Djelokrug Upravnog odjela za financije:
1. praćenja i proučavanja problematike javnih financija s naglaskom na
financiranje javnih potreba te pripremanja analitičkih i drugih
stručnih materijala o pitanjima vezanim uz javne financije,
2. proučavanja i sudjelovanja u pripremi prijedloga programa
financiranja javnih potreba Županije te financiranja prihvaćenih
programa s aktivnostima i projektima,
3. izrade uputa proračunskim korisnicima o načinu izrade financijskih
planova i elementima izrade zahtjeva za osiguranje sredstava u
proračunu Županije,
4. pripreme nacrta proračuna Županije i pratećih financijskih
dokumenata, izvršavanje proračunskih izdataka i rashoda, vođenje
poslova naplate prihoda i evidencija prihoda i primitaka te rashoda i
izdataka kao i poslove ekonomata,
5. izrade periodičnih (tromjesečni, polugodišnji i devetomjesečni) i
godišnjih financijskih izvještaja proračuna te prijedloga polugodišnjeg i
godišnjeg izvještaja o izvršenju proračuna,
6. izrade nacrta općih i pojedinačnih akata vezanih uz prihode,
proračun i njegovo izvršavanje, kao i druge poslove vezane uz djelatnost
financiranja Županije;
7. provođenja naplate prihoda Bjelovarsko-bilogorske županije;
8. praćenja i proučavanja problematike izvršavanja proračuna jedinica
lokalne samouprave, pripremanja mjera unaprjeđenja njihovog financiranja
te prijedloga osiguranja dopunskih sredstava iz državnog i županijskog
proračuna te fondova EU,
9. izrade nacrta općih i pojedinačnih akata vezanih uz prihode,
primitke, rashode i izdatke proračuna te povremena izvješća na traženje
župana i Županijske skupštine i njegovo izvršavanje kao i druge poslove i
zadatke vezane uz djelatnost financiranja Županije,
10. provođenja upravnog postupka i rješavanje u drugostupanjskom
postupku po žalbama izjavljenim na upravne akte tijela gradova i općina,
sukladno odredbama Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne
(regionalne) samouprave,
11. uspostavljanja, razvijanja i koordiniranja sustava financijskog upravljanja i kontrole,
12. obračuna i isplate plaća i drugog dohotka,
13. izrade strateških dokumenata, općih i pojedinačnih akata kojima se određuje upravljanje i raspolaganje imovinom Županije,
14. poslove upravljanja, korištenja i raspolaganja nekretninama i
pokretninama koje su u vlasništvu Županije, vođenje i ažuriranje
podataka vezano uz nekretnine u vlasništvu Županije kao i sklapanje
ugovora te vođenje i ažuriranje registra ugovora koji se odnose na
imovinsko-pravne poslove Županije,
15. vodi jedinstveni registar svih ugovora Županije;
16. suradnje s upravnim tijelima koja vode kreditne linije,
prikupljanje i stručno obrađivanje podataka potrebnih za pripremanje
dokumentacije u pokrenutim javnobilježničkim i sudskim postupcima za
potrebe Županije i dostava ovršnih isprava na naplatu te provođenje
postupka sklapanja nagodbe s dužnicima,
17. pripremanja prijedloga, praćenja i izvješćivanja o provođenju
programa financiranja javnih potreba u djelatnostima iz nadležnosti
odjela,
18. provođenje postupaka financiranja i ugovaranja programa i/ili
projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge putem javnog
natječaja ili javnog poziva,
19. druge poslove u skladu sa zakonom i podzakonskim propisima.