• Arhiva
  • Hrvatski
    Hrvatski
BBŽ BBŽ
  • POČETNA
  • VIJESTI
  • Ustroj
    • ŽUPAN
    • ŽUPANIJSKA SKUPŠTINA
    • SLUŽBA UREDA ŽUPANA
    • UO ZA PRAVNE I ZAJEDNIČKE POSLOVE
    • UO ZA FINANCIJE
    • UO ZA GOSPODARSKI RAZVOJ I KOMUNALNE DJELATNOSTI
    • UO ZA PROSTORNO UREĐENJE, GRADNJU, ZAŠTITU OKOLIŠA I ZAŠTITU PRIRODE
    • UO ZA POLJOPRIVREDU
    • UO ZA DRUŠTVENE DJELATNOSTI I OBRAZOVANJE
    • UO ZA ZDRAVSTVO, DEMOGRAFIJU I MLADE
    • SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU
    • UO ZA POSLOVE DRŽAVNE UPRAVE
  • GLASNIK
  • JAVNI POZIVI
    • Natječaji
    • Natječaji za prijam u službu
    • Javni pozivi
    • Javni oglasi
  • DRŽAVNA IMOVINA
    • JAVNI POZIVI
    • ODLUKE
    • OBRASCI
  • Obrasci
    • Branitelji
    • Državna imovina
    • Gospodarstvo
      • Obrtništvo zahtjevi
      • Turizam i ugostiteljstvo
    • Graditeljstvo
    • Imovinsko-pravni poslovi
    • Matičarstvo
    • Pravna pomoć
    • Sport, školstvo, humanitarne pomoći
    • Udruge
    • Zdravstvena zaštita
    • Zdravstvo, demografija i mladi
  • O ŽUPANIJI
  • KONTAKT
  • POČETNA
  • VIJESTI
  • Ustroj
    • ŽUPAN
    • ŽUPANIJSKA SKUPŠTINA
    • SLUŽBA UREDA ŽUPANA
    • UO ZA PRAVNE I ZAJEDNIČKE POSLOVE
    • UO ZA FINANCIJE
    • UO ZA GOSPODARSKI RAZVOJ I KOMUNALNE DJELATNOSTI
    • UO ZA PROSTORNO UREĐENJE, GRADNJU, ZAŠTITU OKOLIŠA I ZAŠTITU PRIRODE
    • UO ZA POLJOPRIVREDU
    • UO ZA DRUŠTVENE DJELATNOSTI I OBRAZOVANJE
    • UO ZA ZDRAVSTVO, DEMOGRAFIJU I MLADE
    • SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU
    • UO ZA POSLOVE DRŽAVNE UPRAVE
  • GLASNIK
  • JAVNI POZIVI
    • Natječaji
    • Natječaji za prijam u službu
    • Javni pozivi
    • Javni oglasi
  • DRŽAVNA IMOVINA
    • JAVNI POZIVI
    • ODLUKE
    • OBRASCI
  • Obrasci
    • Branitelji
    • Državna imovina
    • Gospodarstvo
      • Obrtništvo zahtjevi
      • Turizam i ugostiteljstvo
    • Graditeljstvo
    • Imovinsko-pravni poslovi
    • Matičarstvo
    • Pravna pomoć
    • Sport, školstvo, humanitarne pomoći
    • Udruge
    • Zdravstvena zaštita
    • Zdravstvo, demografija i mladi
  • O ŽUPANIJI
  • KONTAKT

IV. JAVNI POZIV za dodjelu bespovratnih sredstava za razvoj gospodarstva i obrtništva u 2025. godini

  • BBŽ
  • JAVNI POZIVI
  • Javni pozivi
  • IV. JAVNI POZIV za dodjelu bespovratnih sredstava za razvoj gospodarstva i obrtništva u 2025. godini
17 ožu 2025

IV. JAVNI POZIV za dodjelu bespovratnih sredstava za razvoj gospodarstva i obrtništva u 2025. godini

Javni pozivi

Na temelju članka 7. Odluke o dodjeli bespovratnih sredstava za razvoj gospodarstva i obrtništva u 2025. godini ("Županijski glasnik" broj 16/24), članka 56. Statuta Bjelovarsko-bilogorske županije ("Županijski glasnik" broj 22/09, 1/13, 7/13, 1/18, 2/20, 5/20, 1/21, 12/23 i 16/24) te Proračuna Bjelovarsko-bilogorske županije za 2025. godinu ("Županijski glasnik" broj 16/24), župan Bjelovarsko-bilogorske županije raspisuje

IV. JAVNI POZIV

za dodjelu bespovratnih sredstava za razvoj gospodarstva i obrtništva u 2025. godini

  1. PREDMET JAVNOG POZIVA

Predmet Javnog poziva je dodjela bespovratnih sredstava iz Proračuna Bjelovarsko-bilogorske županije, potpora male vrijednosti (u daljnjem tekstu: potpora) kroz slijedeće mjere:

Mjera 2. Sufinanciranje uređenja proizvodno-poslovnih objekata i obrtničkih radionica

Korisnici mjere su mikro, male i srednje tvrtke, te obrti sa sjedištem u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji koje uređuju i/ili dograđuju postojeće proizvodno-poslovne objekte i obrtničke radionice i/ili grade nove u cilju povećanja proizvodnje i/ili povećanja konkurentnosti, a za koje radove je izdana pravomoćna građevinska dozvola ili potvrda ovlaštenog inženjera građevine ili arhitekture da za navedene radove nije potrebna građevinska dozvola. Za sve radove za koje je jasno da nije potrebna građevinska dozvola, a vezani su za objekt u kojem se obavlja djelatnost, nije potrebno ni uvjerenje ovlaštenog inženjera građevine ili arhitekture.

Uređenje obrta, mikro, male i srednje tvrtke mora biti na području Bjelovarsko-bilogorske županije.

Prihvatljivi troškovi su troškove gradnje, dogradnje i uređenja proizvodno-poslovnih objekata i obrtničkih radionica, prema ponudama za građevinske i završne radove ovlaštenih građevinskih tvrtki ili obrta, a koji služe isključivo za obavljanje gospodarske djelatnosti za koju su tvrtka ili obrt registrirani.

Uz zadovoljavanje svih drugih uvjeta prihvatljivi troškovi su i troškovi uređenja ugostiteljskih i turističkih objekata, odnosno drugih poslovnih prostora gdje se obavlja trgovačka ili druga uslužna odnosno proizvodna djelatnost gospodarskog subjekta koji prijavljuje potporu.

Prihvatljivi troškovi su troškovi nastali nakon 01. siječnja 2025. godine. Gospodarski subjekti koji su u protekloj godini ostvarili potporu nisu prihvatljivi prijavitelji za istu mjeru.

Iznos sufinanciranja je do 50% stvarnog troška (bez PDV-a) po korisniku, a intenzitet potpore je do maksimalno 2.000,00 eura po korisniku, uz predočenju dokaza o stvarno plaćenim računima za gradnju, dogradnju ili uređenje proizvodno-poslovnog prostora i obrtničke radionice u 2025. godini.

Mjera 3. Potpora za implementaciju obnovljivih izvora energije

Korisnici mjere su mikro, male i srednje tvrtke i obrti sa sjedištem u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji, za pripremu potrebne dokumentacije i/ili za implementaciju obnovljivih izvora energije, kao što su: dizalice topline, sunčani toplinski kolektori, kotlovi na drvnu sječku/pelete ili pirolitički kotlovi te integrirane fotonaponske elektrane za proizvodnju električne energije za vlastitu potrošnju u izoliranom (off-grid) ili mrežnom pogonu.

Iznos sufinanciranja je do 50% stvarnog troška (bez PDV-a) po korisniku, a intenzitet potpore je do maksimalno 4.000,00 eura po korisniku, uz predočenje dokaza o stvarno plaćenim računima za implementaciju obnovljivih izvora energije u 2025. godini.

Prihvatljivi troškovi su troškovi nastali nakon 01. siječnja 2025. godine. Gospodarski subjekti koji su u protekloj godini ostvarili potporu nisu prihvatljivi prijavitelji za istu mjeru.

Mjera 6. Poticanje certificiranja i uvođenja sustava kvalitete

Korisnici mjere su mikro, male i srednje tvrtke i obrti sa sjedištem na području Bjelovarsko-bilogorske županije koji uvode sustave kvalitete u svoje poslovanje (ISO, HACCP, IFS, GlobalGAP i drugih certifikata u skladu sa EU normama), te obrti za stjecanje uvjerenja o statusu tradicijskog odnosno umjetničkog obrta.

Prihvatljivi troškovi su troškovi konzultantskih usluga i usluga certificiranja ovlaštenih tvrtki za pojedini sustav kvalitete, te naknada za troškove obrade zahtjeva za stjecanje uvjerenja o statusu tradicijskog odnosno umjetničkog obrta, nastali nastali nakon 01. siječnja 2025. godine.

Iznos sufinanciranja je do 50% stvarnog troška (bez PDV-a) po korisniku, a maksimalni intenzitet potpore je do 1.000,00 eura po korisniku, po predočenju dokaza o stvarno plaćenim uslugama odnosno plaćenim prihvatljivim troškovima, za stjecanje uvjerenja o statusu tradicijskog odnosno umjetničkog obrta sufinancirat će se 100% stvarnog troška (troškovi rada Komisije).

2. KORISNICI POTPORA

Korisnici mjera su mikro, male i srednje tvrtke i obrti, a koji/e imaju sjedište i proizvodne kapacitete te dodjeljena sredstva ulažu isključivo na području Bjelovarsko-bilogorske županije.

Iz svih mjera isključeni su gospodarski subjekti (tvrtke, obrti) u pretežitom vlasništvu jedinica lokalne samouprave, te tvrtke u vlasništvu Republike Hrvatske.

Korisnici mjera mogu se prijaviti na ovaj Javni poziv na temelju plaćenog računa ili ovjerene ponude dobavljača za kupnju, a koju su dužni izvršiti u roku od 15 dana od zaprimanja Odluke o dodjeljenim sredstvima te će im tada biti isplaćena potpora po dostavljenoj kompletnoj dokumentaciji.

Sukladno Uredbi 2023/2831 ukupan iznos potpora male vrijednosti koji je dodijeljen jednom poduzetniku ne smije prijeći iznos od 300.000,00 eura tijekom razdoblja od tri fiskalne godine, te se ta gornja granica primjenjuje bez obzira na oblik ili svrhu potpore.

Sukladno članku 7. Uredbe 2023/2831, podnositelj zahtjeva mora svom zahtjevu priložiti izjavu o iznosima dodijeljenih potpora male vrijednosti iz drugih izvora tijekom prethodne dvije fiskalne godine i u tekućoj fiskalnoj godini na propisanom obrascu koji je sastavni dio ove Odluke.

Davatelj državne potpore dužan je korisniku potpore dostaviti obavijest da mu je dodijeljena potpora male vrijednosti sukladno Uredbi 2023/2831.

Sukladno Uredbi o de minimis potporama pod pojmom „jedan poduzetnik“ obuhvaćena su sva poduzeća koja su u najmanje jednom od sljedećih međusobnih odnosa:

  • jedno poduzeće ima većinu glasačkih prava ili članova u drugom poduzeću;
  • jedno poduzeće ima pravo imenovati ili smijeniti većinu članova upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela drugog poduzeća;
  • jedno poduzeće ima pravo na ostvarivanje vladajućeg utjecaja nad drugim poduzećem
  • na temelju ugovora sklopljenog s tim poduzećem ili na temelju odredbe njegova osnivačkog akta ili statuta;
  • jedno poduzeće, koje je dioničar ili član u drugom poduzeću, samo kontrolira većinu glasačkih prava dioničara ili glasačkih prava članova u tom poduzeću u dogovoru s drugim dioničarima ili članovima tog poduzeća.

Poduzeća koja su u bilo kojem odnosu iz točaka od (a) do (d) preko jednog ili više drugih poduzeća također se smatraju jednim poduzetnikom.

Korisnik mjera mora voditi računa o izbjegavanju dvostrukog sufinanciranja, na način da isti troškovi koje prijavljuje na ove mjere ne smiju biti sufinancirani od strane resornih ministarstva, drugih jedinica lokalne samouprave (gradova i općina) ili EU fondova. Za druge troškove istog projekta, koji nisu sufinancirani ovim mjerama, korisnik smije tražiti sufinanciranje iz drugih izvora.

Nisu prihvatljivi korisnici:

  • koji imaju nepodmirene obveze poreza, prireza i doprinosa na i iz plaće evidentirani pri nadležnoj Poreznoj upravi;
  • nad kojim je otvoren stečajni postupak, postupak predstečajne nagodbe ili postupak likvidacije;
  • podnositelja prijave nad čijim je pojedinačnim vlasnicima otvoren stečajni postupak, postupak predstečajne nagodbe ili postupak likvidacije;
  • podnositelja prijave u čijem se većinskom vlasništvu nalaze druge pravne osobe nad kojima je otvoren stečajni postupak, postupak predstečajne nagodbe ili postupak likvidacije;
  • podnositelja prijave čiji pojedinačni vlasnici imaju u većinskom vlasništvu druge pravne osobe nad kojima je otvoren stečajni postupak, postupak predstečajne nagodbe ili postupak likvidacije;
  • podnositelja prijave ili osobama ovlaštenim za zastupanje Podnositelja prijave izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više kaznenih djela;
  • koji kupuju opremu i/ili usluge od povezanih poduzeća.

Također, nisu prihvatljivi korisnici poduzeća koja su vlasnički povezana na način da je jedno poduzeće osnivač drugoga ili da je isti osnivač nad više poduzeća. U tom slučaju potpora će se odobriti samo jednom od takvih poduzeća.

Prilikom podnošenja zahtjeva korisnik potpisuje izjavu da troškovi za koje se prijavljuje za sufinanciranje Bjelovarsko-bilogorskoj županiji nisu sufinancirani iz nekog drugog izvora, te da ako mu bude odobreno sufinanciranje od strane Bjelovarsko-bilogorske županije za te i takve troškove neće tražiti sufinanciranje iz drugih izvora.

Jedan korisnik može podnijeti zahtjev za više mjera iz Javnih poziva za dodjelu bespovratnih sredstava za razvoj gospodarstva i obrtništva u 2025. godini pod uvjetom da njihov maksimalni iznos ne prelazi 6.635,00 eura u tekućoj godini.

Neprihvatljivi troškovi su troškovi PDV-a.

3. POTREBNA DOKUMENTACIJA

  • Popunjeni i ovjereni obrazac prijave za određenu Mjeru (preuzima se sa web stranica Županije – www.bbz.hr – javni pozivi),
  • Preslika osobne iskaznice (za odgovornu osobu),
  • Potvrda Ministarstva financija/Porezne uprave o stanju javnog dugovanja za prijavitelja, ne starija od 30 dana od dana objave Javnog poziva,
  • Izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja,
  • Uvjerenje nadležnog suda da se protiv osoba ovlaštenih za zastupanje ne vodi kazneni postupak i da nisu pravomoćno osuđeni, ne starije od 3 mjeseca od dana objave Javnog poziva,
  • Preslika rješenja trgovačkog suda ili preslika obrtnice ili preslika Izvoda iz obrtnog registra (ne starijeg od 6 mjeseci),
  • Preslika računa/ovjerene ponude /potpisanog ugovora za kupnju robe ili usluga za koje se traži sufinanciranje,
  • Preslika IBAN broja žiro-računa tvrtke ili obrta,
  • Privola o korištenju osobnih podataka (GDPR).

4. NAČIN, MJESTO I ROK PODNOŠENJA ZAHTJEVA

Prijave za dodjelu sredstava dostavljaju se Upravnom odjelu za gospodarski razvoj i komunalne djelatnosti na obrascu prijave uz potrebnu dokumentaciju, putem pošte preporučeno na adresu:

Bjelovarsko-bilogorska županija

  1. Dr. A. Starčevića 8, 43000 Bjelovar
  2. Upravni odjel za gospodarski razvoj i komunalne djelatnosti
  3. sa naznakom "Javni poziv – Mjera "

ili osobno u Pisarnicu Bjelovarsko-bilogorske županije.

Nepotpune prijave neće se razmatrati, a o čemu će podnositelj prijave biti obaviješten. Upravni odjel za gospodarski razvoj i komunalne djelatnosti ima pravo zatražiti dodatna pojašnjenja i/ili dostavu dodatne dokumentacije ako iz dostavljene dokumentacije nije sve razumljivo i vidljivo.

Prijave će se obrađivati redom kako su zaprimljene.

Ovaj Javni poziv objavit će se na službenoj internetskoj stranici Bjelovarsko-bilogorske županije (www.bbz.hr) pod izbornikom JAVNI POZIVI.

Javni poziv je otvoren od 17. ožujka 2025. godine do iskorištenja sredstava osiguranih u Županijskom proračunu za pojedinu mjeru, a najkasnije do 15. studenoga 2025. godine.

    5. ODOBRAVANJE POTPORE

    Sredstva za dodjelu bespovratnih sredstava za razvoj gospodarstva i obrtništva u 2025. godini osigurana su u Proračunu Bjelovarsko-bilogorske županije, Razdjel 14 Upravni odjel za gospodarski razvoj i komunalne djelatnosti, Glava 14-1 Gospodarstvo i obrtništvo.

    Postupak obrade podnesenih zahtjeva provodi Upravni odjel za gospodarski razvoj i komunalne djelatnosti, na prijedlog Odluke Povjerenstva za dodjelu potpora malom i srednjem poduzetništvu.

    Konačnu Odluku o dodjeli sredstava za potpore donosi župan na prijedlog Povjerenstava. Odluka se dostavlja korisnicima poštom ili osobno.

    Na Odluku nije dopuštena žalba, ali nezadovoljna stranka može izraziti prigovor županu, putem Upravnog odjela za gospodarski razvoj i komunalne djelatnosti. Zaključak župana po prigovoru je konačan.

    Odobreni korisnici mjera sa Bjelovarsko-bilogorskom županijom potpisuju Ugovor kojim se reguliraju međusobna prava i obveze.

    Isplata dodijeljene potpore temeljem Ugovora bit će izvršena u roku od 45 dana, po predočenju dokaza o stvarno plaćenim uslugama odnosno prihvatljivim troškovima.

    Korisnici kojima je Bjelovarsko-bilogorska županija dodijelila potporu, dužni su označiti sufinanciranu opremu ili poslovni prostor na sljedeći način:

    - u vidu samoljepive naljepnice dimenzija D 10 cm x V 5 cm postavlja se na sufinanciranu opremu (pojedinačne dijelove opreme skuplje od 1.000,00 eura) na vidno mjesto, odnosno dimenzija D 20 cm x V 15 cm postavlja se na vidnom mjestu objekta u zoni glavnog ulaza.

    Podloga naljepnice je bijele boje. Na njoj se nalazi grb Bjelovarsko-bilogorske županije i ispod njega riječi: SUFINANCIRANO SREDSTVIMA BJELOVARSKO-BILOGORSKE ŽUPANIJE.

    Naljepnica mora biti na predmetu sufinanciranja najmanje dvije godine od dana donošenja odluke kojim je odobrena potpora.

    Korisnici potpore dužni su opremu nabavljenu sredstvima potpore staviti u funkciju najkasnije u roku 6 mjeseci od dana isplate potpore, dužni su je zadržati u funkciji i ne smiju je prodati ili na drugi način otuđiti sljedeće dvije godine.

    6. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

    Stručnu, administrativnu i terensku kontrolu provodi Upravni odjel za gospodarski razvoj i komunalne djelatnosti te utvrdi nenamjensko korištenje potpore o istom je dužan izvijestiti Povjerenstvo za dodjelu potpora malog i srednjeg poduzetništva i obrtništva.

    Ukoliko Povjerenstvo potvrdi nenamjensko korištenje potpore, korisnik potpore je dužan odobrena sredstva vratiti na IBAN Bjelovarsko-bilogorske županije u roku od 15 dana od dana utvrđivanja nepravilnosti, te isti neće imati pravo na dodjelu bespovratnih potpora iz proračuna Bjelovarsko-bilogorske županije u narednih 5 (pet) godina.

    7. INFORMACIJE

    Informacije, odgovori na dodatna pitanja, i obrasci mogu se dobiti u Upravnom odjelu za gospodarski razvoj i komunalne djelatnosti Bjelovarsko-bilogorske županije, dr. A. Starčevića 8, 43000 Bjelovar, soba 97, na telefon 043/278-180 ili na e-mail: gospodarstvo@bbz.hr

    Sve obavijesti i promjene vezane uz javni poziv biti će objavljene na službenoj internetskoj stranici Bjelovarsko-bilogorske županije (www.bbz.hr) pod izbornikom JAVNI POZIVI.

    Ž U P A N

    Marko Marušić, dipl. oec.

      IV Javni poziv bespovratnih sredstava za razvoj gospodarstva i obrtništva u 2025 godini 249.14 KB

      Obrazac Izjave o nepostojanju dvostrukog financiranja 33.79 KB

      Obrazac prijave Mjera 2 Sufinanciranje uređenja proizvodno poslovnih objekata i obrtničkih radionica 80.29 KB

      Obrazac prijave Mjera 3 Potpora za implementaciju obnovljivih izvora energije 242.98 KB

      Obrazac prijave Mjera 6 Poticanje certificiranja i uvođenje sustava kvalitete kod gospodarskog subjekta 243.1 KB

      Privola o korištenju osobnih podataka 39.94 KB

      ODLUKU o djelomičnom zatvaranju Javnog poziva za dodjelu bespovratnih sredstava za razvoj gospodarstva i obrtništva u 2025. godini
    Oglas za prijam u službu, čistačica  
      JAVNI POZIVI
    Javni pozivi
    JAVNI POZIVI
    • Natječaji (11)
    • Natječaji za prijam u službu (114)
    • Javni pozivi (139)
    • Javni oglasi (0)
    JAVNI POZIVI
    • ODLUKA o djelomičnom zatvaranju Javnog poziva za dodjelu potpore male vrijednosti u poljoprivredi i ruralnom razvoju na području Bjelovarsko-bilogorske županije u 2025. godini
      28. svibnja 2025.
    • JAVNI POZIV za financiranje programa i projekata Strukovnih sportskih saveza Športske zajednice Bjelovarsko – bilogorske županije za 2025. godinu – RAD I FUNKCIONIRANJE STRUKOVNIH SPORTSKIH SAVEZA BBŽ -
      27. svibnja 2025.
    • TESTIRANJE I UPUTE KANDIDATIMA POVODOM JAVNOG NATJEČAJA ZA PRIJAM U SLUŽBU REFERENTA ZA UREDSKO POSLOVANJE - VJEŽBENIKA U UPRAVNI ODJEL ZA PRAVNE I ZAJEDNIČKE POSLOVE BJELOVARSKO-BILOGORSKE ŽUPANIJE U TRAJANJU OD 12 MJESECI
      22. svibnja 2025.
    • ODLUKA o djelomičnom zatvaranju Javnog poziva za dodjelu bespovratnih sredstava za razvoj gospodarstva i obrtništva u 2025. godini
      12. svibnja 2025.
    • 2. JAVNI POZIV za dodjelu financijskih potpora udrugama za provedbu programa i projekata iz područja poljoprivrede i ruralnog razvoja u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji za 2025. godinu
      9. svibnja 2025.
    JAVNI POZIVI
    • Natječaji (11)
    • Natječaji za prijam u službu (114)
    • Javni pozivi (139)
    • Javni oglasi (0)
    JAVNI POZIVI
    • ODLUKA o djelomičnom zatvaranju Javnog poziva za dodjelu potpore male vrijednosti u poljoprivredi i ruralnom razvoju na području Bjelovarsko-bilogorske županije u 2025. godini
      28. svibnja 2025.
    • JAVNI POZIV za financiranje programa i projekata Strukovnih sportskih saveza Športske zajednice Bjelovarsko – bilogorske županije za 2025. godinu – RAD I FUNKCIONIRANJE STRUKOVNIH SPORTSKIH SAVEZA BBŽ -
      27. svibnja 2025.
    • TESTIRANJE I UPUTE KANDIDATIMA POVODOM JAVNOG NATJEČAJA ZA PRIJAM U SLUŽBU REFERENTA ZA UREDSKO POSLOVANJE - VJEŽBENIKA U UPRAVNI ODJEL ZA PRAVNE I ZAJEDNIČKE POSLOVE BJELOVARSKO-BILOGORSKE ŽUPANIJE U TRAJANJU OD 12 MJESECI
      22. svibnja 2025.
    • ODLUKA o djelomičnom zatvaranju Javnog poziva za dodjelu bespovratnih sredstava za razvoj gospodarstva i obrtništva u 2025. godini
      12. svibnja 2025.
    • 2. JAVNI POZIV za dodjelu financijskih potpora udrugama za provedbu programa i projekata iz područja poljoprivrede i ruralnog razvoja u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji za 2025. godinu
      9. svibnja 2025.
    BBŽ
    BBŽ KONTAKT INFORMACIJE

    BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA

    dr. Ante Starčevića 8
    43000 Bjelovar
    Republika Hrvatska

    OIB: 12928625880

    IBAN: HR9224020061800007002

    Centrala: +385 43 221 900

    Ustrojstvo BBŽ

    Župan

    Županijska skupština

    Služba ureda župana

    UO za pravne i zajedničke poslove

    UO za financije

    UO za gospodarski razvoj i komunalne djelatnosti

    UO za prostorno uređenje, gradnju, zaštitu okoliša

    UO za poljoprivredu

    UO za društvene djelatnosti i obrazovanje

    UO za zdravstvo, demografiju i mlade

    Služba za unutarnju reviziju

    Upravni odjel za poslove državne uprave

    Institucije BBŽ

    Ustanove osnovnoškolskog obrazovanja

    Ustanove socijalne skrbi

    Ustanove zdravstvene zaštite

    Trgovačka društva i ostale ustanove

    Srednjoškolske ustanove

    Ustanove kulture

    Info BBŽ

    Položaj

    Stanovništvo

    Povijest

    Župani kroz povijest

    Gradovi i općine

    Statut

    Grb i zastava

    Županijska priznanja

    Dan Županije (galerija)

    Pravo na pristup informacijama

    Matični ured

    BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA ©

    Izrada web stranica | CMS | Hosting | SEO