ŽUPANIJSKI GLASNIK 5 - 2021

Stranica 14 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 5 prometne signalizacije i opreme na javnim cestama, 42. izdavanje rješenja o ispunjavanju uvjeta za obavljanje pogrebničke djelatnosti, 43. donošenje rješenja u prvom stupnju o utvrđivanju razloga za prestanak zadruge u slučajevima propisanim posebnim zakonom, 44. poslove prijenosa zemljišta u vlasništvo jedinice lokalne samouprave i određivanje naknade za vlasnika, u slučajevima propisanima zakonom kojim se uređuje prostorno uređenje, 45. utvrđivanje prava vlasništva na turističkom i ostalom građevinskom zemljištu neprocijenjenom u postupku pretvorbe i privatizacije, 46. vođenje postupka utvrđivanja naknade za promjenu namjene poljoprivrednog zemljišta te vođenje odgovarajućih evidencija, 47. izdavanje dozvole za krčenje, odnosno čistu sječu šume te vođenje evidencija o stanju i promjenama šumsko-gospodarskog područja na području Županije, 48. registraciju dobavljača božićnih drvaca, 49. nadzor zakonitosti pojedinih odluka i dijelova odluka donesenih na temelju zakona s kojim se uređuje održivo gospodarenje otpadom, 50. obavljanje i drugih povjerenih poslova iz navedenih područja, sukladno zakonu i podzakonskim propisima. U sastavu Upravnog odjela za poslove državne uprave nalaze se matični uredi: 1. Matični ured Bjelovar; 2. Matični ured Daruvar; 3. Matični ured Garešnica; 4. Matični ured Grubišno Polje; 5. Matični ured Čazma; 6. Matični ured Rovišće; 7. Matični ured Veliko Trojstvo; 8. Matični ured Nova Rača; 9. Matični ured Đulovac; 10. Matični ured Veliki Grđevac; 11. Matični ured Ivanska. Članak 18. Služba za unutarnju reviziju obavlja poslove vezane uz unutarnju reviziju u Županiji i njezinim proračunskim i izvanproračunskim korisnicima koji ne ispunjavaju kriterije za ustrojavanje svojih samostalnih jedinica za unutarnju reviziju ili zajedničkih jedinica za unutarnju reviziju u skladu s zakonom i podzakonskim propisima. Zadaća Službe za unutarnju reviziju je osigurati Županiji stručno, profesionalno i neovisno obavljanje poslova iz djelokruga unutarnje revizije u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima, međunarodno priznatim standardima i najboljom praksom i to na način da provodi efikasne i djelotvorne revizije sustava, usklađenosti, uspješnosti poslovanja i financijske revizije svih programa, projekata, aktivnosti i poslovnih procesa te daje županu neovisne i objektivne informacije, savjete i stručna mišljenja s ciljem poboljšanja poslovanja Županije i poboljšanja transparentnosti istog. Služba za unutarnju reviziju obavlja poslove koji se odnose na: 1. izradu strateških i godišnjih planova unutarnje revizije temeljenih na objektivnoj procjeni rizika; 2. obavljanje pojedinačnih unutarnjih revizija u skladu s utvrđenim planovima, odnosno na zahtjev župana; 3. procjenu adekvatnosti, učinkovitosti i djelotvornosti sustava unutarnjih kontrola, u odnosu na utvrđivanje, procjenu i upravljanje rizicima; usuglašenost sa zakonima i drugim propisima; pouzdanost i sveobuhvatnost financijskih i drugih informacija; učinkovitost, djelotvornost i ekonomičnost poslovanja; zaštitu imovine i informacija; obavljanje zadaća i ostvarivanje ciljeva; 4. analizu, testiranje i ocjenu sustava unutarnjih kontrola u revidiranim procesima, 5. davanje preporuka revidiranim subjektima, županu ili zamjenicima župana u svrhu postizanja bolje učinkovitosti i djelotvornosti sustava unutarnjih kontrola u procesima koji su obuhvaćeni revizijom; 6. izradu i podnošenje županu konačnog revizijskog izvješća o svakoj obavljenoj reviziji, 7. praćenje provedbe danih preporuka; 8. izvješćivanje župana o aktivnostima provedenim u razdoblju na koje se izvješće odnosi, ocjeni sustava financijskog upravljanja i kontrola i provedbi danih preporuka; 9. izvješćivanje nadležnog ministarstva o obavljenim revizijama i aktivnostima unutarnje revizije; 10. druge poslove u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima. III. RUKOVOĐENJE UPRAVNIM TIJELIMA Članak 19. Upravnim tijelima upravljaju pročelnici koje imenuje župan, na temelju javnog natječaja sukladno zakonu. Pročelnici Upravnih tijela u obavljanju svojih poslova imaju prava i dužnosti utvrđene zakonom i drugim propisima te Statutom Bjelovarsko-bilogorske županije. Pročelnici su odgovorni za zakonit, pravilan i pravodoban rad upravnih tijela kojim upravljaju. Članak 20. Pročelnici za svoj rad i rad svojih tijela odgovaraju županu.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=