ŽUPANIJSKI GLASNIK 2 - 2021

Stranica 123 Broj 2 ŽUPANIJSKI GLASNIK U hitnom se postupku rokovi iz ovog Poslovnika za pojedine radnje mogu skratiti, odnosno pojedine se radnje redovitog postupka mogu izostaviti. Donošenje akata po hitnom postupku mogu predložiti predsjednik Županijske skupštine, radno tijelo Županijske skupštine i župan. Predlagatelj je dužan obrazložiti hitnost postupka. Članak 68. O donošenju akata po hitnom postupku odlučuje se na sjednici Županijske skupštine. U hitnom se postupku amandmani mogu podnositi do zaključivanja rasprave. 10. Vjerodostojno tumačenje akata Članak 69. Ovlašteni predlagatelji mogu tražiti davanje vjerodostojnog tumačenja akata. Inicijativu za davanje vjerodostojnog tumačenja akata mogu dati građani i pravne osobe. Prijedlog za davanje vjerodostojnog tumačenja podnosi se predsjedniku Županijske skupštine, a mora sadržavati naziv odluke, naznaku odredbe za koju se traži tumačenje i razloge za to. Predsjednik Županijske skupštine upućuje prijedlog za davanje vjerodostojnog tumačenja Odboru za statut i poslovnik radi ocjene njegove osnovanosti. Ako ocijeni da je prijedlog osnovan, Odbor za statut i poslovnik utvrđuje prijedlog teksta vjerodostojnog tumačenja odluke i sa svojim izvješćem podnosi ga Županijskoj skupštini. 11. Donošenje drugih akata Članak 70. Na donošenje drugih akata odgovarajuće se primjenjuju odredbe ovog Poslovnika što određuje postupak donošenja odluke. Članak 71. Županijska skupština razmatra izvješća, analize i informacije. Ako su izvješća, analize i informacije duži od 15 stranica, predlagatelj je dužan napraviti sažetak. U slučaju iz prethodnog stavka ovog članka, članovima Županijske skupštine se dostavlja samo sažetak, a potpuni materijal pročelnik daje na uvid i razmatranje. U povodu izvješća, analiza i informacija Županijska skupština donosi zaključke. 12. Potpisivanje, objava i ispravak akata Članak 72. Odluke i druge akte što ih donosi Županijska skupština potpisuje predsjednik Županijske skupštine. Izvornik akata, potpisan i ovjeren pečatom Županijske skupštine, čuva se u Stručnoj službi za poslove Županijske skupštine i opće poslove. Pod izvornikom akata podrazumijeva se onaj tekst akta koji je donesen na sjednici Županijske skupštine. Za izradu izvornika, potpis, stavljanje pečata i čuvanje izvornika odluke i drugog akta odgovoran je pročelnik. Članak 73. Akti Županijske skupštine objavljuju se u “Županijskom glasniku”. Opći akt stupa na snagu najranije osmi dan od dana njegove objave. Iznimno, općim se aktom može iz osobito opravdanih razloga odrediti da stupa na snagu prvog dana od dana objave. Opći akt ne može imati povratno djelovanje. IX. POSLOVNI RED NA SJEDNICI 1. Sazivanje sjednice Članak 74. Sjednice Županijske skupštine održavaju se kao redovite. U iznimnim slučajevima mogu se sazvati i kao izvanredne. Redovite sjednice održavaju se u skladu s godišnjim programom rada Županijske skupštine. Članak 75. Predsjednik Županijske skupštine saziva sjednice po potrebi, a najmanje jednom u tri mjeseca. Predsjednik Županijske skupštine je dužan sazvati sjednicu Županijske skupštine na obrazloženi zahtjev najmanje jedne trećine vijećnika u roku 15 dana od dana primitka zahtjeva. Obvezuje se jedna trećina vijećnika Županijske skupštine da uz obrazloženje zahtjeva osigura i nacrt prijedloga radnog materijala. Ukoliko predsjednik Županijske skupštine ne sazove sjednicu u roku iz prethodnog stavka, na obrazloženi zahtjev najmanje jedne trećine vijećnika Županijske skupštine, sjednicu će sazvati župan u roku 8 dana. Nakon proteka rokova iz stavka 2. i 3. ovog članka, sjednicu može sazvati na obrazloženi zahtjev najmanje jedne trećine vijećnika Županijske skupštine, čelnik središnjeg tijela državne uprave nadležnog za lokalnu i područnu (regionalnu) samouprave. Sjednica Županijske skupštine sazvana sukladno st. 2. 3. i 4. ovog članka mora se održati u roku 15 dana od dana sazivanja. Sjednica sazvana protivno odredbama ovog članka smatra se nezakonitom, a doneseni akti ništavim.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=