ŽUPANIJSKI GLASNIK 2 - 2021

Stranica 122 ŽUPANIJSKI GLASNIK Broj 2 održavanja javne rasprave građanima se mora omogućiti upoznavanje s prijedlogom odluke. Župan ili radno tijelo Županijske skupštine dužno je razmotriti prijedloge, mišljenja i primjedbe s javne rasprave prije utvrđivanja konačnog prijedloga odluke, o čemu podnosi izvješće Županijskoj skupštini. Zaključak o upućivanju prijedloga na javnu raspravu sadrži način upoznavanja građana s prijedlogom, rok javne rasprave i radno tijelo kojem se upućuju prijedlozi, mišljenja i primjedbe. Članak 59. Županijska skupština može raspisati referendum radi odlučivanja o prijedlogu o promjeni statuta, o prijedlogu općeg akta ili drugog pitanja iz djelokruga Županijske skupštine kao i o drugim pitanjima određenim zakonom i statutom. Akt o raspisivanju referenduma donosi se na prijedlog jedne trećine članova Županijske skupštine, župana i 20% ukupnog broja birača u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji. Postupak provođenja referenduma provodi se na način propisan zakonom. 5. Razmatranje prijedloga odluke u radnim tijelima Članak 60. Prije rasprave o prijedlogu odluke na sjednici Županijske skupštine, prijedlog odluke razmatraju mjerodavna radna tijela. Radna tijela daju primjedbe, prijedloge i mišljenja o prijedlogu odluke, a mogu dati i amandmane. Ako o prijedlogu odluke raspravlja više radnih tijela, svoje primjedbe, prijedloge i mišljenja dostavljaju mjerodavnom radnom tijelu koje ih razmatra zajedno s prijedlogom odluke. 6. Rasprava o prijedlogu odluke na sjednici Članak 61. Rasprava o prijedlogu odluke na sjednici obuhvaća izlaganje predlagatelja, raspravu o prijedlogu i podnesenim amandmanima, odlučivanje o amandmanima te donošenje odluke. Predlagatelj ukratko izlaže prijedlog odluke. Predstavnici odgovarajućih radnih tijela, prema potrebi, podnose usmena izvješća o rezultatima prethodne ili javne rasprave ako su one provedene. Članak 62. U tijeku rasprave predlagatelj ima pravo tražiti riječ radi davanja objašnjenja, iznošenja mišljenja i izjašnjavanja o prijedlozima i podnesenim amandmanima. U tijeku rasprave uz članove Županijske skupštine pravo traženja riječi ima i župan. 7. Amandmani Članak 63. Prijedlog za izmjenu ili dopunu prijedloga odluke podnosi se u obliku amandmana, uz obrazloženje. Amandman može podnijeti klub članova Županijske skupštine i na sjednici u tijeku rasprave o prijedlogu odluke. I taj se amandman podnosi pisano uz obrazloženje. Predlagatelj odluke i župan mogu podnositi amandmane sve do zaključivanja rasprave. To pravo ima i član Županijske skupštine ako mu je prijedlog odluke dostavljen u vremenu kraćem od tri dana. Članak 64. Amandman se pisano upućuje predsjedniku Županijske skupštine. Podnesene amandmane predsjednik Županijske skupštine upućuje predlagatelju odluke i županu, ako ono nije predlagatelj i mjerodavnom radnom tijelu. Članak 65. O amandmanima se izjašnjava predlagatelj i župan, ako nije predlagatelj. Izjašnjavanje o amandmanima je u pravilu usmeno. O amandmanima se glasuje prema redoslijedu članaka prijedloga odluke na koje se odnose. Amandman koji je podnesen u skladu s ovim Poslovnikom, a prihvatio ga je, odnosno podnio predlagatelj odluke, postaje sastavni dio prijedloga odluke. Amandman prihvaćen na sjednici Županijske skupštine postaje sastavni dio prijedloga akata o kome se odlučuje. 8. Odlučivanje Članak 66. Odluke se donose većinom glasova nazočnih članova Županijske skupštine. Statut, Poslovnik, Proračun i druge odluke određene zakonom, Statutom i ovim Poslovnikom donose se većinom glasova svih članova Županijske skupštine. 9. Donošenje akata po hitnom postupku Članak 67. Iznimno, akti se mogu donijeti po hitnom postupku ako je to nužno radi sprečavanja ili uklanjanja štete, odnosno ako bi nedonošenje takvih akata u određenom roku imalo štetne posljedice ili ako to zahtijevaju drugi opravdani razlozi.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=