• Arhiva
  • Hrvatski
    Hrvatski
BBŽ BBŽ
  • POČETNA
  • VIJESTI
  • Ustroj
    • ŽUPAN
    • ŽUPANIJSKA SKUPŠTINA
    • SLUŽBA UREDA ŽUPANA
    • UO ZA PRAVNE I ZAJEDNIČKE POSLOVE
    • UO ZA FINANCIJE
    • UO ZA GOSPODARSKI RAZVOJ I KOMUNALNE DJELATNOSTI
    • UO ZA PROSTORNO UREĐENJE, GRADNJU, ZAŠTITU OKOLIŠA I ZAŠTITU PRIRODE
    • UO ZA POLJOPRIVREDU
    • UO ZA DRUŠTVENE DJELATNOSTI I OBRAZOVANJE
    • UO ZA ZDRAVSTVO, DEMOGRAFIJU I MLADE
    • SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU
    • UO ZA POSLOVE DRŽAVNE UPRAVE
  • GLASNIK
  • JAVNI POZIVI
    • Natječaji
    • Natječaji za prijam u službu
    • Javni pozivi
    • Javni oglasi
  • COVID-19
  • Obrasci
    • Zdravstvo, demografija i mladi
    • Branitelji
    • Udruge
    • Sport, školstvo, humanitarne pomoći
    • Zdravstvena zaštita
    • Imovinsko-pravni poslovi
    • Gospodarstvo
      • Turizam i ugostiteljstvo
      • Obrtništvo zahtjevi
    • Pravna pomoć
  • O ŽUPANIJI
  • KONTAKT
  • POČETNA
  • VIJESTI
  • Ustroj
    • ŽUPAN
    • ŽUPANIJSKA SKUPŠTINA
    • SLUŽBA UREDA ŽUPANA
    • UO ZA PRAVNE I ZAJEDNIČKE POSLOVE
    • UO ZA FINANCIJE
    • UO ZA GOSPODARSKI RAZVOJ I KOMUNALNE DJELATNOSTI
    • UO ZA PROSTORNO UREĐENJE, GRADNJU, ZAŠTITU OKOLIŠA I ZAŠTITU PRIRODE
    • UO ZA POLJOPRIVREDU
    • UO ZA DRUŠTVENE DJELATNOSTI I OBRAZOVANJE
    • UO ZA ZDRAVSTVO, DEMOGRAFIJU I MLADE
    • SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU
    • UO ZA POSLOVE DRŽAVNE UPRAVE
  • GLASNIK
  • JAVNI POZIVI
    • Natječaji
    • Natječaji za prijam u službu
    • Javni pozivi
    • Javni oglasi
  • COVID-19
  • Obrasci
    • Zdravstvo, demografija i mladi
    • Branitelji
    • Udruge
    • Sport, školstvo, humanitarne pomoći
    • Zdravstvena zaštita
    • Imovinsko-pravni poslovi
    • Gospodarstvo
      • Turizam i ugostiteljstvo
      • Obrtništvo zahtjevi
    • Pravna pomoć
  • O ŽUPANIJI
  • KONTAKT

Djelokrug

  • BBŽ
  • ŽUPANIJSKA UPRAVA
  • UO ZA PRAVNE I ZAJEDNIČKE POSLOVE
  • Djelokrug
04 srp 2014

Djelokrug

UO ZA PRAVNE I ZAJEDNIČKE POSLOVE

Djelokrug Upravnog odjela za pravne i zajedničke poslove:

1. pripremanja i organiziranja sjednica Županijske skupštine i njezinih radnih tijela te pripremanje materijala, odnosno osiguravanje drugih uvjeta za održavanje sjednica,
2. davanja pravnih i drugih stručnih mišljenja u vezi s radom župana, Županijske skupštine i njihovih radnih tijela,
3. pružanja stručne pomoći županu i zamjenicima župana te predsjedniku i članovima Županijske skupštine kao i članovima njihovih radnih tijela,
4. pripremanja plana rada Županijske skupštine i praćenje njihovih izvršenja putem izrade izvješća, elaborata i drugih informativno analitičkih materijala,
5. provođenja postupka koordinacije kod savjetovanja sa zainteresiranom javnošću u postupcima donošenja općih i drugih akata Županije,
6. vođenja brige o primjeni Statuta Županije i Poslovnika Županijske skupštine,
7. pripremanja konačnih tekstova akata za objavljivanje te uređivanje, organiziranje i objavljivanje “Županijskog glasnika Bjelovarsko-bilogorske županije”,
8. praćenja programa rada Hrvatskog sabora, proučavanje prijedloga zakona, odluka i drugih akata o kojima odlučuje Hrvatski sabor, a kad je to u interesu Županije, davanje mišljenja te stručna obrada materijala radi pripreme zastupnika s područja Županije za sudjelovanje u radu Hrvatskog sabora i njegovih radnih tijela,
9. praćenja programa rada gradskih i općinskih vijeća, usklađivanje stajališta gradova i općina o pitanjima o kojima odlučuju tijela vlasti u Republici Hrvatskoj, odnosno usklađivanje pitanja od zajedničkog interesa o kojima odlučuju tijela gradova i općina u sastavu Županije,
10. ostvarivanja kontakata i suradnje s odgovarajućim izvršnim, predstavničkim i upravnim tijelima u gradovima i općinama Županije radi prikupljanja podataka i pripreme odgovarajućih materijala za župana, Županijsku skupštinu i njihova radna tijela, ako ovom Odlukom ili drugim propisom to nije stavljeno u nadležnost nekog drugog upravnog tijela,
11. obavljanja stručnih, pravnih i administrativnih poslova za Službenički sud Bjelovarsko-bilogorske županije,
12. drugih odgovarajućih stručnih i administrativnih poslova vezanih uz rad Županijske skupštine i njihovih radnih tijela, a po potrebi i za rad župana te zamjenika župana,
13. od značaja za ostvarivanje prava i dužnosti župana i zamjenika župana, utvrđenih zakonom i drugim propisima,
14. utvrđivanja prava, obveza i odgovornosti službenika i namještenika te obavljanja poslova vezanih uz obnašanje dužnosti župana i zamjenika župana te statusna prava službenika i namještenika,
15. obavljanja ostalih kadrovskih poslova i vođenja odgovarajućih evidencija kao i poduzimanja mjera za stručno usavršavanje službenika i namještenika, u skladu sa zakonom,
16. administrativne poslove za potrebe izbora i referenduma,
17. rješavanje o žalbi protiv rješenja koje donosi nadležno izborno povjerenstvo po prigovoru zbog nepravilnosti u postupku kandidiranja i izbora članova vijeća mjesnih odbora,
18. rješavanja u upravnim stvarima u prvom i drugom stupnju, sukladno posebnim propisima,
19. pisarnice i pismohrane,
20. zaštite na radu,
21. izrađivanja plana javne nabave,
22. provođenja postupaka javne nabave u kojima se Županija nalazi u svojstvu naručitelja te provođenje objedinjenih postupaka javne nabave za javne ustanove kojima je osnivač Županija kao i za trgovačka društva u kojima Županija ima poslovne udjele, odnosno dionice,
23. provođenja postupaka izravnog ugovaranja roba, radova i usluga,
24. vođenja registra sklopljenih ugovora o javnoj nabavi,
25. izrade akata i ugovora za potrebe župana,
26. planiranja, projektiranja, izgradnje, uspostavljanja i održavanja informatičkih sustava i web portala Županije,
27. vezane za razvoj i unaprjeđenje informatizacije i informatičke podrške te predlaganje i provođenje novih projekata informatizacije poslovnog sustava Županije,
28. planiranja i nabavljanja te upravljanja i održavanja informatičko-komunikacijskih resursa,
29. obavljanja nadzora nad radom mreže te osiguravanje sigurnosti i zaštite podataka, backup podataka,
30. planiranja i provođenja edukacije korištenja informatičke opreme, programa i alata u radu,
31. pripremanja i osiguranja tehničkih uvjeta za održavanje sjednica Županijske skupštine, županijskih manifestacija i ostalih događaja od županijskog značaja,
32. razvoja informacijsko-komunikacijskih tehnologija u svrhu boljeg funkcioniranja tijela Županije i podizanja kvalitete pružanja javnih usluga Županije,
33. predlaganja i provođenja mjera i standarda informacijske sigurnosti,
34. opće, pomoćno-tehničke i ostale poslove čije je obavljanje potrebno radi pravodobnog i nesmetanog obavljanja poslova iz djelokruga upravnih tijela Županije (organiziranje i nadziranje održavanja i čišćenja službenih prostorija Županije, zaštitarska i čuvarska služba, poslovi usluživanja hrane i pića i sl.),
35. provjere tehničke ispravnosti službenih vozila, prijevoza župana, zamjenika župana i predsjednika Županijske skupštine te poslove dostave kao i druge poslove vezane uz korištenje službenih vozila,
36. druge poslove u skladu sa zakonskim i podzakonskim propisima.

  RJEŠENJE - “Rekonstrukcija nerazvrstanih cesta na području Općine Kapela”
Statut  
  ŽUPANIJSKA UPRAVA
UO ZA PRAVNE I ZAJEDNIČKE POSLOVE
ŽUPANIJSKA UPRAVA
  • ŽUPAN (2)
    • Akti Župana (1)
  • Izdvojeno (1)
  • ŽUPANIJSKA SKUPŠTINA (24)
    • Stalna radna tijela BBŽ (18)
  • SLUŽBA UREDA ŽUPANA (19)
    • Civilno društvo (0)
    • Nacionalne manjine (0)
    • Pravo na pristup informacijama (10)
  • UO ZA PRAVNE I ZAJEDNIČKE POSLOVE (3)
    • Dokumenti (2)
  • UO ZA FINANCIJE (121)
    • Dokumenti (120)
    • Proračuni BBŽ (4)
    • Sukob interesa (0)
    • Donacije i sponzorstva (0)
  • UO ZA GOSPODARSKI RAZVOJ I KOMUNALNE DJELATNOSTI (17)
    • Projekti (0)
    • Dokumenti (3)
    • Ured za mirenje (0)
    • Masterplan prometnog sustava BBŽ (12)
    • PLAN RAZVOJA ŠIROKOPOJASNE INFRASTRUKTURE BBŽ (1)
  • UO ZA PROSTORNO UREĐENJE, GRADNJU, ZAŠTITU OKOLIŠA I ZAŠTITU PRIRODE (390)
    • Dokumenti (2)
    • Prostorni planovi (4)
    • Građenje - Korisne informacije (0)
    • Energetska učinkovitost (0)
    • Zaštita okoliša (381)
      • Obavijesti (47)
      • STRATEŠKA PROCJENA UTJECAJA NA OKOLIŠ (SPUO) (2)
      • PROCJENA UTJECAJA ZAHVATA NA OKOLIŠ (PUO) (2)
      • PUO postupci (15)
      • OPUO postupci (20)
      • EKOLOŠKA MREŽA (NATURA 2000) (2)
      • OPEM POSTUPCI (226)
      • OTPAD (4)
      • Dozvole za gospodarenje otpadom (13)
      • Pozivi na uvid u Elaborat gospodarenje otpadom (37)
      • REGISTAR ONEČIŠĆAVANJA OKOLIŠA (ROO) (1)
      • Županijski Planovi/ Programi/ Izvješća (8)
      • Planovi gospodarenja otpadom JLS (2)
      • Obrasci, zahtjevi i upute (2)
    • O-GO Očevidnik gospodarenja otpadom (2)
  • UO ZA POLJOPRIVREDU (3)
    • Projekti (0)
    • Dokumenti (2)
  • UO ZA DRUŠTVENE DJELATNOSTI I OBRAZOVANJE (17)
    • Projekti (11)
    • Dokumenti (0)
    • Stipendije (5)
    • Natjecanja učenika (0)
    • Centar izvrsnosti (0)
  • UO ZA ZDRAVSTVO, DEMOGRAFIJU I MLADE (16)
    • Projekti (0)
    • Dokumenti (6)
    • Savjet mladih (7)
  • SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU (2)
  • UO ZA POSLOVE DRŽAVNE UPRAVE (20)
    • Branitelji (0)
    • Dokumenti (19)
ŽUPANIJSKA UPRAVA
  • ŽUPAN (2)
    • Akti Župana (1)
  • Izdvojeno (1)
  • ŽUPANIJSKA SKUPŠTINA (24)
    • Stalna radna tijela BBŽ (18)
  • SLUŽBA UREDA ŽUPANA (19)
    • Civilno društvo (0)
    • Nacionalne manjine (0)
    • Pravo na pristup informacijama (10)
  • UO ZA PRAVNE I ZAJEDNIČKE POSLOVE (3)
    • Dokumenti (2)
  • UO ZA FINANCIJE (121)
    • Dokumenti (120)
    • Proračuni BBŽ (4)
    • Sukob interesa (0)
    • Donacije i sponzorstva (0)
  • UO ZA GOSPODARSKI RAZVOJ I KOMUNALNE DJELATNOSTI (17)
    • Projekti (0)
    • Dokumenti (3)
    • Ured za mirenje (0)
    • Masterplan prometnog sustava BBŽ (12)
    • PLAN RAZVOJA ŠIROKOPOJASNE INFRASTRUKTURE BBŽ (1)
  • UO ZA PROSTORNO UREĐENJE, GRADNJU, ZAŠTITU OKOLIŠA I ZAŠTITU PRIRODE (390)
    • Dokumenti (2)
    • Prostorni planovi (4)
    • Građenje - Korisne informacije (0)
    • Energetska učinkovitost (0)
    • Zaštita okoliša (381)
      • Obavijesti (47)
      • STRATEŠKA PROCJENA UTJECAJA NA OKOLIŠ (SPUO) (2)
      • PROCJENA UTJECAJA ZAHVATA NA OKOLIŠ (PUO) (2)
      • PUO postupci (15)
      • OPUO postupci (20)
      • EKOLOŠKA MREŽA (NATURA 2000) (2)
      • OPEM POSTUPCI (226)
      • OTPAD (4)
      • Dozvole za gospodarenje otpadom (13)
      • Pozivi na uvid u Elaborat gospodarenje otpadom (37)
      • REGISTAR ONEČIŠĆAVANJA OKOLIŠA (ROO) (1)
      • Županijski Planovi/ Programi/ Izvješća (8)
      • Planovi gospodarenja otpadom JLS (2)
      • Obrasci, zahtjevi i upute (2)
    • O-GO Očevidnik gospodarenja otpadom (2)
  • UO ZA POLJOPRIVREDU (3)
    • Projekti (0)
    • Dokumenti (2)
  • UO ZA DRUŠTVENE DJELATNOSTI I OBRAZOVANJE (17)
    • Projekti (11)
    • Dokumenti (0)
    • Stipendije (5)
    • Natjecanja učenika (0)
    • Centar izvrsnosti (0)
  • UO ZA ZDRAVSTVO, DEMOGRAFIJU I MLADE (16)
    • Projekti (0)
    • Dokumenti (6)
    • Savjet mladih (7)
  • SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU (2)
  • UO ZA POSLOVE DRŽAVNE UPRAVE (20)
    • Branitelji (0)
    • Dokumenti (19)
BBŽ
BBŽ KONTAKT INFORMACIJE

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA

dr. Ante Starčevića 8
43000 Bjelovar
Republika Hrvatska

OIB: 12928625880
Centrala: +385 43 221 900

Ustrojstvo BBŽ

Župan

Županijska skupština

Služba ureda župana

UO za pravne i zajedničke poslove

UO za financije

UO za gospodarski razvoj i komunalne djelatnosti

UO za prostorno uređenje, gradnju, zaštitu okoliša

UO za poljoprivredu

UO za društvene djelatnosti i obrazovanje

UO za zdravstvo, demografiju i mlade

Služba za unutarnju reviziju

Upravni odjel za poslove državne uprave

Institucije BBŽ

Ustanove osnovnoškolskog obrazovanja

Ustanove socijalne skrbi

Ustanove zdravstvene zaštite

Trgovačka društva i ostale ustanove

Srednjoškolske ustanove

Ustanove kulture

Info BBŽ

Položaj

Stanovništvo

Povijest

Župani kroz povijest

Gradovi i općine

Statut

Grb i zastava

Županijska priznanja

Dan Županije (galerija)

Pravo na pristup informacijama

Matični ured

BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA ©

Izrada web stranica | CMS | Hosting | SEO