ŽUPANIJSKI GLASNIK 10 - 2025

Stranica 26 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 10 POTREBNO STRUČNO Sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij iz ZNANJE područja društvenih znanosti ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti, najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na računalu, položen državni ispit, najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na računalu, položen državni ispit II. razine SLOŽENOST POSLOVA Stupanj složenosti koji uključuje izradu akata iz djelokruga upravnoga tijela, poslove pravnog zastupanja, vođenje upravnoga postupka i rješavanje najsloženijih upravnih i ostalih predmeta iz nadležnosti upravnoga tijela, sudjelovanje u izradi strategija i programa i vođenje projekata. SAMOSTALNOST U Stupanj samostalnosti koji uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute RADU rukovodećeg službenika. STUPANJ SURADNJE S DRUGIM TIJELIMA I KOMUNIKACIJE S Stupanj stručne komunikacije koji uključuje kontakte unutar i izvan upravnog tijela u svrhu DRUGIM STRANKAMA pružanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija. STUPANJ ODGOVORNOSTI I UTJECAJ NA Stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik DONOŠENJE ODLUKA radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja. 4. SAVJETNIK ZA MATERIJALNO – FINANCIJSKE POSLOVE I FINANCIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLE broj izvršitelja: 2 Osnovni podaci o radnom mjestu KATEGORIJA POTKATEGORIJA RAZINA KLASIFIKACIJSKI RANG II. Savjetnik - 5. Opis poslova radnog mjesta OPIS POSLOVA Približan postotak vremena potreban I ZADATAKA za obavljanje pojedinog posla vrši stručnu obradu složenijih pitanja iz područja materijalno-financijskog poslovanja, vrši kontrolu prijedloga financijskih planova proračunskih korisnika i prati izvršenje istih, te izrađuje prijedlog izmjena i dopuna, obavlja poslove financijskog kontrolora, vodi brigu o racionalnom i zakonitom raspolaganju sredstvima, sudjeluje u izradi i kontroli mjesečnih izvješća o obvezama, izrađuje izvješća po završnom računu, te analize troškova i izrade zahtjeva za rashode, obavlja poslove vođenja imovine u vlasništvu Županije i druge evidencije propisane posebnim propisima, postupa i rješava u upravnim stvarima u prvostupanjskom postupku iz djelokruga Odjela, prati zakonske izmjene iz svog djelokruga poslova, prati zakonske izmjene iz svog djelokruga poslova 40% osigurava provedbu aktivnosti o provedbi financijskog upravljanja i kontrola u javnom sektoru, pruža savjete i potpore čelnicima unutarnjih ustrojstvenih jedinica o načinu uspostave, provedbe i razvoja financijskog upravljanja i kontrole u dijelu za koji su oni nadležni, priprema i prati provedbu Plana uspostave i razvoja financijskog upravljanja i kontrola u skladu s uputama Središnje harmonizacijske jedinice Ministarstva financija, priprema Godišnje izvješće o sustavu financijskog upravljanja i kontrola u skladu s Naputkom za izradu godišnjeg izvješća o sustavu unutarnjih financijskih kontrola u javnom sektoru, sudjeluje u koordinaciji izrade internih akata iz proračunskog ciklusa (pravilnika, naputaka, uputa, smjernica) kojima se razrađuju postupci, definiraju nadležnosti i odgovornosti svih sudionika te uređuju kontrolne aktivnosti u procesu planiranja, programiranja, izrade i realizacije financijskog plana te u procesu nabave i ugovaranja, surađuje sa Središnjom harmonizacijskom jedinicom Ministarstva financija 30% vodi jedinstveni registar svih ugovora Županije, 20% obavlja druge poslove po nalogu pročelnika i pomoćnika pročelnika. 10% Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=