ŽUPANIJSKI GLASNIK 5 - 2021

Stranica 4 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 5 Članak 7. Na zgradi u kojoj je sjedište Upravnog tijela mora biti istaknut naziv Upravnog tijela. Upravno tijelo ima svoj pečat. Na način isticanja naziva na zgradi Upravnog tijela, sadržaj naziva, sadržaj pečata Upravnih tijela kao i postupak njihove izrade primjenjuju se odredbe posebnog zakona i podzakonskih propisa. II. USTROJ I DJELOKRUG RADA UPRAVNIH TIJELA Članak 8. Upravna tijela Bjelovarsko-bilogorske županije su: 1. Služba ureda župana, 2. Upravni odjel za pravne i zajedničke poslove, 3. Upravni odjel za financije, 4. Upravni odjel za zdravstvo, demografiju i mlade, 5. Upravni odjel za društvene djelatnosti i obrazovanje, 6. Upravni odjel za gospodarski razvoj i komunalne djelatnosti, 7. Upravni odjel za poljoprivredu, 8. Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju, zaštitu okoliša i zaštitu prirode, 9. Upravni odjel za poslove državne uprave, 10. Služba za unutarnju reviziju. Pojedine upravne i stručne poslove iz stavka 1. ovog članka službenici i namještenici mogu, izvan sjedišta Županije, obavljati u: 1. Čazmi – za područje Grada Čazme te Općine Ivanska i Štefanje; 2. Daruvaru – za područje Grada Daruvara, te općina Dežanovac, Đulovac, Končanica i Sirač; 3. Garešnici – za područje Grada Garešnice, te općina Berek, Hercegovac i Velika Trnovitica; 4. Grubišnom Polju – za područje Grada Grubišnoga Polja i Općine Veliki Grđevac; 5. Matičnim uredima iz članka 17. stavka 3. ove Odluke. Poslovi koje službenici i namještenici obavljaju u sjedištu Županije u Bjelovaru i izvan sjedišta Županije u Čazmi, Daruvaru, Garešnici i Grubišnom Polju i matičnim uredima, propisati će se pravilnicima iz članka 23. ove Odluke. Članak 9. Služba ureda župana obavlja poslove protokola i odnosa s javnošću za potrebe župana, zamjenike župana i Županijske skupštine; poslove suradnje s državnim tijelima, jedinicama lokalne samouprave, ustanovama i drugim subjektima za potrebe župana i zamjenike župana i predsjednika Županijske skupštine, poslove promidžbe Županije; poslove međuregionalnog, prekograničnog i međunarodnog povezivanja i suradnje; poslove pripremanja i kandidiranja projekata te obavljanje stručnih poslova vezanih uz programe Europske unije (u daljnjem tekstu: programe EU) kao i drugih projekata od županijskog interesa, poslove civilne zaštite i vatrogastva; poslove u vezi s pravima nacionalnih manjina; vodi postupak ostvarivanja prava na pristup informacijama; administrativne i pomoćne poslove za župana i zamjenike župana. Služba ureda župana obavlja poslove: 1. pripremanja programa rada župana i zamjenika župana te praćenje njihovih izvršenja putem izrade izvješća, elaborata i drugih informativno analitičkih materijala, 2. informiranja o radu župana i zamjenika župana, Županijske skupštine i njihovih radnih tijela, 3. odnosa s javnošću, organiziranja konferencija za medije, priopćenja i prezentacija aktivnosti tijela Županije u medijima, kao i unapređenja odnosa s javnošću općenito, 4. organiziranja i vođenje protokola, 5. suradnje s predstavnicima medija, medijskim kućama i redakcijama te promidžbu, 6. iz područja međuregionalne i međunarodne suradnje, pripremanja sporazuma o suradnji, provođenje i sudjelovanje u međunarodnim programima, poticanja razvoja prekogranične, transnacionalne i međuregionalne suradnje kod jedinica lokalne samouprave i javnih ustanova kojima je osnivač Županija, odnosno trgovačkih društava u kojima Županija ima poslovne udjele ili dionice, 7. vezane uz članstvo u međunarodnim organizacijama te provođenje aktivnosti proizašlih iz članstva u međunarodnim organizacijama, 8. primanja pritužbi i predstavki građana i pravnih osoba na rad tijela Županije kao i na rad upravnih tijela Županije te na nepravilan odnos zaposlenih u tim tijelima kad im se obraćaju radi ostvarivanja svojih prava i interesa ili izvršavanja svojih građanskih dužnosti te briga o pravovremenom postupanju i njihovom rješavanju, 9. osiguravanja prava na pristup informacijama i informiranja javnosti, 10. pripremanja sastanaka s ministrima, saborskim zastupnicima, predsjednikom Vlade RH i predsjednikom RH te ostalim visokim dužnosnicima, 11. pripremanja sastanaka s predstavnicima lokalne i područne (regionalne) samouprave RH te lokalne i regionalne samouprave drugih država, 12. pripremanja i prijave projekata na sredstva fondova EU, 13. surađivanja s drugim dionicima na pripremi i provedbi projekata sufinanciranih iz fondova EU i ostalih međunarodnih i nacionalnih fondova te državnih tijela (darovnice), 14. vođenja i koordiniranja baze europskih projekata na županijskoj razini u suradnji s Javnom ustanovom

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=