upravnim stvarima u prvom i drugom stupnju, sukladno posebnim propisima, 20. pisarnice i pismohrane, 21. nadzora i unapređenja procesa i aktivnosti potrebnih za funkcioniranje sustava upravljanja kvalitetom, koordinacije poslovima certifikacije i suradnje s evaluacijskim subjektima, 22. zaštite na radu, 23. planiranja, projektiranja, izgradnje, uspostavljanja i održavanja informatičkih sustava i web portala Županije, 24. vezane za razvoj i unaprjeđenje informatizacije i informatičke podrške te predlaganje i provođenje novih projekata informatizacije poslovnog sustava Županije, 25. planiranja i nabavljanja te upravljanja i održavanja informatičko-komunikacijskih resursa, 26. obavljanja nadzora nad radom mreže te osiguravanje sigurnosti i zaštite podataka, backup podataka, 27. planiranja i provođenja edukacije korištenja informatičke opreme, programa i alata u radu, 28. pripremanja i osiguranja tehničkih uvjeta za održavanje sjednica Županijske skupštine, županijskih manifestacija i ostalih događaja od županijskog značaja, 29. razvoja informacijsko-komunikacijskih tehnologija u svrhu boljeg funkcioniranja tijela Županije i podizanja kvalitete pružanja javnih usluga Županije, 30. predlaganja i provođenja mjera i standarda informacijske sigurnosti, 31. provjere tehničke ispravnosti službenih vozila, prijevoza župana, zamjenika župana i predsjednika Županijske skupštine te poslove dostave kao i druge poslove vezane uz korištenje službenih vozila, 32. opće, pomoćno-tehničke i ostale poslove čije je obavljanje potrebno radi pravodobnog i nesmetanog obavljanja poslova iz djelokruga upravnih tijela Županije (organiziranje i nadziranje održavanja i čišćenja službenih prostorija Županije, zaštitarska i čuvarska služba, poslovi usluživanja hrane i pića i sl.),

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=