ŽUPANIJSKI GLASNIK 12 - 2022

Stranica 164 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 11 Indikatori 2022. 2023. 2024. 2025. 2026. 1.3. Unaprijeđen sustav za upravljanje podacima. 1.4. a) Donesen minimalno jedan strateški dokument 1.4. b) Realizirani rezultati definirani strateškim dokumentima 2.1. a) Održana minimalno jedna edukacija povećanja informatičke pismenosti za zaposlene osobe u Općinskoj upravi 2.1. b) Održana minimalno jedna edukacija povećanja informatičke pismenosti za stanovništvo s područja Općine 2.2. Pružena podrška za minimalno jednu socijalnu inovaciju 3.1. a) Povezani gospodarski subjekti i tijela javne vlasti kroz javni sustav 3.1. b) Razvijeno minimalno jedno pametno rješenje za poticanje razvoja poduzetništva 3.2. a) Razvijena karta lokalnih proizvođača hrane 3.2. b) Razvijeno minimalno jedno pametno rješenje u području turizma 4.1. a) Razvijena energetska učinkovitost za minimalno jedan stambeni ili javni objekt 4.1. b) Razvijena energetska učinkovitost javne rasvjete na minimalno 500 m duljine 4.2. a) Implementirano minimalno jedno pametno rješenje u sustavu gospodarenja otpadom 4.2. b) Implementirano minimalno jedno pametno rješenje u sustavima vode i odvodnje, električne, plinske i druge infrastrukture 4.2. c) Realizacija platforme za promicanje kružnog gospodarstva i davanje informacija o zaštiti okoliša 5.1. Razvijen minimalno jedan pametan objekt usmjeren na društvenu djelatnost 5.2. a) Razvijena mreža za širokopojasni Internet 5.2. b) Razvijeno minimalno jedno mjesto s javnim Wi-Fi-em 6.1. Postavljena e-Punionica za električna motorna vozila 6.2. Razvijeno minimalno jedno pametno autobusno stajalište 3.8. Analiza mogućnosti financiranja Kako bi se realizirala Strategija razvoja pametne Općine Sirač potrebno je isplanirati potrebna sredstva za njezinu realizaciju. Financijski plan predstavlja plan potrošnje organizacije za određeno razdoblje, odnosno identificira raspoloživi kapital te procjenjuje potrošnju čime se pomaže u planiranu daljnjih aktivnosti te postavljanju financijskih ciljeva. Mogući izvori financiranja Strategije razvoja pametne Općine su: proračun Općine, te natječaji na europskoj, nacionalnoj i regionalnoj razini. Općina Sirač pokazuje stabilno financijsko poslovanje u proteklom razdoblju od 2018. godine. Sukladno Financijskom izvješću Općine Sirač za razdoblje 01.01.2020. - 31.12 2020. te 1.1.2021. - 31.12.2021. prihodi Općine Sirač nedostatni su za samostalno financiranje razvoja pametne Općine. Općina Sirač sudjelovati će u sufinanciranju kapitalnih projekata za razvoj pametne Općine, dok će se ostatak sredstava ostvarivati kroz regionalne, nacionalne ili europske izvore financiranja, odnosno financiranje privatnim kapitalom ili javno-privatnim partnerstvom. Tablica 5. Prihodi i rashodi od poslovanja Općine Sirač 1.1.2021. -31.12.2021. 1.1.2020. - 31.12.2020. 1.1.2019. – 31.12.2019. 1.1.2018. – 31.12.2018. Prihodi 10.620.557 kn 12.253.527 kn 12.880.407 kn 8.509.535 kn Rashodi 8.160.922 kn 7.800.454 kn 8.916.063 kn 7.022.554 kn 4. Participativno planiranje Prema Zakonu o sustavu strateškog planiranja i upravljanja razvojem Republike Hrvatske (NN 123/17) obvezno je provođenje savjetovanja s javnošću i ciljnim skupinama, odnosno obvezno je da tijelo nadležno za izradu strateških dokumenata osigura partnerstvo sa svim glavnim dionicima uključenim u proces razvoja lokalne samouprave. Ti glavni dionici uključuju: gospodarska udruženja i socijalne partnere, akademsku i znanstvenu

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=