ŽUPANIJSKI GLASNIK 5 - 2021

Stranica 6 ÆUPANIJSKI GLASNIK Broj 5 za stručno usavršavanje službenika i namještenika, u skladu sa zakonom, 16. administrativne poslove za potrebe izbora i referenduma, 17. rješavanje o žalbi protiv rješenja koje donosi nadležno izborno povjerenstvo po prigovoru zbog nepravilnosti u postupku kandidiranja i izbora članova vijeća mjesnih odbora, 18. rješavanja u upravnim stvarima u prvom i drugom stupnju, sukladno posebnim propisima, 19. pisarnice i pismohrane, 20. zaštite na radu, 21. izrađivanja plana javne nabave, 22. provođenja postupaka javne nabave u kojima se Županija nalazi u svojstvu naručitelja te provođenje objedinjenih postupaka javne nabave za javne ustanove kojima je osnivač Županija kao i za trgovačka društva u kojima Županija ima poslovne udjele, odnosno dionice, 23. provođenja postupaka izravnog ugovaranja roba, radova i usluga, 24. vođenja registra sklopljenih ugovora o javnoj nabavi, 25. izrade akata i ugovora za potrebe župana, 26. planiranja, projektiranja, izgradnje, uspostavljanja i održavanja informatičkih sustava i web portala Županije, 27. vezane za razvoj i unaprjeđenje informatizacije i informatičke podrške te predlaganje i provođenje novih projekata informatizacije poslovnog sustava Županije, 28. planiranja i nabavljanja te upravljanja i održavanja informatičko-komunikacijskih resursa, 29. obavljanja nadzora nad radom mreže te osiguravanje sigurnosti i zaštite podataka, backup podataka, 30. planiranja i provođenja edukacije korištenja informatičke opreme, programa i alata u radu, 31. pripremanja i osiguranja tehničkih uvjeta za održavanje sjednica Župani jske skupšt ine, županijskih manifestacija i ostalih događaja od županijskog značaja, 32. razvoja informacijsko-komunikacijskih tehnologija u svrhu boljeg funkcioniranja tijela Županije i podizanja kvalitete pružanja javnih usluga Županije, 33. predlaganja i provođenja mjera i standarda informacijske sigurnosti, 34. opće, pomoćno-tehničke i ostale poslove čije je obavljanje potrebno radi pravodobnog i nesmetanog obavljanja poslova iz djelokruga upravnih tijela Županije (organiziranje i nadziranje održavanja i čišćenja službenih prostorija Županije, zaštitarska i čuvarska služba, poslovi usluživanja hrane i pića i sl.), 35. provjere tehničke ispravnosti službenih vozila, prijevoza župana, zamjenika župana i predsjednika Županijske skupštine te poslove dostave kao i druge poslove vezane uz korištenje službenih vozila, 36. druge poslove u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima. Članak 11. Upravni odjel za financije obavlja poslove planiranja, praćenja i izvršavanja financijskih dokumenata Županije, poslove vezane uz upravljanje i raspolaganje nekretninama u vlasništvu županije, poslove prisilne naplate potraživanja Županije. Upravni odjel za financije obavlja sljedeće poslove: 1. praćenja i proučavanja problematike javnih financija s naglaskom na financiranje javnih potreba te pripremanja analitičkih i drugih stručnih materijala o pitanjima vezanim uz javne financije, 2. proučavanja i sudjelovanja u pripremi prijedloga programa financiranja javnih potreba Županije te financiranja prihvaćenih programa s aktivnostima i projektima, 3. izrade uputa proračunskim korisnicima o načinu izrade financijskih planova i elementima izrade zahtjeva za osiguranje sredstava u proračunu Županije, 4. pripreme nacrta proračuna Županije i pratećih financijskih dokumenata, izvršavanje proračunskih izdataka i rashoda, vođenje poslova naplate prihoda i evidencija prihoda i primitaka te rashoda i izdataka kao i poslove ekonomata, 5. izrade periodičnih (tromjesečni, polugodišnji i devetomjesečni) i godišnjih financijskih izvještaja proračuna te prijedloga polugodišnjeg i godišnjeg izvještaja o izvršenju proračuna, 6. izrade nacrta općih i pojedinačnih akata vezanih uz prihode, proračun i njegovo izvršavanje, kao i druge poslove vezane uz djelatnost financiranja Županije; 7. provođenja naplate prihoda Bjelovarsko-bilogorske županije; 8. praćenja i proučavanja problematike izvršavanja proračuna jedinica lokalne samouprave, pripremanja mjera unaprjeđenja njihovog financiranja te prijedloga osiguranja dopunskih sredstava iz državnog i županijskog proračuna te fondova EU, 9. izrade nacrta općih i pojedinačnih akata vezanih uz prihode, primitke, rashode i izdatke proračuna te povremena izvješća na traženje župana i Županijske skupštine i njegovo izvršavanje kao i druge poslove i zadatke vezane uz djelatnost financiranja Županije, 10. provođenja upravnog postupka i rješavanje u drugostupanjskom postupku po žalbama izjavljenim na upravne akte tijela gradova i općina, sukladno odredbama Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, 11. uspostavljanja, razvijanja i koordiniranja sustava financijskog upravljanja i kontrole, 12. obračuna i isplate plaća i drugog dohotka, 13. izrade strateških dokumenata, općih i pojedinačnih akata kojima se određuje upravljanje i raspolaganje imovinom Županije,

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=