ŽUPANIJSKI GLASNIK 8 - 2021

Stranica 87 Broj 8 ÆUPANIJSKI GLASNIK Članak 8. Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela odgovoran je Općinskom načelniku za zakonit, pravilan i pravodoban vlastiti rad i rad službenika i namještenika Jedinstvenog upravnog odjela. Članak 9. Poslove u Jedinstvenom upravnom odjelu obavljaju službenici i namještenici. Službenici kao redovito zanimanje obavljaju poslove iz samoupravnog djelokruga Općine Sirač i povjerene poslove državne uprave, u skladu sa Ustavom i zakonom. Službenici su i osobe koje u Jedinstvenom upravnom odjelu obavljaju opće, administrativne, financijskoplanske, materijalno-financijske, računovodstvene, informatičke i druge stručne poslove. Namještenici su osobe koje u Jedinstvenom upravnom odjelu obavljaju pomoćno-tehničke i ostale poslove čije je obavljanje potrebno radi pravodobnog i nesmetanog obavljanja poslova iz djelokruga Jedinstvenog upravnog odjela. Službenici i namještenici povjerene poslove moraju obavljati savjesno, pridržavajući se Ustava, zakona, drugih propisa i pravila struke, te su dužni postupati po uputama Pročelnika u skladu sa zakonom. Članak 10. O prijmu u službu, rasporedu na radno mjesto, drugim pravima i obvezama službenika i namještenika, kao i o prestanku službe odlučuje Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela, sukladno važećim zakonskim propisima. O imenovanju i razrješenju Pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela te o drugim pravima i obvezama Pročelnika odlučuje rješenjem Općinski načelnik. V. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE Članak 11. Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o ustrojstvu i djelokrugu Jedinstvenog upravnog odjela Općine Sirač ("Županijski glasnik", broj 18/10). Članak 12. Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave, a objavit će se u "Županijskom glasniku". KLASA: 023-05/21-01/2 URBROJ: 2111/04-01-21-1 Sirač, 14. 09. 2021. Predsjednik Općinskog vijeća: Branimir Miler, oec., v. r. 105. Na temel ju članka 95. stavka 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodne novine", broj 86/08, 61/11, 4/18, 112/19) i članka 32. Statuta Općine Sirač ("Županijski glasnik", broj 19/09, 06/10, 03/13, 01/18, 03/21), Općinsko vijeće Općine Sirač na 4. sjednici održanoj dana 14. rujna 2021. godine, donosi ODLUKU o kriterijima i načinu provođenja ocjenjivanja službenika i namještenika Članak 1. Ovom Odlukom uređuju se kriteriji za ocjenjivanje te način provođenja ocjenjivanja službenika i namještenika u općinskoj upravi Općine Sirač. Članak 2. Svrha ocjenjivanja je poticanje službenika na učinkovito obavljanje zadaća, te utvrđivanje doprinosa službenika u obavljanju poslova kao kriterija za nagrađivanje i napredovanje u službi, te primjenu drugih odredbi propisa o službeničkim odnosima vezanih uz ocjenjivanje. Članak 3. Službenici se ocjenjuju svake godine najkasnije do 31. ožujka za prethodnu kalendarsku godinu. Ne ocjenjuju se službenici primljeni u službu na određeno vrijeme te službenici koji su u prethodnoj kalendarskoj godini radili manje od šest mjeseci, bez obzira na razloge. Članak 4. Službenike ocjenjuje Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela, a Pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela ocjenjuje Općinski načelnik. Članak 5. Ocjena se temelji na podacima o stručnom znanju pokazanom u obavljanju poslova, učinkovitosti i kvaliteti rada te poštivanju službene dužnosti. Unutar osnovnih kriterija iz stavka 1. ovog članka ocjenjuju se podkriteriji utvrđeni obrascem za ocjenjivanje koji se nalazi u prilogu ove Odluke i čini njen sastavni dio. Članak 6. Ocjenjivanje službenika provodi se kroz sljedeće faze: 1) kontinuirano praćenje rada službenika te davanje uputa radi poboljšanja učinkovitosti i kvalitete rada,

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=